خرید و فروش بک لینک قوی و با کیفیت برای سئو

یکی دیگر از روش های بسیار کاربردی برای ساخت لینک های مفید ، این است که به سایت های تخصصی مرتبط با فعالیت وبسای

توسط MASTERNEWSS در 29 دی 1399

یکی دیگر از روش های بسیار کاربردی برای ساخت لینک های مفید ، این است که به سایت های تخصصی مرتبط با فعالیت وبسایت خود بروید و شروع کنید به درج نظر و کامنت های کارشناسانه و تخصصی در پایین مقالات نوشته شده و داخل متن ، لینکی از صفحات مرتبط با آن پست منتشر شده ، قرار دهید. بنده خودم این مورد را بار ها تست کرده ام و در بسیاری از وبلاگ ها و سایت های تخصصی ، این کار جواب داده و معمولا چون شما یک نظر کارشناسانه و تخصصی درج می کنید ، کمتر پیش می آید که نظرتان توسط مدیر سایت تایید نشود. زمانی که برای ارتقای کسب و کار خود به دنبال سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) می روید، لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود. اگر به طور مثال وبسایتی درباره ماهی ها دارید و در وبسایت های دیگری که درباره میمون ها هستند لینک سازی می کنید، این لینک ها تاثیرگذار هستند اما نه به اندازه بک لینک های مرتبط.

اما سایت های معرفی شده در این لیست کاری به مطالب فارسی شما ندارند و شما با خیال راحت می توانید مطالب تان را به زبان فارسی منتشر کنید و برای سایت خود بک لینک های رایگان و دائمی بسازید. اما بهتر است که هنگام حضور در این شبکههای اشتراک مقاله، مطالب خود را به صورت نسبتاً کامل منتشر کنید، تا بتوانید کم کم نظرمخاطبان خود را جلب کرده و با بیشتر دیده شدن، مقالات شما، سبب جذب و هدایت افراد به سمت وبسایت خود شوید، ضمین اینکه در لابهلای نوشتههای خود، افراد را به دیدن صفحات مختلف وبسایت خودتان دعوت میکنید و با اینکار، میتوانید اعتبار دیگر صفحات وبسایت خود را هم بیشتر کنید و این یعنی با یک تیر ۲ نشان! این نکته را بدانید که اگر شما ۵ عدد لینک با کیفیت و مرتبط با حوزه کاری خودتان بگیرید ، بسیار با ارزش تر از آن است که ۱۰۰ لینک از وبسایت های غیر مرتبط به سمت صفحات سایت خود هدایت کنید که البته هم در بهبود رتبه تاثیر بیشتری داشته اید و هم به مخاطبین سایت مبدا کمک می کنید که به مکان مرتبط با نیاز خود هدایت شوند تا پلی باشید برای کمک بیشتر به مخاطبین.

این نکته را بدانید که قدرت درک مفاهیم از فرمت های مختلف ، برای هر فردی متفاوت است. بیل اسلاوسکی، بنیانگذار سایت SEO by the sea، در جستوجو بین الگوریتمهای گوگل، به این نتیجه رسیده است که اگر لینک را در بین متن اصلیِ یک صفحه و با رنگ و فونت متفاوت جای دهید، احتمال بیشتری دارد که کاربر روی آن کلیک کند و آن لینک در پیجرنک گوگل رتبهی بهتری بگیرد. هر آن چیزی که شما در وبسایت خود منتشر می کنید ( فرقی نمی کند عکس ، متن ، ویدیو، صوت یا ….) همه و همه ، محتوا محسوب می شود بنابر این باید در تولید و انتشار محتوای ناب تلاش کنید. هنگامی که یک اینفوگرافیک کاربردی منتشر می کنید ، قطعا دیگر وبسایت ها ، آن را در صفحات مختلف به اشتراک می گذارند و با ذکر منبع ، لینکی به همان صفحه در سایت شما هدایت می کنند و این یک بک لینک عالی و طبیعیست که بدون استفاده از روش های غیر مرسوم در سئو ساخته شده است. نمی گویم همه چیز از ابتدا باید عالی باشد . بخش بزرگی از سئو و بهینه سازی وبسایت ، تمرکز بر روی دریافت بک لینک های با کیفیت است .

یکی از این وبسایتها سایت ویرگول است که قابلیّت ساخت لینک را دارد و علاوه بر اینکه برای لینک سازی مناسب است، میتواند بازدیدکننده واقعی را به سمت وبسایت شما روانه کند. با کمی خطا می توانید وبسایت هایی را که ، فعالیتی مشابه کسب و کار شما دارند ، پیدا کنید. یکی از عوامل با کیفیت بودن بک لینک ها این است که شما در هر وبسایتی اقدام به ساخت لینک نکنید ، بلکه بهتر است که در وبسایت هایی شروع به ساخت لینک کنید که از نظر نوع فعالیت ، با تجارت یا کسب و کار آنلاین شما کاملا مرتبط باشد. تا کنون ما بسیاری از مراحل مهم در ایجاد بک لینک های PBN را شرح داده ایم، با این حال موارد دیگری هنوز ناگفته باقی مانده است. سعی می کنم در این مقاله شما را با کاربردی ترین نکات ساخت بک لینک آشنا کنم. سلام، برای ساخت بک لینک باکیفیت باید به این نکته خوب توجّه کنید که قبل از هر کاری، محتوای وبسایت خود را ارتقاع دهید، همیشه سعی کنید مطالب دست اول و ناب رو برای تولید محتوا انتخاب کنید و البته به میزان محبوبیّت آن موضوع هم توجّه کنید، اینکار به خودی خود، سبب دریافت بک لینک خواهد شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن