B. C. شهرداری نگاه در حال تغییر پاسیو قوانین برای رستوران ها, میله,

محتوای مقالهIani Makris گسترش پاسیو در مقابل ونکوور شمالی رستوران دو سال پیش و او را به انجام همان کار را در د

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

Iani Makris گسترش پاسیو در مقابل ونکوور شمالی رستوران دو سال پیش و او را به انجام همان کار را در دو مکان در مرکز شهر ونکوور به عنوان او آماده برای بازگشایی خانه ناهار خوری که COVID-19 محدودیت های سست.

B. C. دولت این هفته اعلام کرد که در رستوران ها و بارها قادر خواهد بود به استقبال مشتریان در اواخر این ماه اگر آنها با فاصله فیزیکی و بهداشت دستورالعمل که به معنی از بین بردن جداول و خدمت به مردم کمتر از قبل.

Makris گفت: Gastown رستوران یونانی Gastown خواهد از 60 جداول به 30 — "اگر ما خوش شانس" — و فضای خارج است محدود به یک تعداد انگشت شماری از مدفوع در دو شمارنده.

"این عالی است آنچه را که آنها انجام داده ایم (در نورث ونکوور) و این می تواند بزرگ اگر آنها می تواند ما را بیشتر در فضای مرکز شهر" گفت: Makris که رستوران ها همه باز برای بایگانی اطلاعات.

North Vancouver, BC: MAY 07, 2020 -- Anatoli Souvlaki owner Iani Makris on the patio of his North Vancouver, BC restaurant Thursday, May 7, 2020. Independent businesses are dealing with the Covid-19 pandemic in their own ways. (Photo by Jason Payne/ PNG) (For story by Gord McIntyre) ORG XMIT: covidwalkabout [PNG Merlin Archive]
Anatoli Souvlaki صاحب Iani Makris در پاسیو از شمال رستوران ونکوور در روز پنج شنبه. Jason Payne/PNG

نمایندگان B. C. رستوران و خدمات مواد غذایی, نوار, هنر و صنعت آبجو و شراب انجمنهای اعتراض به دولت های محلی در سراسر استان در این هفته برای انعطاف پذیر تر قوانین در اطراف پاسیو و فضای باز برای کمک به کسب و کار بهبود می یابند از این ضربه مالی آنها گرفته شده در طول چند ماه گذشته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن