دیتون گسترش 1st Division من ارائه می دهد به 3 WPIAL فوتبال استخدام

توسط: کریس هارلن دوشنبه, جولای 27, 2020 | 3:45 AM Kristina Serafini | Tribune-Review شمال ک

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

توسط:
دوشنبه, جولای 27, 2020 | 3:45 AM


سه WPIAL فوتبال بازیکنان را به خود جلب کرد اول من بخش ارائه می دهد از همان مدرسه اوهایو.

دیتون مربیگری کارکنان توسعه یافته ارائه می دهد در هفته گذشته به شمال کاتولیک را نیک ماهر و سنکا ولی هم تیمی های جیمی سلطنتی و جاش میلر.

هر سه در حال افزایش سالمندان است.

ماهر 6-پا-2, 200 پوند گیرنده گسترده و linebacker. او به رهبری شمالی کاتولیک با 46 جلب برای 853 متری و 12 touchdowns فصل گذشته. رویال (6-3, 275) دو راه برای مقابله با سنکا دره. میلر (6-2, 225) یک پایان دفاعی یا linebacker.

دیتون رفت 8-3 فصل گذشته در مربی ریک Chamberlin 12هفتم فصل است. این آگهی به پایان رسید گره خورده است برای دوم در پیشگام فوتبال, جدول رده بندی لیگ سال گذشته است. FCS کنفرانس نیز شامل ساقی دریک جکسون Marist, Morehead State, San Diego, کتابخانه استتسون و Valparaiso.

همراه با سه سابق WPIAL بازیکن در فهرست این تیم نیز غرب پنسیلوانیا ارتباط میان کارکنان مربیگری. دستیار مربی برایان اشتاینر صرف 10 سال مربیگری در شیپور دانشگاه قبل از پیوستن به دیتون کارکنان قبل از فصل گذشته.

جنوب Fayette را چارلی رسی و کاج-ریچلند الی Jochem دو WPIAL بالا گیرنده نیز اعلام کرد ارائه می دهد از این آگهی در هفته گذشته. هر دو بازیکن در حال حاضر بخش دیگر من ارائه می دهد.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: شمال کاتولیک کاج-Richland سنکا دره جنوب Fayette



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن