تماس اول: استیلرز' Stephon Tuitt ئی توییتهایی او نمی زانو زدن در طول سرود

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

9 دقیقه پیش

برای دومین روز متوالی "اولین تماس" طول می کشد یک نگاه دیگری شکل ورزش با پیتسبورگ روابط صدایی کردن در مورد زانو طول سرود.

در روز دوشنبه آن را Aliquippa و پیت افسانه مایک Ditka. سابق شیکاگو خرس مربی گفته TMZ "اگر شما نمی توانید ما احترام سرود ملی دریافت دوزخ خارج از کشور است."

در حال حاضر استیلرز دفاعی lineman Stephon Tuitt است, ساخت صدای او شنیده می شود.


من مطمئن هستم که چه مجموعه ای خاموش Stephon Tuitt دوشنبه اما اغلب خفیف ادب استیلرز دفاعی lineman شد در یک چابک توییتر خلق و خوی.

در ابتدا Tuitt ناراحت به نظر می رسید در مورد مسائل مربوط به ورزشکاران و چگونه آنها را در زمان مراقبت از امور مالی خود را.

و یا موفق به انجام این کار.

سپس Tuitt در زمان سخت به نوبه خود به این موضوع از زانو طول سرود.

Tuitt پست به ارمغان می آورد تا یک مکالمه جالب در پی اعتراضات جورج فلوید مرگ است.

ماه گذشته, New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees شد excoriated در NFL محافل و گفت او را پشتیبانی نمی کند و ایده زانو طول سرود. و او گفت: آن را در بسیار ظریف تر از نظر Tuitt فقط.

پس Brees سفید است او یک هدف آسان به تصویر کشیده شده به عنوان بسته فکر دست و پا چلفتی و ناشنوا تن.

و کسانی که خوب چیزهایی که مردم در مورد او گفت:.

Brees است خم رو به عقب برای جبران را برای آنچه که او گفت: صرف نظر از اینکه آیا یا نه او باید احساس موظف به انجام آن است.

Tuitt است که آفریقایی آمریکایی. و او قطعا بیشتر بی اعتنا و مقابله در خود پیام. در عین حال در حدود 20 ساعت را صدای جیر جیر و این پست نظرات خود را بدست توجه بسیار کمی در مقایسه ،

به طوری که پرسش: آنچه مهم وقتی که می آید به تحریک خشم توسط بازیکنان دیگر و NFL, انواع رسانه های? چون Brees شد browbeaten در هر دو دایره.

آن شخص کلمات ؟ عمل است ؟ این تن ؟ زمان بندی ؟ یا رنگ پوست فرد ارسال پیام ؟

از یک سو استدلال می شود که اگر زانو طول سرود که بخشی از این بیشتر سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنبش و به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار بازیکن Tuitt حرکت از علت او می تواند به تصویر کشیده و حتی منفی بیش از Brees.

از سوی دیگر هر چند به عنوان یک Tuitt تواند حق استدلال می کنند که اگر جنبش واقعا نشان دهنده برابری و آزادی عقیده او باید مجاز به ایستادن در سرود بدون واکنش.

من قصد دارم به بسیار علاقه مند به دیدن چگونه این می رود برای بازیکنان در هر مسابقه که تصمیم به ایستادن در سرود اگر یک اکثریت قابل توجهی از بازیکنان منتخب به زانو زدن.

اگر "اعتراض" می شود "هنجار" و باقی مانده ایستاده واقع می شود اعتراض خود را منفی fallout کشیده شود خطوط نژادی در رختکن?

به عنوان اگر همه چیز ممکن است زمان به اندازه کافی در حال حاضر در این زمینه است.

به نظر من بازیکنان باید حق را به زانو زدن. اما آن را حق. نه خود را تعهد به شرم هر کسی را به انجام همان چیزی که در صورتی که تیمی را احساس نمی کند همان راه است .

هر دو Brees و Tuitt باید تحسین برای صحبت کردن باورهای خود را در رسانه های اجتماعی به تمسخر و حمل و چهارم هر عمل آنها را مشاهده کنید مناسب در طول آهنگ.

اگر شما نگاه در Tuitt پاسخ او بسیاری از مقاومت — از پیروان که هر دو سفید و سیاه و سفید. آن را به طور عمده می آید از کسانی که تفسیر قانون از زانو طول سرود و آنچه در آن می ایستد به صورت متفاوت تر از او می کند.

او ظاهرا می بیند سنت از ایستادن برای سرود به عنوان تجسم بهتر است از ایالات متحده و نه به عنوان یک نماد برای چه چیزی اشتباه است با آن.

Tuitt است که هنوز هم اجازه داده اند که تفسیر نیست ، منظور من این یکی Brees و Ditka به نظر می رسد برای به اشتراک گذاشتن. این یکی من به اشتراک بگذارید. آن را ندارد به نظر می رسد یکی از بسیاری از Tuitt آنلاین پیروان به اشتراک گذاری ،

چگونه آن را مدیریت در استیلرز اتاق قفل است که همه امور. چگونه Tuitt را واکنش نشان می دهند به هم تیمی های او و چگونه او واکنش نشان می دهد به تیمی که زانو زدن. سر مربی مایک Tomlin گفت: حق رای دادن را "حمایت" بازیکنان که اعتراض.

بر اساس رسانه های اجتماعی به لانه زنبور لگد توسط Tuitt هر چند آن را فقط روشن نیست آنچه که "اعتراض" است دیگر. است که آن را ایستاده یا زانو?

از عملی فوتبال دیدگاه خبر خوب. اگر Tuitt است که در واقع در این زمینه به ایستادگی و علت هم بزنید که یک چیز خوب است. چون حداقل او را در صف شروع. چون گم شده و پس از 12 بازی گذشته بیش از دو فصل است که اتفاق افتاده است به اندازه کافی.

من مشتاقانه منتظر به Tuitt بازی دوباره. آیا او می ایستد و یا زانو زده است به طور کامل به او.

به عنوان آن را باید برای همه بازیکنان است.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن