کول تاکر حاضر به انجام هر کاری — و بازی در هر کجا که آن طول می کشد برای دزدان دریایی' فهرست

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

کول تاکر کرده است هرگز در هر نقطه اما shortstop خود را در بیس بال حرفه ای, بنابراین پیتسبورگ دزدان دریایی' 2014 در دور اول انتخاب شده بود و مناظر خود را در مجموعه مربع در حال تبدیل شدن به یک عمده-لیگ استارت در موقعیت.

با یکی دیگر از سابق در دور اول shortstop کوین نیومن آینده قوی rookie فصل, اما, دزدان دریایی optioned است تاکر به سه گانه-A ایندیاناپولیس در ماه مارس به طوری که او می تواند بازی در هر روز. خاموش شدن برای این بیماری همه گیر کوروناویروس به تاکر یک فرصت برای رقابت برای یک نقطه در 30 روز افتتاحیه فهرستی از او به عنوان یکی از 40 بازیکن دعوت شده به اردوگاه های آموزشی در پارک PNC.

اما تاکر حاضر به عنوان یک ابزار بازیکن را به تیم ؟

"این یک سوال بزرگ است و این نه برای من برای پاسخ به, واقعا" تاکر گفت: به تعویق انداختن دزدان دریایی مدیر Derek شلتون. "اما من هنوز هم معتقدم که من باید ابزار برای هر روز shortstop با این حال که ممکن است لرزش. من اینجا هستم برای کمک به تیم برنده در هر ظرفیت آن است. اگر آنها می خواهند مرا به بازی در مرکز میدان, من بازی در مرکز میدان است. اگر آنها می خواهند مرا به پسر بچه بت من bat پسر. و من قصد دارم به سعی کنید من سخت ترین بود واقعا خوب در تمام کسانی که همه چیز.

"این بیشتر از یک سوال برای شلتون اما من آماده به بیرون رفتن و انجام هر آنچه که من می تواند به ما کمک کند برنده این که آیا آن را بازی shortstop چه که پنبه حلاجی شده leadoff چه که پنبه حلاجی نهم. هر آنچه در آن است و هر آن ممکن است من بسیار هیجان زده هستم برای انجام این کار است. من هیجان زده برای کمک به ما برای پیروزی به دلیل من فکر می کنم من را قطعه پازل است که کمک خواهد کرد که ما یک تیم بهتر در این فصل کوتاه و بلند مدت است."

شلتون بیشتر اعتماد به نفس خود را وسط infielders می توانید بازی را در هر دو طرف پایه دوم چیزی بیشتر رایج امروزه با دفاعی شیفت. با وجود برتر خود را در محدوده shortstop دزدان دریایی تا به حال تاکر عمل در پایه دوم در بهار آموزش. پس شلتون نمی دیدن یک موضوع را در هر کجا که تاکر ،

"من احساس می کنم مثل او ورزشکاری, ترجمه," شلتون گفت: "و دیگر با این بازی این است که مردم می گویند: "این پسر بازی نیست و کوتاه' یا 'این مرد بازی نیست و دوم.' اما واقعا او را به خاطر این واقعیت از آنجا که ما دفاعی تغییر و حرکت آنها بازی در هر دو طرف توپ. ... ما قرار داده و او را در آن طرف میدان برخی به طور خاص برای آن دلیل. او شده است که در کنار کیسه بنابراین من نمی بینم که به عنوان یک موضوع در همه. او خیلی ورزشی نیست میخوام مهم است."

تاکر خفاش است که نگرانی بزرگتر. پس از خیره کننده اولین بازی که ویژه بازی خود را برنده دو-اجرا اجرای خانه در برابر غول سان فرانسیسکو در مه 2019, تاکر کاهش .196/.244/.321 بیش از 37 بازی قبل از فرستاده بودن به سه گانه-A ایندیاناپولیس. تاکر بازگشت به دزدان دریایی در ماه اوت و کاهش .211/.266/.361 با 10 دونفره سه سه برابر, دو homers و 13 RBIs برای فصل.

پس از گذراندن offseason کار بر روی برخی از تنظیمات خود را به نوسان تاکر همیشه بهار. او کاهش .296/.387/.667 با دو, دو homers و هفت RBIs در ده گریپ فروت بازی های لیگ. زمانی که MLB خاموش کردن بهار, آموزش, دزدان دریایی هدف قرار دادن مربی ریک عکس ارائه شده تاکر برخی از توصیه های ساده.

"ریک بود 'همه شما تا به حال واقعا خوب بهار آموزش. ظروف سرباز یا مسافر نیست این'" گفت: تاکر که تبدیل 24 جولای 3. "مانند رفتن به خانه و ادامه کار بر روی آنچه که شما مشغول به کار در این بهار. پس از آن بود که مانند " برو صفحه اصلی و اضافه کردن به آن است.' آن را بیشتر " برو خانه و سعی کنید برای تصحیح آن و در ادامه به خوبی در آنچه که من انجام شده بود."

مشکل بود تاکر تنها مواجه زنده تبادل دو در سه به علاوه ماه در آریزونا یک بار در یک Sandlot-سبک بازی توسط Cincinnati Reds right-hander ترور بائر و هنگامی که در برابر دزدان دریایی righty ترور ویلیامز و خلیج تمپا righty تایلر Glasnow سابق دزدان دریایی بازیکن.

جای تعجب نیست که تاکر هیجان زده بود به رقابتی در خفاش ها در اردوگاه های آموزشی که آیا آن را در پنبه حلاجی شده قفس و یا در برابر تبادل زنده. او امیدوار است برای انتخاب کنید تا جایی که او به سمت چپ خاموش در بهار آموزش.

"که قراره تا" تاکر گفت. "من احساس می کنم واقعا مورد اعتماد به نفس است که من به شما بچه ها در بهار. من واقعا هیجان زده برای دیدن این بازی و چگونه آن را بازی می کند."

نه به ذکر است که در آن او بازی می کند.

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن