Barbara Ehrenreich هنوز هم می خواهد به تعجب

"من فکر می کنم من افسرده شد" Barbara Ehrenreich گفت: وقتی که من پرسید که چرا او نوشت: او رمان ماهی دودی را باز

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

"من فکر می کنم من افسرده شد" Barbara Ehrenreich گفت: وقتی که من پرسید که چرا او نوشت: او رمان ماهی دودی را بازی. منتشر شده در سال 1993 و درخواست صدور مجدد در اوایل سال جاری, داستان قسمت, علمی تخیلی, قسمت, هیجان انگیز, بخش, راز, قسمت های عاشقانه: دلا به تازگی طلاق گرفته دانشمند در جستجوی پسرش, ماهی دودی, یک بازی ویدئویی توسعه که رفت از دست رفته چند سال پیش. او ممکن است یا نه ممکن است ارائه ارتباط بین شخصیت های دیگر—رادیو میزبان موعظه آخرالزمانی عذاب بیش از دزدان دریایی فرکانس دانشمندان در حال مطالعه ویرانگر بیماری مورد به اجازه دهید شل در یک آمادگی جهان nihilistically حشری, هنرمندان, قدرت دیوانه نئو نازی ها, نابغه الکلی دانشگاهیان به دنبال تحقیقات است که می تواند صرفه جویی در جهان از ثروتمند بهره برداری ضعیف برای منافع شخصی و زنان که نباید آنها را دوست دارم. تاپیک های زیادی در جریان است.

پاسخ او نبود که من انتظار داشتم. "من می خواستم برای انجام کاری که به طور کامل درگیر من و تخیل" Ehrenreich توضیح داد: هنگامی که من به نام برای بحث در مورد آخرین مقاله مجموعه, من تا به حال شناخته شدهکه قبلا کامپایل آثار منتشر شده به فصل مانند "سلامت" "خدا علم و شادی" و "دارا و ندار." ارتباط بین این مقالات و کتاب های غیر داستانی Ehrenreich منتشر کرده است بیش از این دوره از زندگی حرفه ای خود را در حال روشن است: در حال من شناخته شدهخوانندگان می توانید ببینید که چگونه او گزارش و تفکر در علم و عدالت و سیاست و برابری و کلاس رفت از متوسط نرخ لحظه ای—وبلاگ یا مقاله مقاله یا سخنرانی خبرنگاری مخفیانه یا طنز اجتماعی—قبل از آن را تبدیل به یکی از چهار کتاب نیز دوباره منتشر شده توسط ناشر خود را در اوایل این سال است. خون, مراسم, زندگی با یک وحشی, خدا, ترس از سقوطو علل طبیعی, نوشته شده در طول بیست و پنج سال تمام آغاز شده و با ایده های در مقالات مانند "فرهنگ جنگجو" "خوش آمدید به Cancerland" و یا "مرگ Yuppie رویا است." او به نقد همه چیز را از رسانه ها به پزشکی به فیلم تعادل تحقیقی با رویکرد روشن قدردانی مزخرف طبیعت از زندگی واقعی است.

واقعیت این است که در آن تقریبا همه Ehrenreich کار باقی می ماند و در یک پشته از crisply چاپ کتابهای او داستان خارج از غرفه برای واقعیت موجود. زمانی که ماهی دودی را به بازی برای اولین بار منتشر شد Ehrenreich گفته نیویورک تایمز او در نظر گرفته و انتشار آن را با اسم مستعار; آن را به عنوان او قرار داده و آن را با علامت تجاری bluntness, "خروج." هنوز هم خوانندگان از کار خود را به رسمیت شناخته اند یک تخیل و خلق و خوی همیشه اشاره کرد و نسبت به قدرت چگونه از آن گرفته شده است و با توجه از دست داده و در بر داشت درک و توضیح داد.

Ehrenreich و من صحبت کرد و دو بار بر روی گوشی هنگامی که در صبح روز سه شنبه و دوباره چند هفته بعد پس از گسترش Covid-19 در ایالات متحده ساخته شده به عنوان یک مفهوم معقول سقوط. ما تا به حال در نظر گرفته شده برای تمرکز بر حال من شناخته شدهاست که توسط سازمان موضوع به جای گاهشناسی. یک دهه می توانید نگه دارید بی پایان دوره در مینیاتور و در این فصل خواننده می رود بین آنها تمام تفاوت های ظریف از یک سن به سرعت در حالی که ایده های عمیق تر در سرعت خود را. در عوض ما ارز رفت که در آن Ehrenreich آن را در زمان سریع به عقب و جلو بین که او امروز است و چگونه او به یاد می آورد که او در آن بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن