بودن housebound اتحاد B. C. ers تجدید نظر در صفحه اصلی پس از چهار ماه از COVID-19 pandemic, نظرسنجی می یابد

محتوای مقاله در ادامه"این قطعا یک شیرجه اما ممکن است نشانه اولیه از یک تغییر در راه است که اهالی بریتیش کلمبیا

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"این قطعا یک شیرجه اما ممکن است نشانه اولیه از یک تغییر در راه است که اهالی بریتیش کلمبیا در حال فکر کردن در مورد خانه های خود" اوون گفت.

به صورت جداگانه دلایل پاسخگویان با توجه به حرکت منتشر شد فقط نه درصد گفت: آنها نیاز به کار بیشتر فضای دیگر نه درصد گفت: به جای یک فرد از اعضای خانواده در حال حرکت در اما 20 درصد نگران آنها نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه به جایی که آنها زندگی می کنند در حال حاضر.

"(که) نمی ایستادگی کردن برای من" اوون گفت. "مردم احساس استرس و حرفه خود ممکن است متوقف شده بنابراین چه اتفاقی می افتد اگر 20 درصد از افرادی که می گویند که آنها در حال حرکت به این دلیل آنها دیگر نمی توانیم به جایی که آنها در حال حاضر زندگی می کنند؟"

برخی از 26 درصد گزارش شده است برنامه ای برای نقل مکان اما بزرگترین گروه 39 درصد نشان داد آنها به سادگی می خواستم به یک تغییر دهید.

به طور کلی, اما, Leger بررسی که انجام شد در رابطه با Postmedia اخبار یافت درجه بالایی از خوش بینی برای یک پست-COVID-19 آینده.

برخی از 64 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که خوش بینانه در مورد شخصی خود را در قراردادهای آتی به برخی از درجه با دو سوم کسانی که ابراز خوش بینی در مورد B. C. آینده چه چیزی وجود دارد جمعیتی تقسیم در نتایج.

به طور کلی 26 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که بدبینانه در مورد شخصی خود را در قراردادهای آتی اما این رقم افزایش یافت و به 41 درصد در میان کسانی که بین سنین 18 و 34 در مقابل 27 درصد برای کسانی که بیش از سن 35 سالگی.

جوان پاسخ دهندگان نیز بیشتر بدبینانه در مورد استان چشم انداز با 34 درصد از آن 18-به-55 سقوط به رده که در مقابل 23 درصد از کسانی که بیش از 55.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن