دوازده بازداشت سوری Infinite تصویری شلیک باعث سلاح ترساندن

محتوای مقالهیک دوجین مردان دستگیر و جریمه پس از یک Infinite تصویری شلیک ناشی از سلاح های ترساندن در سوری این ه

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله

یک دوجین مردان دستگیر و جریمه پس از یک Infinite تصویری شلیک ناشی از سلاح های ترساندن در سوری این هفته است.

فقط قبل از 7 بعد از ظهر روز سه شنبه شاهد به نام ساری RCMP که به گزارش یک مرد خال خال شده بود با آنچه به نظر می رسد یک تفنگ قرار دادن یک مرد در یک ضربه و کشیدن او را به بوته در یک پارک واقع در امتداد Colebrook جاده ها است.

ماموران بلافاصله دستگیر و 12 مردان بین سنین 25 تا 30. گروه پلیس گفت آنها فیلمبرداری یک فیلم برای Infinite محبوب به اشتراک گذاری ویدیو پلت فرم و با استفاده از تپانچه سبک اسلحه بورس به عنوان غرفه.

پلیس که با جستجو در منطقه یافت دو بورس تپانچه همراه با یک چوب بیس بال و یک صندلی با طناب.

همه 12 نفر بعد از آن منتشر شد اما قبل از هر صادر شد آیین نامه اجرایی بلیط 200 دلار به عنوان آن است که برابر آیین نامه به حمل اسلحه بورس در یک پارک بدون اجازه کتبی از این شهر مدیر کل.

"پلیس موظف به پاسخگویی به تمام سلاح های تماس به عنوان مشروع نگرانی های ایمنی عمومی" گفت: سرجوخه اد گالو) Elenore Sturko.

"این گروه از مردان جوان قرار داده و خود و دیگران را در معرض خطر به عنوان یک نتیجه از تصمیم ضعیف ساخت. بورس تپانچه و دیگر ماکت سلاح گرم بهترین سمت چپ در صفحه اصلی و یا بهتر است برای ایمنی و رفاه جامعه ما لطفا یکی را خرید."

سوری از راه دور Colebrook جاده بود که یک بار infamously شناخته شده به عنوان یک دامپینگ نقطه برای قتل قربانیان.

در سال 2013 چهار بدن ریخته شد در کنار جاده در طول شش هفته باعث این شهرستان به نصب چراغ های جدید و دوربین های دیجیتال برای منطقه و پلیس برای افزایش گشت زنی در امتداد منزوی کشش.

sip@postmedia.com
twitter.com/stephanie_ip



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن