رژیم صهیونیستی. آیووا: حدود 1 در 6 نبراسکا موارد مربوط به گیاهان گوشت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

لینکلن Neb. — نزدیک به یکی از شش coronavirus موارد در نبراسکا مرتبط شده اند به دولت در بسته بندی گوشت می آمد گیاهان دولتی آیووا گفت: در میان انتقاد که نه به اندازه کافی در حال انجام است برای حفاظت از سلامت خود کارگران است.

Ricketts گفت: مقامات بهداشت عمومی در ارتباط اند در مورد 1,005 از نبراسکا 6,771 coronavirus موارد به بسته بندی گوشت می آمد گیاهان. نبراسکا کوچک عمدتا روستایی بسته بندی گوشت می آمد جوامع تبدیل شده اند برخی از بزرگترین نقاط داغ هر دو ایالت و سراسر کشور با هال شهرستان بیش از این مقدار بزرگتر اوماها منطقه است.

پرسید که آیا او باید بیشتر انجام می شود برای جلوگیری از گسترش این ویروس در گیاهان Ricketts گفت: منتقدان در تلاش بودند تا "صبح روز دوشنبه چهارم بازگشت" در یک فاجعه است که دولت نشده رو از سال 1918 شیوع آنفولانزای اسپانیایی.

"حقیقت همیشه رفتن به 20/20 او گفت:" در یک کنفرانس خبری. "آن را به نام بله, اگر من تا به حال شناخته شده همه چیز از دو ماه پیش که من می دانم که من انجام داده اند همه چیز متفاوت است. اما آن را به نام تجربه. البته شما امیدوارم که شما می خواهم یادگیری از تجربه خود را به انجام یک کار بهتر جلو می رویم در آینده و این چیزی است که ما انجام داده ایم."

منتقدان گفت: دولت و مقامات محلی و بسیاری از بسته بندی گوشت می آمد گیاهان نیست عمل به زودی به اندازه کافی و هنوز گرفته نشده و همه مراحل لازم برای محافظت از کارگران بسیاری از آنها غیر انگلیسی زبان مهاجران.

رز Godinez یک وکیل برای ACLU نبراسکا گفت: کارگران باید به او گفت که برخی از گیاهان زیر توصیه های محلی و فدرال بهداشت عمومی کارشناسان اما دیگران نیست. این گروه پرده برداری از یک دادخواست به بهداشت محلی منطقه در روز پنج شنبه با بیش از 900 امضا تماس برای تست بیشتر و تجهیزات حفاظتی برای کارگران و درخواست شرکت به پرداخت ارائه مرخصی استعلاجی.

Godinez گفت: برخی از کارگران خود را دریافت کرد اولین ماسک فقط دو هفته پیش حتی اگر شیوع مارس آغاز شد و دیگران تحت فشار قرار دادند به ناآشنا شغل برای جبران کمبود نیروی انسانی.

"آنچه که ما شاهد عدم کارگر ورودی," او گفت:. "کارگران نیست که قرار دادن در جدول می گویند که آیا این دستورالعمل ها را به دنبال داشت."

در Omaha, Douglas County بهداشت عمومی مدیر دکتر Adi پور روز پنجشنبه گفت که 392 بسته بندی گوشت می آمد کارگران قراردادی این ویروس از 1,205 موارد تایید شده. پور گفت: متخصصان پزشکی مشغول به کار هستند با نه مترو-منطقه گیاهان برای به دست آوردن اضافی تست و مسکن برای کسانی که در حال حاضر آلوده و نیاز به دور ماندن از خانواده خود را.

"از بهداشت عمومی نظر من نگران هستم که ما با داشتن عفونت تحت کنترل" او گفت: در یک جداگانه در کنفرانس خبری با اوماها شهردار ژان Stothert.

Ricketts گفت: مقامات دولت های آموخته شده درس مهم از شیوع اولیه در JBS گوشت گیاه در گرند آیلند دولت اولین نقطه داغ و سخت ترین ضربه منطقه است. او گفت: مقامات دولتی مورد استفاده قرار گیرد که تجربه به آزمون بیشتر به شدت در Lexington یکی دیگر از بسته بندی گوشت می آمد شهر که دیده نشده و به عنوان بسیاری از موارد است اما هنوز هم به عنوان یک نقطه داغ.

او با استواری برای گفتن بسته بندی گوشت می آمد گیاهان است که آنها را به این استدلال که آنها یک بخش ضروری از کشور عرضه مواد غذایی و نبراسکا خواهد تجربه "ناآرامی های مدنی" اگر ساکنان نبودند قادر به خرید گوشت.

Ricketts همچنین تصریح کرد: روز شنبه که او نمی خواهد نیاز به محلی ادارات بهداشت به انتشار تعدادی از موارد در شرکت های فردی است.

او استدلال کرد که تعداد کسانی که نادرست هستند چرا که برخی از افرادی که آزمایش مثبت باید دروغ در مورد کار در گیاهان خاص و مقامات بهداشت عمومی قادر به تایید کسانی که ادعا می کند با گوشت-هکرها بدون نقض فدرال قوانین حفظ حریم خصوصی. او گفت: چنین اشتباهات می تواند به حداقل برسد با اطلاعات جمع.

در همین حال وزارت بهداشت و خدمات انسانی گزارش روز شنبه که چهار نفر دیگر نبراسکا ساکنان درگذشت coronavirus آوردن ایالت مجموع 86 پس از همه گیر آغاز شد.

یک مرگ بود در سالن شهرستان, اما جزئیات نیست بلافاصله ارائه شده است. دو نفر دیگر هم در مردان در 60s خود را با شرایط بهداشتی اساسی یکی در آدامس شهرستان و دیگر در Colfax County است. هیچ جزئیات داده شد و در چهارم مرگ است.

دولت همچنین تایید کرد اولین coronavirus در مورد توماس شهرستان است.

نبراسکا تا به حال 6,771 موارد تایید شده به عنوان شب چهارشنبه. بیش از 37,800 افراد آزمایش شده اند. تعداد موارد جدید آغشته به 311 روز چهارشنبه پس از افزایش بیش از دو هفته گذشته اما دولت در بیمارستان گزارش تعداد زیادی از در دسترس هواکش و تخت.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن