دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است بلعیدن کشور

از طریق آن همه تهمت توييتها و damply فرار حضور عمومی همواره فقط به آنچه بودند و به محض عمده ای از انسان آسیب ه

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

از طریق آن همه تهمت توييتها و damply فرار حضور عمومی همواره فقط به آنچه بودند و به محض عمده ای از انسان آسیب همیشه شلوغ کردن تلویحی. هرگز وجود هر گونه شانس است که او رشد می کنند و یا به او مهم است و او هرگز حتی پیشنهاد کرد در غیر این صورت. او تا به حال دقیقا ریاست جمهوری که خود را در زندگی نشان می دهد—بی باک پیروزی و به دنبال آن اجتناب ناپذیر کاهش متولد از تنبلی و خالص hubristic dipshittery و در نهایت یک فاجعه و شدت تکذیب سقوط. این است داستان زندگی خود را و داستان خود را در انتخابات ریاست جمهوری.

اما فشارهای پشت مغلوب ساختن پیشی جستن را شکست آیا بیش از تکرار چه آشکارا ناتوان او از انجام این کار او حمایت به چهار سال پیش است. آنها به ارمغان آورد هر عدم توافق ساخته شده است که در این لحظه ممکن است به هماهنگی. کشور است دیر و شاید ناچار به آینه رهبر آن است. امریکا خود را به عنوان غیر طبیعی و خودسرانه و فاجعه احمق به عنوان رئیس آن انتخاب شد در این روز که آن را قرار داده و مغلوب ساختن پیشی جستن در اتاق—فقط به عنوان قهر فقط به اشتباه فقط به عنوان unappeasable و فریب خورده. آن شده است در این چند کف-را هفته هر چند که آن را واقعا به این احساس او را دوست دارم.


مغلوب ساختن پیشی جستن یکنواخت روز باید اقدام به طور معمول حتی به عنوان ملت مبهوت به آهسته نورد تقلا کردن از طریق پیشگیری بیماری و مرگ و فروپاشی اقتصادی و paroxysms از غیر قابل توصیف خشونت دولتی. شده است وجود دارد نه فقط هیچ رشد اما هیچ تغییر دهید. معلوم نیست در این نقطه که آیا تهمت حتی دوست دارد چیزهایی که او می کند در اغلب موارد که شایعات در گوشی با دیگر افراد ثروتمند او می داند سرزنش عروسک چشم کاریریستها و مرطوب grifters که آمدن و رفتن را از طریق دفاتر خود را به تماشای تلویزیون و بازی گلف و خوردن مرتب کردن بر اساس از بالا پایان catered لوکس کرایه شده است که ذوب در کشور باشگاه جداول بخار پس از جرالد فورد رئیس جمهور شد.

اما این هم به ندرت مسائل: آنها فقط چیزهایی که او می کند زیرا آنها چه او معتقد است که مردان پولدار را انجام دهد. که وجود دارد هیچ چیز واقعا متحرک سازی آنها—بدون میل فراتر از قطع یک دیماه ناامنی هیچ لذتی فراتر از دانش است که او تا دو قاشق از بستنی که در آن هر کس دیگری یکی است—چیزی است که نگه می دارد و آنها را ثابت و برگزار کرده است همه آنها را به سرعت برای چند دهه. وجود دارد هیچ چیز او واقعا می خواهد فراتر از اعتبار و ستایش و هیچ حس وجود دارد که او حتی واقعا می خواهد هر کدام از این فراتر از ترس خود را از مقابل خود اعداد. هنوز چقدر تهمت می خواستم خنگ چیزهایی که او می خواست تنها بزرگترین دلیل او در امروز. که مایل نیست هر چیز دیگری او عمدتا فقط نشسته وجود دارد پس از تماشای خودش در تلویزیون و زیر شماره های مختلف بالا و سپس پایین. و وجود او می ایستد هنوز هم بسیار در مرکز همه چیز و با اظهارات آماده دارای سطح شیب دار رو به جلو در یک زاویه غیر معمول و چشمانتان. او می تواند انجام دهد دیگر هیچ.

آن را به مدت طولانی روشن شده است که تهمت می فهمد ریاست جمهوری به عنوان در درجه اول آمریکا و رئیس و به عنوان یک شغل به او که عنوان شد با توجه به موفقیت فوق العاده ای از او می خواهم شده است. بنابراین کسانی که مدیران اجرائی در آمده با خود hosannas و اجرایی سفارشات بیرون رفتن با خود بی تاب اجرایی پاسخ به آنچه که او می بیند در تلویزیون و سپس آن را دوباره اتفاق می افتد و پس از آن دوباره پس از آن تا آخر هفته. گاهی اوقات او trudges قبل از اینکه دوربین های تلویزیونی gleaming مانند یک سیب کارامل به بحث در مورد چگونه او ساخته شده است توالت بهتر و بیشتر مثل قبل یا flutters رنگ پریده در حالی که پلک blearily قرائت misremembered Fox News headlines, اما فقط به عنوان اغلب برنامه های خود را خالی است. کار واقعی از کار بود و نه آنقدر رها زمانی-طفره رفت; های قدیمی احمق نارضایتی که پر کردن روز خود را تنها چیزهایی است که آنها را پر کنید. دولت دانشمندان او حسد آثار به بی اعتبار کمی دشمنی و پر اب و تاب توطئه او و dismounts بالا-تابستان کابل خبر folderol مانند مختصر و مضحک فرهنگ جنگ ذکراست بیش گویا-نام تجاری لوبیا—kerfuffle لمس کردن توسط مدیر عامل شرکت ساخت به خصوص متملق کاخ سفید دیدار—همه وظایف او شفاف مراقبت بیشتر در مورد از مدیریت یک بیماری همه گیر و یا حتی نظارت بر خود وفادار شوک سربازان پیشرفت در teargassing غیرنظامیان در شمال غربی اقیانوس آرام.

تنها چرب و فرهنگ جنگ مسائل واقعا واقعی به دلیل این که تنها بخشی است که به صراحت در مورد او. که در آن طلبانه ارادت به تهمت ایستاده می تواند به عنوان یک metonym برای فضیلت—"تنها دو گزینه وجود دارد که #CancelCulture می آید برای شما: شجاعت یا تسلیم," میراث اقدام overcaffeinated عمومی بازوی بنیاد میراث توییتی در طول گویا فلپ. "تنها یک تضمین خواهد شد که کشور ما و آزادی زنده ماندن. #گویا"—مغلوب ساختن پیشی جستن علاقه مند است. که در آن اقدامات خود را ممکن است به نفع مردم دیگر او این است که مهمترین آنها قابل اعتماد بی اراده نیست.


برای دهه تهمت بیدار است به هرج و مرج که venality ساخته شده است برای او روز قبل و صرف ساعات بیداری خود را در حال اجرا و از انکار آن است. آن را باید از بین برد اما این کوسن از ثروت و نرم و ملایم sociopathy همراه با یک فرهنگ ساخته شده است برای محافظت از مردم فقط به عنوان معیوب را به عنوان او همه توطئه برای جلوگیری از آن نتیجه است. در حال حاضر برگ برنده خود تحمیل رژیم از هرج و مرج به صورت هرج و مرج به خاطر حال انجام بهترین خود را به خراب کردن هر چیز دیگری. البته این احساس بد است.

چیزی که به انجام است که به مبارزه با آن و آن را دلگرم کننده برای دیدن است که اتفاق می افتد در سراسر کشور; از اعتراضات گسترده آغاز شد که پلیس پس از قتل جورج فلوید در حال حاضر بزرگترین و مهمترین پایدار در کشور ، مغلوب ساختن پیشی جستن و نهادهای وفادار به او هنوز هم آن را در قدرت خود را برای مقابله و فرار از مسئولیت بسیار زیاد و وحشتناک خشونت است. برخی از واقعیت زندگی روزمره در مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا ناشی از چگونه بی سابقه جنبش در برابر همه این است و تهدید نهفته خاص در برابر آن از یک دولت است که دیگر نمی تواند واقعا موفق به انجام این کار بسیار اما تحمیل آسیب برساند. اما نیز وجود دارد یک سرنخ که چگونه همه چیز تضعیف بنابراین devastatingly از مشترک دفن شده در مغلوب ساختن پیشی جستن undignified و بدون وقفه نرمال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن