ناپدید واکنش به سیاه و سفید زندگی می کند ماده

در به طور کامل نماینده قطعه ای از محافظه کار نوشتن در این موضوع از اواسط دهه گذشته ملی نقد و بررسی's دیوید فرا

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

در به طور کامل نماینده قطعه ای از محافظه کار نوشتن در این موضوع از اواسط دهه گذشته ملی نقد و بررسی's دیوید فرانسوی را رد کرد سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به عنوان یک "جدی جنبش سیاسی" نامیدن آن را به جای "این رشد معادل یک دانش آموز اوقات تلخی خلق و خوی." مناسب نیست," او نوشت. "این منطقی نیست. آن را حتی ممکن است نژادپرست است. این بخشی از ملی ما نژادی مشکل و نه بخشی از راه حل است." تفسیر مثل این موفق شده بیشتر در ساخت حق نگران صحه سیاه زندگی ماده به عنوان یک شعار—پشتیبانی از آن است که هنوز هم در زیر آب در میان جمهوری خواهان با توجه به نیویورک تایمز—حتی به عنوان تبدیل شدن آنها به بیشتر دلسوز به جنبش نگرانی. و وجود دارد استثنا قابل توجه حتی به این که: میت رامنی باعث به هم بزنید در این هفته با تویت "Black Lives Matter" و پیوستن به تظاهر کنندگان در یک راهپیمایی در سفید خانه.

که یک شیرین کاری تبلیغاتی, البته, و آن باقی مانده است دیده شود که آیا خالی نمادهای زانو پلیس kente شال و متوسط اصلاحات در حال حاضر پشتیبانی شده توسط حزب دموکرات و جمهوری خواه مجلس به طور یکسان خواهد شد راه را برای بیشتر تغییرات اساسی در راه آمریکایی ها فکر می کنم در مورد نقش از اجرای قانون است. جو بایدن آن باید گفت: پاسخ به این تظاهرات با تکرار و از حمایت خود را برای دادن بیشترفدرال دلار به ادارات پلیس و نه کمتر. اما آنچه که ما می توانیم با برخی از یقین است که مکانیسم برای القا, سفید, واکنش, به عنوان ما درک آن را در مدرن سیاست آمریکا اساسا شکسته در جهات مهم است. این تحول از سال 1968 بود که بیش از نیم قرن پیش و زمینه پویایی سیاست آمریکا—از ایدئولوژیک قطبش از رای دهندگان به آن ترکیب جمعیتی—تغییر در راه بی حد و حصر از پس از آن است.

برای مثال در حالی که نامزدهای جمهوری خواه در دوران اوباما به سمت راست از طریق دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن زده اند فرسایش حمایت دموکرات ها در میان روستایی و سفید طبقه کارگر رای دهندگان برای انتخابات موفقیت در دهه گذشته ما نیز دیده می شود قابل فرسایش جمهوری خواه پشتیبانی در حومه امریکا است. دموکراتیک موفقیت در حومه شهر در سال 2018 midterms نسبت داده شد تا حد زیادی به مغلوب ساختن پیشی جستن محبوبیت. در حالی که بدون شک یک عامل آن را نباید فراموش کرد که حزب جمهوریخواه شده است نه برنده آشکار اکثریت حومه رای در آخرین سه انتخابات ریاست جمهوری. در یک سال 2017 قطعه نوشته شده است بیش از یک سال قبل از 2018 midterms سیاسی چارلی Mahtesian اشاره کرد که در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال eked کردن باریک کثرت در برابر کلینتون در میان حومه پیدا کرده اند در سال 2016 زمین شد به وضوح در حال سقوط را از زیر عربستان در این یکی-زمان احزاب ، "یک ترکیب جمعیتی تغییر و ناهماهنگی فرهنگی است که به تدریج فرسایش توانایی خود را برای رقابت در سراسر بسیاری از حومه قرار دادن تمام مناطق کشور از این مذاکرات را رسیدن به" او نوشت. "این یک بزرگتر بحران از حزب اذعان یک حساب است که تهدید و تهمت را گشتند و بعد نسل جمهوریخواه دفتر يافت."

در امریکا در حال حاضر در وسط گسترده و electorally مهم فرهنگی واکنش در برابر رادیکال سیاست است. اما آن را یک واکنش در برابر راست نه چپ. در قابل توجه محدوده فرهنگی و هویت مسائل سیاسی از حقوق بشر به مهاجرت محافظه کار جنبش هم از دست داد بی درنگ به سمت چپ در دادگاه افکار عمومی و یا اتخاذ مواضع به اندازه کافی شدید به بیگانه مهم حوزه مانند Latinos یا سفید کالج تحصیل زنان است. مفسران سیاسی که غرایز بودند به شکل دهه پیش ممکن است اصرار دارند در غیر این صورت اما در اینجا و در حال حاضر درست است که از دست دادن فرهنگ جنگ و از دست دادن آن را قاطعانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن