Kiski منطقه Kenny بلیک غلبه بر موانع برای به دست آوردن کمک هزینه تحصیلی ارائه از ارتش

توسط: Greg Macafee دوشنبه, جولای 28, 2020 | 6:02 PM لوئیس Raggiunti | برای Tribune-Review K

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

توسط:
دوشنبه, جولای 28, 2020 | 6:02 PM


Kiski منطقه مربی سام آلبرت شده است اشتباه در مورد افزایش ارشد کنی بلیک و خود را استخدام.

فقط در سال گذشته 6-پا-1, 180 پوند ورزشکار با عجله برای 980 متری و 11 touchdowns فقط 168 حمل در هفت بازی در حال اجرا بازگشت. او همچنین از ثبت 26 پردازد و برداشت یک پاس در پشت دفاعی.

قبل از این آخر هفته گذشته بلیک تنها یک بورس تحصیلی را ارائه می دهند.

"آن را مانند او 5-پا-8" آلبرت گفت. "هنگامی که شما نگاه کنید در اندازه او و راه او اجرا می شود من آن را دریافت نمی. من واقعا نمی.

"منظورم این است که او این پیشنهاد را از آلبانی که یک مدرسه خوب, اما من فقط نمی فهمم چرا بزرگتر مدارس به او پیشنهاد نشده."

زمانی که ارتش به نام به بررسی یک بازیکن دیگر از آلبرت های کارگزینی از او خواست اگر او تا به حال هیچ دیگر کودکان و نوجوانان است که آنها باید یک نگاه. آلبرت بلافاصله گفت: "آره کنی بلیک" به او بلیک را اندازه گیری و به او گفت کمی بیشتر در مورد او.

"او texted me back و می رود 'آخ من عاشق این بچه'" آلبرت گفت: با خنده. "و من رفت, 'اوه آره.' پس از من به او صحبت کرد کمی بیشتر او گفت: آنها را به نگاه به او بیشتر است."

این آخر هفته گذشته بلیک اعلام کرد پیشنهاد از ارتش و در حالی که او نشئه آن او را نیز هیجان زده برای دیدن آنچه پیشنهاد می کند برای بقیه عمر خود را استخدام.

"هر گاه (ارتش) در تماس با من, من فکر کردم آن را فقط ممکن است یکی دیگر از مدرسه که فقط در تلاش برای رسیدن و نمی خواهد پیشنهاد" بلیک گفت. "اما آنها واقعا علاقه مند و زمانی که آنها ارائه شده بودم:" آه این یک معامله بزرگ است. نه تنها این یک مدرسه خوب, اما آن را نیز باز کردن درب برای مدارس دیگر به در آمده و استخدام من بیش از حد.' بنابراین آن را بزرگ برای من است."

در حالی که ارائه شد برای بلیک سوال در مورد اینکه چرا او دریافت نکرده بیش از حد بسیاری از ارائه می دهد باقی مانده است. یک فکر در هر دو آلبرت و بلیک درگیر عدم نوار از او در پشت دفاعی. به عنوان یک ورزشی, بازیساز, آلبرت بود بلیک مارک هر تیم بهترین گیرنده و دیرین مربی گفت: اکثر تیم ها نمی پرتاب راه خود را.

"من صحبت کردن با سینسیناتی و آنها پرسید: اگر من تا به حال هر فیلم بر روی کنی در DB" آلبرت گفت. "من گفت:" اول از همه من می دانم این برای تلفن های موبایل مانند یک بهانه ای اما او ما بهترین گوشه و هیچ کس می اندازد که در راه است. بنابراین ما شروع به قرار دادن او در همه بهترین گیرنده.'"

نیز وجود دارد این واقعیت است که بلیک نکرده اند قادر به حضور در هر اردوگاه و یا ویترین این تابستان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. او گفت که هدف عمده از او برای حضور در چندین اردوگاه و در مقابل مربیان و حتی بیشتر پس از یک برک آوت سال سوم.

"این یک مشکل بزرگ است. من قرار بود برای رفتن به یک دسته از بخش من در اردوگاه های این offseason, مختلف, مدارس و مانند رقبای اردوگاه ها و چیزهای مانند این که" بلیک گفت. "بنابراین این ویروس به نوع خراب همه است که برای من, اما من هنوز هم انجام شده است آنچه که من می تواند برای دریافت ارائه می دهد و به نظر می رسد از مربیان است."

آلبرت گفت: او معتقد است بلیک را به نوبه خود چند سر اگر و هنگامی که کاوالیرز را در این زمینه در این فصل است.

"من واقعا فکر می کنم تا" آلبرت گفت. "او برای اولین بار در هر تمرین در شیوه زمانی که او می شود را ندارد. این مانند کسی است که رفتن به ضرب و شتم او. اما او برای اولین بار در هر تمرین و هر با حداکثر سرعت دویدن و او را در کاری که سخت است. او همچنین رشد بیش از حد."

گرگ Macafee یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با گرگ توسط ایمیل در gmacafee@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Kiski منطقه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب