من به نوبه خود یک هتل خالی به یک پناهگاه. سپس صاحب اخراج ما.

من یک شهروند Red Lake ملت اما من متولد و بزرگ شده در مینیاپولیس, مینه سوتا. پدربزرگ و مادربزرگ من مطرح شده و م

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

من یک شهروند Red Lake ملت اما من متولد و بزرگ شده در مینیاپولیس, مینه سوتا. پدربزرگ و مادربزرگ من مطرح شده و من از آن زمان من شش ماه, و من thin که من پدر من یک شهروند Ho-Chunk ملت است. من مادر دو زندگی کودکان در حال حاضر, و من بی خانمان از مارس 24.

من استفاده می شود به یک خودرو و یک مکان به مکان زندگی می کنند. من هم اتاقی با یک از دوستانم با سنت لوئیس پارک. من از دست همه چیز را در یک روز. من واقعا نمی خواهم به صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده است. این یک وضعیت جدی که من از خواب بیدار در بیمارستان روز بعد و هم اتاقی من گرفته شده بود به زندان است. وقتی که من بی خانمان شد آن بود که وسط این همه گیر. قبل از من هم اتاقی و من مشغول تماشای اخبار و ما در خانه مانده تمام وقت در تلاش برای در امان ماندن از ویروس. ما هیچوقت به جایی یا چیزی. پس از آن سخت بود برای من در ابتدا به بی خانمان بود و در خیابان. شما فقط در خارج وجود دارد 24-7. پس از آن سرد است.

من در خیابان در آغاز جورج فلوید تظاهرات بیش از حد. من در واقع وجود دارد روز قبل از آنها سوزانده سوم حوزه اداره پلیس. من ثبت برخی از این تظاهرات بر روی گوشی من اما چون من وجود دارد زمانی که آنها شروع به کشتار با گاز اشک ما و تیراندازی به جمعیت من شکست من تلفن و آن را از دست داد. خشونت پلیس اتفاق می افتد به ما مردم بومی بیش از حد, اما ما نمی صحبت می کنند تا به اندازه کافی برای ما به هر چیزی انجام می شود. اما ما ضربه بیش از حد. ما باید به بیرون آمدن و صحبت کردن در مورد این نوع از خشونت است. آن لطمه می زند و من در مورد آن صحبت کنید. پسر من که 25 است که زندانی در حال حاضر در شهرستان Hennepin.

در آغاز اعتراضات من به خواب رفته بود در یک چادر با دوست پسرم نزدیکی Midtown Greenway آهنگ های راه آهن. اما برای آخرین در حالی که کمی قبل از ما بودند اخراج توسط مالک, من ماندن در قدیمی وسبک در سمت جنوب مینیاپولیس. برخی از داوطلبان محلی آن را تبدیل به یک پناهگاه برای کسانی از ما بدون خانه. دوست پسر من و من هم نمی شناسه اما آنها هنوز هم در زمان ما در هر حال. من ملاقات بسیاری از مردم در اینجا است که بسیار مفید بوده است و ممنون میشم که. من را به طور منظم ساکنان و می گویند "سلام" به آنها. همه فقط کمک کردن به یکدیگر بدون توجه به آنچه در آن بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن