COVID-19: SFU مهندس طرح های امن تر دستگیره درب

محتوای مقالهبه عنوان آزمایشگاه بسته و کلاس های آنلاین نقل مکان در اوایل روز از COVID-19 یک Simon فریزر دانشگاه

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

محتوای مقاله

به عنوان آزمایشگاه بسته و کلاس های آنلاین نقل مکان در اوایل روز از COVID-19 یک Simon فریزر دانشگاه مهندسی استاد با الهام از دانش آموزان خود را به استفاده از زمان خود و استعداد برای کمک به مبارزه با بیماری همه گیر.

به عنوان یک نتیجه بازدید کنندگان به شهرستان ساری سالن ممکن است روبرو می شوند غیر معمول دستگیره درب است که اجازه می دهد تا درب باز شود با ساعد خود را به جای دست خود را در حالی که پرستاران در بیمارستان عمومی ونکوور در حال پوشیدن راحت تر صورت ماسک.

"دانشگاه شعار به درگیر در جامعه بنابراین من همیشه فکر راه هایی برای کمک و به پشت," دکتر گفت: Woo Kim Soo.

در مارس مهندسی استاد خواسته خود دانش آموزان هر دو کسانی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برنامه اگر آنها به حال یک شخصی 3D پرینتر و اگر آنها ممکن است مایل به استفاده از آن را برای یک علت خوب است. حدود 10 درصد از دانش آموزان قادر به کمک کند.

اولین پروژه این بود که حدود 50 دست-رایگان دسته است که می تواند ضمیمه شده به دفتر دستگیره درب در شهرستان ساری سالن اجازه می دهد کارکنان که تا به حال برای آمدن به محل کار برای باز کردن آنها را با خود لمسي. در حالی که دستگیره تنها کار بر روی درب که فشار باز, نمی, کیم گفت: این اختراع باعث کاهش سطح تماس حدود نیمی از زمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن