تمرکز بر covid موارد می تواند راه را اشتباه تفسیر Allegheny County افزایش کارشناسان می گویند

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

Allegheny County را افزایش روزانه موارد covid-19 ناگهان تبدیل به تند اما کارشناسان بهداشتی می گویند شمارش نشان نمی دهد داستان کامل.

"من فکر می کنم که با تمرکز بر تعداد مطلق موارد است نه بهترین راه نگاه کردن به این," دکتر گفت: Amesh Adalja یک پیتسبورگ بر اساس بیماری های عفونی و مراقبتهای پزشک.

این شهرستان در حال تجربه افزایش موارد مثبت با 109 موارد گزارش شده در روز سه شنبه به بالاترین روزانه پرش در صورت مجموع در تمامیت این بیماری همه گیر. بالا روزانه برگه رخ داده است از هفته گذشته و بیش از آخر هفته با 90 مورد گزارش شنبه و 96 روز یکشنبه. مرگ و میر در این شهرستان افزایش یافته است در چند روز با مجموع بودن 186 پس از جمعه.

بقیه کشور هیچ تفاوتی با موارد افزایش در فلوریدا و تگزاس و در سراسر غرب ایالات متحده Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت اجرایی اصلی Coronavirus نیروی کار گفت: کنگره در روز سه شنبه است که ایالات متحده می تواند 100,000 جدید covid-19 مورد در هر روز اگر افزایش پرداخته است.

Fauci گفت: کمیته بهداشت مجلس سنا این کشور عنوان شده است در "جهت اشتباه."

آن را باید نه به عنوان یک شگفتی آمده است که موارد در حال افزایش Adalja گفت: به عنوان کسب و کار بازگشایی و مردم شروع به برقراری ارتباط با یکدیگر بیشتر است. اما covid-19 هرگز چیزی است که می تواند به طور کامل حذف شود از مردم, او گفت:, و زیر مورد تعداد "مانند یک رتبه بندی" می تواند گمراه کننده باشد.

"این است که به طور طبیعی جدید تا زمانی که یک واکسن" گفت: Adalja ارشد محقق دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت. "ما در حال رفتن برای دیدن دوره شعله ور شدن یو پی اس."

Adalja گفت: افراد باید با توجه به بستری شدن در بیمارستان و فضای موجود در بیمارستان در بخش مراقبت های ويژه. همانطور که از شنبه, Allegheny County ثبت 393 بستری شدن در بیمارستان به دلیل covid-19, 160 که فرستاده شده در بخش مراقبت های ويژه.

Allegheny County Health مدیر Dr. Debra بوگن روز یکشنبه هشدار داد که بستری شدن در بیمارستان تمایل به عقب موارد جدید به عنوان افراد آلوده رشد مریض تر و متریک می توانید ببینید سنبله در چند هفته. هفت وجود دارد بستری شدن در بیمارستان گزارش روز سه شنبه.

دکتر دونالد Yealy, UPMC صندلی طب اورژانس گفت: آن را دشوار است به پیش بینی افزایش بستری شدن در بیمارستان – بیمارستان فقط باید برای بدترین آماده. تا کنون تعدادی از افراد آلوده که نیاز به مراقبت در بیمارستان است و نه رشد قابل توجهی در UPMC سیستم Yealy روز سه شنبه گفت.

"این زمان برای اعلام پیروزی و نه آن است که زمان را به نشان می دهد همه چیز شده است یک شکست کامل" Yealy گفت.

Adalja اضافه شده که بیشتر افراد جوان تبدیل شدن به آلوده به ویروس این امکان وجود دارد که بسیاری از آنها در سلامتی و هرگز نیاز به بستری است.

مهم تر از متن می توان با نگاه مثبت رای در تست Adalja گفت. به عنوان covid-19 آزمون افزایش در دسترس بودن تعداد موارد مثبت در بر داشت مطمئنا افزایش – اما مقایسه تعداد موارد مثبت به کل مقدار آزمون داده می شود بسیار مهم است. در حالت ایده آل Adalja گفت: درصد موارد مثبت در هر روز داده می شود کمتر از 5 درصد است.

در روزهای اخیر درصد از موارد مثبت افزایش یافته است و به بیش از 10٪.

"این شماره است که بیشتر مفید به درک آنچه در جریان است در شیوع" Adalja گفت.

در حالی که کارشناسان بهداشت و درمان گفت: سنبله نباید باعث فوری وحشت افراد باید همچنان در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی در تعاملات اجتماعی با توجه به مناطقی که انتقال این ویروس به احتمال زیاد است.

با استفاده از تماس, ردیابی, Allegheny County نسبت خیلی از موارد جدید به جامعه گسترش در کافه ها و رستوران ها و همچنین خارج از کشور سفر. مقامات شناخته شده نیست سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات صورت گرفته و تقریبا روزانه در سراسر شهرستان به عنوان نقاط قابل توجه. این می تواند به دلیل اعتراضات شده اند در خارج از منزل Adalja گفت: در حالی که میله مستعد ابتلا به جمعیت زیادی کهنه در داخل محله های نزدیک. بسیاری از معترضان نیز فرسوده ماسک.

شروع سهشنبه شب Allegheny County مقامات ممنوع کافه ها و رستوران ها از خدمت به الکل در محل این استدلال که مردم کمتر به دنبال دستورالعمل های توصیه شده زمانی که آنها در حال نوشیدن.

Adalja به نام حرکت "پتو سفارش" که نمی تواند به حساب های مختلف اتمسفر بین یک نوار در پیتسبورگ سمت جنوب و یک رستوران که در خدمت الکل با مواد غذایی است. او نگران ممنوعیت بیش از حد گسترده است و می تواند باعث بیش از آسیب خوب.

"یکی از خطراتی من فکر می کنم در مورد زمانی است که شما در حال هدف قرار دادن میله مانند این شما را اجرا خطر از رانندگی این تعاملات زیرزمینی," او گفت:.

خیلی از این گفتمان در طول همه گیر را پایین می آید به شخصی تصمیم گیری Yealy گفت. ماسک-پوشیدن و شستن دست ها و مردم ماندن در منزل و زمانی که بیمار Yealy گفت: محافظت خواهد کرد کسانی که آسیب پذیر هستند.

"من می فهمم, به راحتی اگر این پیام به نظر می رسد گیج کننده به مردم است. تجربه ما با این ویروس تکامل یافته در طول زمان" Yealy گفت. "با دوام بخشی است که برای انجام کارهای ساده."

این راه حل به covid-19 نمی تواند یک "گلوله سحر و جادو," Yealy گفت.

جامعه را به احتمال زیاد در حرکت تنها با هزاران mitigations در محل از اجتماعی فاصله و افزایش بهداشت به استروئیدها و دیگر در حال توسعه درمان برای نهایی واکسن.

تا زمانی که قطعنامه تعامل هر فرصتی برای گسترش این ویروس Adalja گفت.

"فقط به خاطر Allegheny County است 'سبز' تعیین معنا نیست که این ویروس از بین رفته است," او گفت:.

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | Allegheny



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن