یک طنز است که تخریب و تاثیر گذار صنعت

این البته مزخرف به عنوان Maren می داند. مغز در پشت این عملیات Maren pities Devin است اما بنده به خود مشکلات نو

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

این البته مزخرف به عنوان Maren می داند. مغز در پشت این عملیات Maren pities Devin است اما بنده به خود مشکلات نوشیدن شراب مورد و کاستن از او خشمگین ناامنی کار در تمام طول روز. Richual است و نه فقط یک راه اندازی آن یک جامعه نام تجاری می گوید. اما در واقع آن است که یک راه اندازی و در حالی که Devin در Soulcycle, Maren است خرد اعداد.

اگر Maren قو است را دیوانه وار پارو پا, Devin است که برازنده بخشی از این پرنده شما می توانید ببینید. مانند بال یا که ماه بانوی آب همه ما عشق را به نفرت Richual کسب و کار است که با هدف مستقیم در قلب زنان است. "Richual پرسید:" Maren به یاد می آورد: "هنگامی که آخرین باری که شما خودتان را برای اولین بار؟" این Richual هنردوستان استفاده از آن به عنوان "دیجیتال محراب" اجرا می شود که بر درد و رقابت است. Devin پست تصاویر از بدن لاغر (او یک اختلال در غذا خوردن) برای الهام بخشیدن به توده ها را پاک خود جرات. توابع برنامه به شما اجازه "خود را پیگیری مدیتیشن دقیقه و اونس آب مصرف می شود و خواب REM و ماکرو و آینده جیوه retrogrades و ببینید که چه کسی در میان دوستان خود را بهترین در اولویت #metime بر اساس چگونه بسیاری از ساعت یک بعد آنها صرف شده در این برنامه است."

درآمد این شرکت از مارک های که ارائه امداد از طریق "سرم و کرم آب و گرد خاک رس و مالش مواد مخدر و ماسک روغن و تنقیه, خراش دادن و پاکسازی, vaping و اپیلاسیون بلند و صورتی صاف و تعریف سم زدایی و retox چرخه زندگی است." در یک Q&A, توزیع, توسط ناشر استین توصیف لحظه ای در سال 2017 که این خاص تناقض آمد به فرهنگی جلو. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات وجود دارد هر دو "خشم و ناباوری در سمت چپ ... و یک تماس به عمل مراقبت از خود زمانی که شما نیاز به یک استراحت از 24/7 خشم بود که خود وظیفه مدنی." شرکت های "سرمایه گذاری در مراقبت از خود به عنوان یک استراتژی بازاریابی" با تکان دهنده سرعت. این یک مشاهده جدید هر چند این احساس جدید برای داستان.

استین لمس نور نگه می دارد او تن sparkly اما زمانی که موضوع تجاوز جنسی می آید تا همه چیز تیره. اگر چه خود مراقبتی است که کنه خیلی کوتاه به انجام عدالت به آن موضوع استین می اندازد کلاسیک اتهام سوء استفاده در یکی از Richual مهم ترین سرمایه گذاران. Devin کند آن را باور نمی کند پس او خودش شده است, در حال خواب با سرمایه گذار. به عنوان دورین سنت فلیکس نوشت: این هفته در یک بررسی از من ممکن است شما را از بین ببرد, برخی از جالب ترین روایات در اطراف تجاوز به عنف نوشته شده توسط زنان جوان امروز بررسی خطرات و تجملات قربانی و راه های رسانه های اجتماعی ما را دعوت به چرخش داستان ما از پیروزی بر مشکلات به #محتوا.

Richual یک مثال دیگر است از اینکه شخصی ساخته شده تجاری است. به عنوان با بسیاری از ظاهرا فمینیستی سرمایه گذاری های سرمایه داری این آسیب پذیری از خود کاریزماتیک بنیانگذاران ارائه آن شکننده. استین گفت که او با الهام از "چه اتفاقی افتاد در سال 2017, وقتی بازیگر شفق Perrineau ساخته شده تجاوز جنسی اتهامات علیه موری میلر نویسنده در تلویزیون نشان می دهد دختران و Lena Dunham و شریک زندگی خود را Jenni Konner در ابتدا در دفاع میلر." (آنها بعدا عذرخواهی کرد.) بارها و بارها Richual را در زندگی واقعی آنالوگ (یا حامیان مالی خود را) بنا شده اند و شهرت خود را در تصویر عمومی از بنیانگذاران (آدری Gelman و بال Dunham و دختران آماندا شانتال بیکن و ماه آب) در راه است که همه اما تضمین شکست از آنجا که یک فرد هرگز قادر به جلب رضایت هر مصرف کننده با زندگی خود را انتخاب کند.

از آنجا که بسیاری از این شرکت ها مواجه شده اند اتهامات نژادپرستی خودمراقبتی تقریبا ضرورت معاملات با مسابقه خدیجه در این بخش است. Maren همواره نگران جبران خدیجه این شرکت برای اولین بار در استخدام, نسبتا, و یک بار سعی کردم به او 5 درصد از Richual "را به عنوان غرامت." (Devin صحبت او را به 2.5 درصد است.) با وجود همه عمومی خود را "badassery" در اطراف حفاظت از زنان نه Maren و نه Devin می توانید یک دقیقه برای گوش دادن به خدیجه واقعی مشکلات که ساخت بیش از این دوره از رمان تا زمانی که ما نمی توانیم اما ای کاش او را به قدم زدن به بیرون درب با یک بازی پرتاب بیش از شانه خود را مانند Bernadine در انتظار بازدم.

نژاد و طبقه در حال مسائلی است که اثبات Devin و Maren مناسب نیست مدیران شرکت. "من موافقت کرد که من سفید" Devin فکر می کند در یکی از فصل "اما من احساس بد در مورد آن را به عنوان Maren انجام داد." او تعارف خدیجه پوست شور, بلکه "اشتباه گرفته شد در مورد اینکه آیا من قرار بود به اجازه خدیجه می دانم که من می دانستم که او سیاه بود و یا اگر من قرار بود به تظاهر که سیاهی هرگز عبور ذهن من است." این نوع از ناراحتی بیان خود را در قالب microaggressions. همه در Richual منشی تلفنی, یکدیگر, دخترک معصوم, خدیجه یادداشت اما او "تنها تا کنون خدیجه."

در میان تمام این چندین قدر offensiveness, استین پرتاب در برخی از استارک حقایق مانند این واقعیت است که همه این اختلاف ممکن است در دراز مدت می تواند خوب برای paradigmatically لغو فمینیستی موسس. در اوایل صفحه Maren مشاهده, "بدتر از آن می شود—منظورم این است که بیشتر زنانی که در حال خشم و وحشت و درد و رنج—بیشتر کاربر ما پایه رشد می کند. بیشتر شبکه فلس است." اگر چه خود مراقبت flits در اطراف تم از دوستی به تجاوز به عنف به اختلالات غذا خوردن آن است که در نهایت یک داستان در مورد سکس با سرمایه داری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب