خونین تولید بحران در پورتلند

هرج و مرج در خیابان پورتلند اورگان که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقرار ماموران فدرال منجر

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

هرج و مرج در خیابان پورتلند اورگان که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقرار ماموران فدرال منجر به خشونت ناآرامی ساخته شده برای تلویزیون و یا شاید دقیق تر برای توییتر.

"مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مقامات می گویند که رئیس جمهور می خواهد برای تقویت خود قانون نظم و پیام او آخرین سنگر و استحکامات ایمنی برای یک وضعیتی وخیم آمریکا و شهرستانها ایالات متحده ویران جرم و ناآرامی—که نیز اتفاق می افتد به شدت دموکراتیک—حق برگزاری" گزارش واشنگتن پست بیش از آخر هفته. یکی از مقامات دولت بود ضخیمتر میشود: رئیس جمهور اقدامات در شهرها و چه در پاسخ به اعتراضات و یا مهاجرت شد با تمرکز بر "گرفتن ویروسی محتوای آنلاین."

انتهایی جو بایدن به عنوان بسیاری به عنوان ده امتیاز در پای صندوق های رای به عنوان coronavirus موارد افزایش و اقتصاد frays رئیس جمهور است و کشش در یک بوم که در آن او می تواند رنگ خود را "نظم و قانون" پیام: انتخاب من و یا تماشای شهر خود را سوزاند. حتی برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که بارها و بارها تقویت جزئی بحران سیاسی به پایان می رسد—استقرار چند هزار سرباز به مرز مکزیک قبل از سال 2018 midterms بودن فقط یکی از مشخصات بالا به عنوان مثال -- از آن است که یک بی حیا و ترسو حرکت می کند که به حق تقبیح شده است به عنوان "fascistic." (با توجه به این واقعیت است که مغلوب ساختن پیشی جستن است fearmongering در مورد آینده بایدن در انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر ناآرامی اتفاق می افتد در خود و تماشای آن را نیز عمیقا جالب.) آن را تنها بر پوچی از Trumpism: او می بیند یک تازه boogeyman در اطراف هر گوشه و کاملا ناتوان در برخورد با آنها. و در عین حال با کمتر از صد روز تا سال 2020 انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن amped تا لفاظی نیز یک آزمون برای رسانه ای که افتاده است برای این عمل دوباره و دوباره. وجود دارد هیچ گفتن اگر انجام این کار یک بار بیشتر نمی عواقب وخیم است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است تا حد زیادی به حکومت به عنوان سیاسی معادل یک عمدا ایجاد حریق در آتش لباس. به عنوان رئیس جمهور او بارها و بارها تنظیم conflagrations عطف وقایع جزئی به همه گیر عینک: دو سال پیش از آن بود که یک کاروان از مهاجران نزدیک شدن به مرز جنوبی این سال ترساندن است, سرنگونی مجسمه توسط Black Lives Matter معترضان. این پیر حرکت می کند. "مغلوب ساختن پیشی جستن نامزدی خود را بر اساس ایجاد یک حس از بحران" آتلانتیک's دیوید گراهام نوشت: قبل از سال 2018 انتخابات میان دوره ای. در سال 2016 اقتصاد در حال رشد بود و جرم رو به کاهش است. مغلوب ساختن پیشی جستن این توصیف ایالات متحده به عنوان اگر آن را یک Hieronymous بوش نقاشی: ویرانی, ویرانی و خشونت در همه جا. راه حل است ؟ مغلوب ساختن پیشی جستن خود مجسم می کند: "من به تنهایی می تواند آن را تعمیر او گفت:" در جمهوری 2016 کنوانسیون ملی.

اما حتی به عنوان برگ برنده تقویت مسائل جزئی به بحران وجودی—بهتر است به استدلال می کنند که او به تنهایی می ایستد بین این کشور و در کل هرج و مرج—واقعیت این است که او به طور مداوم منقبض شده از بسیاری از املاک plights این کشور مواجه شده است و در طول تصدی خود. مغلوب ساختن پیشی جستن همواره حاضر به رهبری وقتی که می آید به مسائل عمده که آیا آنها بلایای طبیعی ملی جرم تیراندازی ناآرامی های اجتماعی و فروپاشی اقتصادی و یا جهانی همه گیر. رئیس جمهور تنها استعداد واقعی است برای تمرکز و توجه ویژه توجه رسانه ها; او مصرانه استفاده از این استعداد به شانه خالی کردن از مسئولیت و توجه مستقیم به سمت مسائل او معتقد است در حال مطلوب تر برای او را به لحاظ سیاسی یعنی مهاجرت و جرم و جنایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن