گاو نر و خرس: Vinsanity به پایان می رسد اما احترام به رپتور ستاره بسکتبال اثر نمی

محتوای مقاله در ادامهخرس این هفتهاخیر سنبله رمان عفونت کروناویروس در آمریکا — به خصوص در سراسر کمربند خورشید ا

توسط MASTERNEWSS در 7 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

خرس این هفته

اخیر سنبله رمان عفونت کروناویروس در آمریکا — به خصوص در سراسر کمربند خورشید از جنوب کالیفرنیا و آریزونا به تگزاس و فلوریدا است که باعث وحشت در میان صاحبان و سایر ذینفعان در هر یک از ورزشی لیگ شمال آمریکا.

NHL به احتمال زیاد خواهد شد صبر کنید تا آخرین امکان پذیر لحظه قبل از قفل کردن در لاس وگاس به عنوان یکی از آن دو hub شهرستانها در حالی که NBA و لیگ هستند و هر دو متعهد به ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در والت دیزنی جهانی در اورلاندو فلوریدا.

هنوز هیچ سوالی وجود دارد که اگر لیگ NBA و NHL برنامه های حمل خطر آنها پیکنیک در مقایسه با آنچه MLB در تلاش است به انجام بیش از 30 روز آینده در چندین بازار و پس از آن اگر آنها خوش شانس هستید — از طریق اکتبر.

• ورزش را در بازار TSN رادیو نرخ و بحث گاو و خرس, ورزش, کسب و کار است. پیوستن تام Mayenknecht در روزهای شنبه از 7 صبح تا 11 صبح برای پشت صحنه نگاه ورزشي-کسب و کار داستان است که مهم ترین را به طرفداران. پیروی تام Mayenknecht در: Twitter.com/TheSportMarket

اینجا را کلیک کنیدبه گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن