خالی افکار: آگهی 3 پنگوئن 2 (OT)

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

22 دقیقه پیش

مشاهدات از پنگوئن' 3-2 اضافه کاری نمایشگاه از دست دادن به آگهی در تورنتو Scotiabank آرنا:

پنگوئن' 2019 offseason – بین بازی 4 خود را تحقیر رفت و برگشت در دست جزایر نیویورک در مارس و در اولین بازی پیش فصل در ماه سپتامبر – 153 روز به طول انجامید. این یک زمان بسیار طولانی برای یک تیم با جام استنلی آرمان.

در مقابل خود استراحت بین قبلی خود را بازی – یک 5-2 راه پیروزی در برابر شیاطین در مارس 12 – و سه شنبه را از دست دادن از 140 روز است. که همچنین یک مدت زمان طولانی برای هر تیم.

پس از آن آسان است برای دیدن چرا متعددی وجود دارد بد می گذرد, درهم و برهم منطقه نوشته های ضعیف بازی قدرت و حتی بیش از حد بسیاری از مردان یخ تخلف که درگیر عظیم 10 اسکیت باز. پنگوئن نگاه دقیقا مانند یک تیم بود که بازی آن بازی برای اولین بار در نزدیک به پنج ماه است.

پنگوئن اذعان کرد که به اندازه طول خود postgame رسانه های در دسترس از طریق ویدئو کنفرانس.

"این چیزی است که ما انتظار می رود" به جلو Jason Zucker گفت. "برخی از سکسکه و برخی از چیزهای کوچک است که شما لزوما رفتن به احساس و ببینید در یک intrasquad (داد و بیداد). پس از آن خوب بود برای ما به خارج وجود دارد, دریافت احساس و دیدن آنچه که ما نیاز به ساحل تا قبل از (1 بازی از دور مقدماتی برابر Montreal Canadiens) شنبه."

قدرت بازی بود به خصوص وحشتناک حتی با خاموش شدن-با-یک-در سراسر جهان-همه گیر استاندارد. آن رفت 0 برای 3 و احتمالا بدتر از این رقم را نشان می دهد.

آن باقی خواهد ماند یک کار در حال پیشرفت با شروع تمرین در فورد عملکرد مرکز تمرین یخ بازی همه تیم NHL در تورنتو عامل از طی این تلاش است.

"برداشت من از بازی قدرت است که ما نیاز به یک کل خیلی بهتر" مربی مایک سالیوان گفت. "ما باید یک راه برای رفتن به آن شلیک در تمام سیلندر. و من فکر می کنم همه ما باید فقط به بازگشت به کار از فردا در تمرین و مطمئن شوید که ما بهتر از آن را. من فکر می کنم آن را بهبود بخشد. من می دانم که این بچه ها افتخار می کنم بچه ها. من می دانم که این بچه ها افتخار می کنم بچه ها می خواهید آنها را به موفقیت. برای من راه حل های در حال دروغ گفتن در ساده بازی. من فکر نمی کنم ما منتقل جن به عنوان به سرعت به عنوان ما نیاز به آن بیش از حد. و من فکر نمی کنم ما تیراندازی شد جن هنگامی که ما تا به حال فرصت برای قرار دادن جن در net. ما بازگشت به کار با آن است و ما آن را در حال حرکت در مسیر درست است."

همه این – NHL برگردیم به عمل در حال حرکت در مسیر درست, حتی اگر آن را در زمان های عجیب و غریب مسیر برای رسیدن به آنجا.

صرف نظر از عجیب و غریب محیط زیست با اغلب خالی ساختمان با بی روح, محیط, فن سر و صدا در پخش, آن را خوب است برای دیدن واقعی زندگی می کنند هاکی.

چه اتفاقی افتاد

پنگوئن ها را باز کرد به ثمر رساند 5:06 به قوانین و مقررات. سقز یک جن از خود را در گوشه سمت چپ پنگوئن rookie defenseman جان مارینو تغذیه کراس یخ کشش پاس به جلو جیک Guentzel مسابقه تا جناح چپ. به دست آوردن توهین آمیز منطقه Guentzel گود صلیب-یخ عبور به سمت راست دایره برای جلو کونور Sheary که پاره پاره wrister توسط goaltender کارتر هارت دستکش دست بر کنار. کمک رفت و به Guentzel و مارینو.

همه چیز بسته بود, 1-1 در 11:32 دوره اول. از سمت چپ نقطه, آگهی defenseman ایوان Provorov تغذیه تصویب دیوار به جلو کلود ژیرو. حلقه در بالا سمت چپ دایره ژیرو گود جن به اسلات برای جلو شان خیاط که swatted یک تایمر. پنگوئن defenseman مارکوس Pettersson خوی شات اما تا به حال جن نگاه کردن خود را به سمت چپ اسکیت بازی کردن و منحرف کردن گذشته goaltender مت موری blocker در سمت دور. کمک به رفت ژیرو و Provorov.

فیلادلفیا در زمان 2-1 منجر به لطف وحشتناک گردش مالی پنگوئن به جلو اوگنی Malkin تلاش برای مرکز یک جن از خارج از خود را در گوشه سمت چپ Malkin اخراج عبور کامل به جلو کوین هیز که اتفاق می افتد به بازی برای آگهی. پذیرش موسسه خیریه هیز قادر به deke به چوگان از پشت سر و پهلو شات گذشته چپ درمانده موری. نمره تنهاست.

پس بدون گل دوم دوره مسابقه بود بستن 2-2 در 16:05 سوم. برنده شدن در یک قرعه کشی در برابر آگهی های جلو Nate تامپسون در آگهی' چپ دایره Malkin سعی در ضربه محکم و ناگهانی جن را برای که "قرعه کشی سریع" بازی او استفاده می شود به جلو و با سابق به جلو جیمز نیل اما با Zucker پشت سر او. آگهی defenseman Phillipe مایرز سقوط کرد و در رشته و نوع برگزار می شود این بازی تا مجبور پنگوئن defenseman جک جانسون به فشار جن به Zucker در بالای دایره. Zucker swatted سریع فورهند شات در net. Goaltender برایان الیوت ساخته شده اولیه نجات دهد اما اجازه دوباره بجای اول برگشتن. Malkin دنبال کرد تا در این بازی برداشته و یک wrister در شبکه است که الیوت جنگیدند. Zucker darted در و سون جن از بالا چین بیش از یک تکاپوی الیوت. کمک رفت و به Malkin و جانسون.

اضافه کاری بود با بازی فصل به طور منظم قوانین. بنابراین دیوانه, واقعیت, سه-روز-سه بازی در زمان بیش از. در یک نقطه پنگوئن به حال سه در یک عجله snuffed. در نهایت مبارکه هدف از طریق آگهی به جلو اسکات Laughton در goaltender تریستان جری در 2:40 علامت تعیین نتیجه. به جلو تراویس Konecny و defenseman Shayne Gostisbehere تا به حال کمک می کند.

آمار زبان

• پنگوئن led در عکس 26-22.

• پنگوئن به جلو Bryan زنگ led بازی با هفت عکس.

• هیز چراغ آگهی با پنج عکس.

• Provorov led بازی با 25:39 یخ زمان بر 30 شیفت.

• Defenseman کریس Letang led پنگوئن با 23:43 یخ زمان در 26 شیفت.

• پنگوئن به حال 29-28 لبه در faceoffs (51 درصد).

• پنگوئن به جلو سیدنی کرازبی بود 13 تا 21 (62 درصد).

• سابق پنگوئن رو به جلو در درک اعطای بود 6 برای 10 (60 درصد).

• Malkin led بازی با دو مسدود شده, عکس همراه با آگهی defensemen مت Niskanen تراویس Sanheim, جلو مایکل Raffl و تامپسون.

در طول تاریخ زبان

• پنگوئن یک بازی در ماه جولای. که تاریخی درست است ؟

به طور تصادفی به زبان

• Guentzel بازی اولین بازی خود را حتی اگر آن را یک نمایشگاه از درد و رنج جدی راست آسیب دیدگی شانه در دسامبر. 30. او وارد 18:45 از زمان یخ در 26 شیفت و ثبت یک عکس تلاش.

• پنگوئن' جدید خط سوم از پاتریک Hornqvist جارد مک کین و پاتریک Marleau نیست دقیقا به تشخیص خود. آن را عادلانه می گویند آن باقی مانده است یک کار در حال پیشرفت است.

• کرازبی کار زیادی در سمت چپ بالا قدرت-بازی بازی های واحد است که دقیقا نمی قدرت خود را. شاید سالیوان بود فقط انجام کمی تحقیق و توسعه است.

• موری و جری تقسیم این بازی طراحی شده توسط. موری مجاز دو گل در 12 عکس در 29:55 از بازی. جری مجاز یک هدف در 10 عکس در 32:45 از یخ زمان.

• به عنوان اشتباه مستعد به عنوان پنگوئن بودند این آگهی دقیقا نمی انجام همه چیز توسط کتاب یا. وجود دارد مقدار زیادی از gaffes به بازی خود را به عنوان به خوبی. آن بوده است اخراج برای تمام 24 تیم در این مسابقات است.

• پنگوئن' مجازات فقط در 9:55 از دوره دوم چیز دیگری بود. آنها تا به حال حدود 10 اسکیت بازان روی یخ و دستگیر شد به (راه) بیش از حد بسیاری از مردان در یخ:

• محل تا به حال یک مجموعه ای منحصر به فرد است. وجود دارد آبی/خاکستری برزنت راه اندازی بر روی صندلی در پایین کاسه با آگهی ها و بردهای الکترونیکی در دو طرف با نیمکت. آن را تقریبا به نظر می رسد مانند یک کشتی حرفه ای شرکت ممکن است لباس تا عرصه برای نشان می دهد.

• جعلی جمعیت سر و صدا در رسانههای مخلوط به نمایش ریاکارانه است ،

علنا صحبت کردن

• پنگوئن defenseman برایان Dumoulin بر محیط زیست:

"این قطعا یک کمی متفاوت بدون سر و صدای جمعیت در warmups و همچنین در طول بازی. دیگر از آن, من واقعا فکر می کنم در مورد آن بیش از حد به بازی می گذرد. شما هنوز هم می تواند احساس انرژی و تغییر در حرکت از جایی که بازی بود که در این عملیات منطقه و دفاعی در منطقه است. آن را هنوز هم در همان حال رقابت است. این قطعا چیزی است که ما را وادار به استفاده بیشتر و بیشتر است که ما بازی. اما برای اکثر, برای اولین بازی من فکر نمی کنم آن را به عنوان بد به عنوان من برای اولین بار از طریق آن خواهد بود."

• Zucker در چه عرصه ای است که در لباس پوشیدن به بالا:

"من فکر می کردم آنها انجام یک کار خوب. به نظر می رسد واقعا خوب با تصویری تخته (پشت نیمکت). تا آنجا که چشم خطوط برو, من واقعا با دیدن هر گونه مسائل با آن است. داشتن یک فندک زمینه وجود دارد شما قادر به دیدن جن در شیشه ای. بنابراین من واقعا نمی دیدن هر گونه مسائل است."

• پنگوئن به یک امتیاز مثبت به سطح یخ. کرازبی:

"یخ بود خیلی شبیه (به شرایط عادی). تقریبا آنچه شما انتظار می رود آن است که آیا یک خانه کامل یا نه. آن را به نظر می رسید بسیار شبیه به آنچه که ما معمولا در بازی."

• آگهی شد کمی بیشتر لوقا (ahem) گرم در مورد یخ. خیاط:

"آن همه حق بود. این بهترین نیست. اما من دیده ام بدتر در لیگ در زمان. این همان چیزی برای هر تیم. تعجب می کنم که چگونه از آن خواهد بود برای بازی دوم. آن خوب بود. حذفی, هاکی بازی شما در ژوئن. در برخی از مکان ها آن را زشت می شود. متفاوت است در اینجا."

• آگهی مربی آلن Vigneault پیشنهاد یخ نیاز بیشتر استفاده کنید بهتر:

"من فکر نمی کنم بسیاری از مردم تا به حال skated در این یخ به تازگی. شده است وجود دارد هیچ بازی. معمولا طول می کشد تا یک هفته خوب از اسکیت روی یخ (یخ) برای یخ می شود خوب است. بنابراین من آن را ببینید بهتر است حتی اگر آن داغ است آن را مرطوب و وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از فعالیت های. این بازی برای اولین بار در در حالی که. بدیهی است که آن را کمی chippy به عنوان بازی رفت وجود دارد. امیدوارم آنها رو برخی از مردم خوب در اینجا کار آن و من فکر می کنم آن را به نگه دارید تا."

• Dumoulin در تیم خود بازی:

"ما باید بهتر از بازی رفت. به خصوص در آغاز کمی وجود دارد تنظیم بازی در این نوع از بازی ها. به خصوص با این حال ما برای اولین بار معنی دار بازی در در حالی که. من فکر کردم ما واقعا خوب است. ما شروع به آمدن وجود دارد در سه ماهه دوم و سوم است. بدیهی است که ما باید برای دریافت بهتر در برخی از مناطق. من فکر کردم که ما واقعا رقابتی است."

• سالیوان در تیم خود بازی:

"ما باید بهتر از بازی رفت. من فکر کردم آن یک درهم و برهم بازی به خصوص در چند دوره. من حدس می زنم آن را احتمالا انتظار می رود با توجه به این واقعیت است که این بچه ها بازی نمی در حالی که کاملا. نیمه دوم بازی ما بهبود یافته است. ما شروع به اجرا. در بخش اول از این بازی من فکر نمی کنم ما به کار گرفته forecheck از فشار خود را به عنوان به خوبی به عنوان ما می تواند داشته باشد. ما تا به حال فرصت را به بازی به ضرب و شتم و فشار ما ضربه اسکیت و یا چوب و یا چیزهایی که از طبیعت. کسانی هستند که پیچیدگی های خاص است که من صحبت کردن در مورد این است که این بچه ها بهتر خواهد شد با این بازی اکشن است که آنها خود را در. آن را سخت برای شبیه سازی چیزهای که در محیط بازی. این یک فرصت ما تا به حال به ارزیابی که ما در نگاه برخی از مناطق که در آن ما فکر می کنم ما خوب بودند و پیدا کردن مناطق که در آن ما می دانیم که ما می تواند به بهبود و بهتر است. ما به کار بر روی آن شروع فردا."

• کرازبی در آن cruddy قدرت بازی:

"این رفتن به یک چالش برای همه. وجود دارد رفتن به روست و ما باید به درک که. بنابراین ما فقط باید به ساده کردن همه چیز و بیشتر از زمان ما منجر به بازی 1 (علیه Canadiens). عمل است که بخش بزرگی از آن است. اما آن را قطعا می تواند بهتر شود. اما این که فقط با زمان آمده است."

• سالیوان به یک محرک حمایت از Guentzel اولین بازی برگشت در صف:

"من فکر کردم آن را خوب اولین بازی برای جیک. نمایشگاه بازی در این محیط بسیار متفاوت از یک intrasquad بازی است که شما را در میان خودتان. سطح شدت افزایش است و حتی بیشتر. این واقعیت که جیک تا به بازی در یک بازی هاکی در شش ماه هنگامی که شما را به همه آن چیزهایی که به نظر من فکر کردم او با بازی بسیار خوب است. او را تنها برای گرفتن بهتر است به عنوان او می شود راحت تر و او در زمان خود و تمام پیچیدگی های خاص است که بسیار مهم است به بازی خود را. با هر بازی که او نقش ما فکر می کنیم او را بهبود بخشد و بهتر است. او باعث می شود یک بازی فوق العاده در کونور Sheary هدف. که فقط نشان می دهد که او قادر به. به طور کلی برای اولین بازی خود را پشت من فکر کردم او خیلی خوب است."

• قبل از بازی هر دو تیم ایستاده بود و با هم در هر خط آبی در طول سرودهای ملی برای چه نامیده می شد به عنوان یک "لحظه ای از همبستگی" در به رسمیت شناختن مختلف عدالت اجتماعی باعث می شود. در حالی که لیگ اصلی بیس بال است نمایش داده می شود علامت سیاه و سفید زندگی می کنند ماده ابتکار عمل در آن بازی سالن NHL به نظر نمی رسد به هر گونه روابط خاص به هر یک از گروه های سازمان یافته به رسمیت شناخته شده و بر اساس پخش views.

کرازبی در حرکت در طول سرود:

"بسیاری اتفاق افتاده است پس ما در آخرین بازی آخرین بازی. ما احساس هر دو تیم است که مهم است برای نشان دادن وحدت با توجه به آنچه رفته و فقط می خواستم به بخشی از راه حل در حال حرکت رو به جلو است. که یه جورایی فکر پشت آن است."

بصری زبان

• خلاصه بازی.

• رویداد خلاصه.

• نکات برجسته:

دنبال پنگوئن ها همه seaoson طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب