پنج چیز به دانستن در مورد Meng Wanzhou استرداد مورد

محتوای مقالهونکوور — B. C. دیوان عالی کشور قاضی در برابر حکومت Huawei اجرایی Meng Wanzhou روز چهارشنبه در یک ک

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

محتوای مقاله

ونکوور — B. C. دیوان عالی کشور قاضی در برابر حکومت Huawei اجرایی Meng Wanzhou روز چهارشنبه در یک کلید استدلال حقوقی در استرداد مورد. در اینجا پنج چیز به دانستن در مورد این مورد:

اتهام: Meng کرده است که اظهارات نادرست به HSBC به طور قابل توجهی درک Huawei رابطه با ایران وابسته Skycom Tech Co., و قرار دادن بانک در معرض خطر نقض تحریم های ایالات متحده علیه ایران است. او هرگونه تخلف است.

حکم: دانشیار رئیس دادگستری هدر هولمز می گوید اتهامات علیه Meng می تواند تشکیل یک جرم و جنایت در کانادا. Meng دفاع تیم استدلال کرد که انجام نمی توانست به میزان تقلب در کانادا به دلیل آن مربوط به طور کامل به اثرات ایالات متحده تحریم های اقتصادی علیه ایران است. از آنجا که کانادا تا به حال هیچ گونه تحریم آنها گفت: در این مورد باید پرتاب کردن.

چه بعدی: حکم این معنی است که دادگاه ادامه خواهد داد به شنیدن بحث های دیگر در مورد استرداد از جمله اینکه آیا Meng بازداشت در فرودگاه ونکوور در ماه دسامبر 2018 غیر قانونی. این همچنین به معنای 48 ساله رئیس امور مالی Huawei نمی شود مجاز به بازگشت به چین و باید در کانادا باقی می ماند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب