100 روز: مغلوب ساختن پیشی جستن چهره headwinds به عنوان روز انتخابات نزدیکتر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

واشنگتن — با انتخابات نوامبر 100 روز دور بیشتر آمریکایی ها می گویند این کشور در حال رفتن در جهت اشتباه از هر نقطه قبلی در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری قرار دادن وقت در یک خطر ناک موقعیت خود را به عنوان انتخاب مجدد پیشنهاد در برابر دموکرات جو بایدن وارد محوری کشش.

یک نظرسنجی جدید از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهشی نیز می یابد مغلوب ساختن پیشی جستن را تایید خود را برای دست زدن به covid-19 بیماری همه گیر در حال سقوط به پایین فقط 32 درصد از آمریکایی ها حمایت از رویکرد خود را. حتی تهمت ایستاده در اقتصاد بلند بالا علامت آب برای رئیس جمهور کاهش یافته است بیش از چند ماه گذشته پس از ظاهری صعودی در اوایل این سال است.

کسانی که سیاسی headwinds را برانگیخته ناگهانی تابستان تغییر در کاخ سفید و تهمت و مبارزه است. پس از گذراندن ماه بازی کردن بیماری همه گیر و تا حد زیادی نادیده گرفتن ویروس " تجدید حیات در چندین ایالت تهمت هشدار داد در هفته های گذشته است که این وضعیت به احتمال زیاد به بدتر قبل از آن بهتر می شود. پس از بارها و بارها به حداقل رساندن اهمیت پوشیدن ماسک برای محدود کردن گسترش ویروس تهمت خواست آمریکایی ها برای انجام دقیقا همان است که. و پس از اصرار او را با فشار به جلو با یک کمپین بزرگ کنوانسیون در ماه اوت رئیس جمهور اعلام کرد که او دور انداختن این برنامه.

مغلوب ساختن پیشی جستن ناگهانی در مورد چهره بر واقعیت از وضعیت او بیش از سه ماه از روز انتخابات. حتی به عنوان او تلاش می کند تا تمرکز خود را در مسابقه با بایدن در تفرقه مسائل فرهنگی و شوم "نظم و قانون" پیام مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد چشم انداز به احتمال زیاد به طور جدایی ناپذیری به خود و دست زدن به همه گیر و اینکه آیا رای دهندگان بر این باورند که کشور را در مسیر درست خود را تحت رهبری است.

AP-NORC نظرسنجی روشن می سازد و چالش های پیش رو برای مغلوب ساختن پیشی جستن در این جبهه: 8 در 10 آمریکایی ها می گویند که این کشور در حال رفتن در جهت اشتباه است. که بیش از در هر نقطه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ، این نظرسنجی همچنین نشان می دهد فقط 38 درصد از آمریکایی ها می گویند اقتصاد ملی خوب است از 67 درصد در ماه ژانویه قبل از همه گیر طرح میتوانست به بسیاری از جنبه های زندگی روزمره است.

بایدن انتخاباتی مشتاق به نگه داشتن نهایی سال از مبارزات انتخاباتی تمرکز مستقیما بر مغلوب ساختن پیشی جستن اعتماد به نفس است که معاون سابق رئیس جمهور می تواند پیروز اگر این مسابقه یک همه پرسی در مورد اینکه آیا زمان فرمانده موفق شده است در طول چهار سال ،

"مردم مریض و خسته از یک دولت است که به تقسیم و شکسته و قادر به انجام کارها گفت:" کیت Bedingfield بایدن معاون مدیر کمپین. "آنچه مردم احساس می کنند مانند آنها در حال گرفتن از مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر یک چیز درهم و برهم ظروف سرباز یا مسافر خود را علاقه مند به بحث های سیاسی."

چند ماه گذشته ثابت کرده اند که به نفع بایدن انتخاباتی. او موفق به سرعت تحکیم حزب دموکرات در راه هیلاری کلینتون از حزب 2016 نامزد تلاش برای انجام. بایدن جمع آوری کمک های مالی یک ضعف برای او در اولیه است رسید اجازه می دهد مبارزات انتخاباتی خود برای ساخت زیرساخت و شروع به تبلیغ صرف در هر دو سنتی در میدان نبرد متحده و بیشتر aspirational اهداف از جمله تگزاس و گرجستان است.

بایدن نیز بهره مند از مغلوب ساختن پیشی جستن فرود در طرف اشتباه از خود واکنش های اولیه به این بیماری همه گیر. برای مثال 3 در 4 آمریکائی ها نیاز به مردم را به پوشیدن ماسک در مکان های که مغلوب ساختن پیشی جستن در ابتدا رد کرد.

دیگر همه گیر تست برای رئیس جمهور پیش روست در ماه اوت و سپتامبر به عنوان تهمت و دولت او به شدت سعی در فروش شک و تردید در بازگشایی مدارس. این نظرسنجی نشان می دهد که در مورد سوم از آمریکایی ها مخالف هستند به طور کامل به این ایده در حالی که نزدیک به نیمی می گویند تنظیمات اصلی به آموزش مورد نیاز خواهد بود.

محدودیت های همه گیر قرار داده شده در این نامزدها توانایی به سفر و برگزاری تظاهرات بزرگ نیز بازی بیشتر به بایدن نقاط قوت. در حالی که تهمت ادویه headlining تظاهرات در بسته بندی شده عرصه بایدن کمتر ماهر در آن تنظیمات. او را به جای صرف در چند ماه گذشته ارائه سخنرانی برای گروه های کوچک از مهمانان دعوت شده و روزنامه نگاران در رانندگی فاصله از خانه اش در, دلاور و برگزاری مجازی حوادث با حامیان و خیرین.

مغلوب ساختن پیشی جستن استدلال می کند که نشان می دهد بایدن ندارد استقامت برای مقاصدشان کمپین; بایدن مشاوران می گویند رای دهندگان می خواهید برای دیدن رهبران خود را رعایت همان بهداشت دستورالعمل های آنها اصرار دیگران به دنبال.

دموکرات شده اند رو با نظر سنجی عمومی پیدا کردن بایدن پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن هر دو سطح ملی و در برخی از میدان نبرد متحده توسط یک راحت حاشیه. اما بایدن مشاوران احتیاط که آنها انتظار دارند در این مسابقه به سفت در کشش نهایی قبل از روز انتخابات به عنوان بیشتر خواهان است که ممکن است نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن عملکرد شغلی جذب به حزب خود رهبر.

به طور کلی 38 درصد از آمریکایی ها تایید رئیس جمهور کار عملکرد خوبی در محدوده باریک که مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب اعتبار مانده اند در طول این ریاست جمهوری اما کمی پایین از اوایل این سال و قبل از همه گیر. اکثر جمهوری خواهان — 81% — تایید مغلوب ساختن پیشی جستن عملکرد شغلی اما فقط 68 درصد از جمهوری خواهان حمایت خود را از دست زدن به این بیماری همه گیر.

علنا تهمت و مشاوران او می گویند که آنها قبل از اینجا بوده: دست کم گرفت و شمارش خارج است. آنها را به نظر سنجی عمومی در سراسر تابستان 2016 نشان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی کلینتون تنها برای تحت الشعاع قرار دادن او در روز انتخابات.

اما بخش خصوصی تهمت سیاسی دستیاران و متحدان صرف سال تلاش برای صدای زنگ, زنگ برای رئیس جمهور هشدار داد که او می تواند از دست دادن میانه میدان جنگ او انجام شده در سال 2016 به عنوان به خوبی به عنوان برخی از قابل اعتماد قرمز متحده اگر مسیر — هر دو از مبارزات انتخاباتی خود و ویروس همچنان ادامه دارد.

یکی از مهمترین نشانه های بتن که مغلوب ساختن پیشی جستن به رسمیت شناخته شده او رفته بود البته آمد این ماه زمانی که او تنزل مقام دیرین مدیر کمپین براد Parscale جایگزینی او با تجربه ایران عمل لایحه Stepien.

Stepien به خبرنگاران گفت که او انتظار دارد که این کمپین به "دست کشیدن به پایین کشیدن از مبارزه با به پایان است."

دسته بندی: انتخابات | اخبار | سیاست و انتخابات | خبرها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن