دبیرستان گلف بازان دریافت شروع به سر با کاسته محدودیت تابستان مسابقات

توسط: لایحه Beckner جونیور چهار شنبه, ژوئن 19 سال 2020 | 2:04 PM Chaz با Palla | Tribune-Review

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

توسط:
چهار شنبه, ژوئن 19 سال 2020 | 2:04 PM


فریپورت جوانان برنامه است که به همان اندازه از تابستان سنت در بوفالو گلف به عنوان گردش و لیگ.

این برنامه که به مقدار داوطلبانه پیش فصل جمع آوری دبیرستان گلف بازان که در حال آماده شدن برای فصل پاییز در محل بوده است از سال 1993 است و نه از دست رفته به ضرب و شتم. خط را ادامه خواهد داد: coronavirus شیوع و محدودیت های آن را نمی خواهد جلوگیری ماه شماره 28.

"ما قصد داریم به شروع تابستان برنامه در روز سه شنبه, جولای 7," فریپورت مربی جو Sprumont گفت. "آن خواهید بود هر سه شنبه و پنج شنبه صبح تا فصل رسما آغاز می شود."

وقتی پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ اعلام کرد که دوره های گلف می تواند بازگشایی در زرد فاز از رنگ لایه طرح را به دولت بازگشت از ویروس خاموش دبیرستان گلف بازان بلافاصله خود را آغاز کرد "تمرینات است."

سقوط دیگر ورزشی مانند فوتبال, فوتبال و والیبال دختران باید منتظر مربوطه مدرسه تخته برای تایید سلامت و دستورالعمل های ایمنی — یک درشکه چهار چرخه به آنچه دولت پیشنهاد به تازگی قبل از آنها می توانید برای پیوستن به جلسات تابستان.

بنابراین معنا است که گلف بازان خواهد بود 1-در ورزشکاران دیگر سقوط می آیند فرض ورزشی مجاز برای شروع ؟

"دبیرستان گلف بازان خوش شانس بوده است که آنها می تواند به عقب بر گردیم در این دوره ممکن است 1 و شروع بازی اساسا به عنوان آنها را در طول فصل" Sprumont گفت. "بله گلف بازان به حال یک مزیت است."

تعدادی از ناحیه بازیکنان در حال حاضر رقابت در چندین مسابقات جوانان می شود آن را با Tri-State PGA ، IJGA طوفان تور و یا حوادث در خانه خود دوره.

برخی از آنها در سمت راست برنامه با آموزش های خود را, وضعیت, موجود, مدت ها قبل از فصل پاییز شروع می شود.

"من می گویند ما قطعا باید یک لبه بیش از بقیه ورزشکاران گفت:" پن-Trafford افزایش ارشد الکس Turowski این WPIAL کلاس AAA runner-up فصل گذشته. "باشگاه بسته شد برای برخی از زمان, اما باز زود نسبت به هر چیز دیگری. به علاوه ما قادر به بازی در مسابقات در حالی که سایر رشته های ورزشی می تواند تنها (شروع) تمرین خود را با تیم است."

Greensburg مرکزی کاتولیک های ورودی کاربر الا Zambruno که نگاه خواهد کرد برای کمک به رهبری Centurions به یک ششم متوالی WPIAL عنوان و سوم PIAA قهرمانی نمی بینم گلف کشیدن جلوتر از سایر رشته های ورزشی.

او گفت: قرنطینه زمان به ورزشکاران یک فرصت برای تمرین و آماده سازی خود را حتی اگر آن را خاموش ،

"من واقعا فکر می کنم که ما یک مزیت است چرا که گاهی اوقات وجود دارد بیشتر به ورزش از فقط آمادگی جسمانی," او گفت:. "در حالی که شما در حال خاموش شما می توانید کار در بخش روان بازی. گاهی یک استراحت خوب است آن باعث می شود شما از دست بازی بیشتر و می خواهید به کار سخت هنگامی که شما یک شانس را به عقب بر گردیم در آن است."

Zambruno گفت: تیم تجمعات تنها می توانید تا کنون.

"کار بر روی مهارت های خود را به تنهایی می تواند فقط به عنوان موثر به عنوان یک تیم عمل" او گفت:.

پیترز شهرستان پسران مربی تیم گلف دیو کوهن نیز عمل کرده است موفق آکادمی جوانان گفت: آن را نمی از دست رفته به ضرب و شتم در طول زمان پایین.

خود را "تمرین" با آکادمی مربی شخصی منتقل حاضر به زوم برای یک زمان و کوهن گفت: دانش آموزان خود را انجام داده اند دریل و آموخته از طریق آموزشی آنلاین.

"من هم آنلاین درس" کوهن گفت. "از آنجا که گلف باز است ما شده اند به خارج آموزش خصوصی درس تنظیم و در گروه های کوچک که در آن ما هستند و اجتماعی فاصله گرفته. تاریخ و برنامه برای بچه ها در کلاس K از طریق 8 در جریان بوده است در خارج از منزل برای سه هفته گذشته."

کوهن گفت: این واقعیت ساده است که گلف بازی کردن خارج از آشنایی ورزشی برای آسان تر اجتماعی فاصله.

"اکثر junior مسابقات و همچنین مسابقات آماتور در حال بازگشت به بالا و در حال اجرا است و من فکر می کنم که مفید مزیت رقابتی بازان," او گفت:. "مزیت آن این است که گلف بازان جوان می توانید بیرون بروید و بازی کنید. شما نمی توانید بهتر است در هر ورزشی و تنها با تمرین به تنهایی. شما باید بازی بازی. رانندگی محدوده کار و عمل است همه چیز خوب است اما وجود دارد هیچ جایگزینی برای بازی بازی و بازی تحت فشار رقابتی."

تاریخ اول گلف تیم می توانید شروع به تمرین و انجام فايلهاي است Aug. 17. تیم می تواند بازی مسابقات Aug. 20.

در آن Sprumont امیدوار است بازیکنان خود را تنظیم خواهد شد به تمرین و بازی خود را در خانه ،

"ما بازیکنان قادر به بازی این ورزش در حال حاضر به عنوان آنها به طور معمول در رقابت" او گفت:. "به یک خروجی برای خارج شدن از خانه برای انجام کاری فعال و سالم برای چند ساعت."

Zambruno تمرین شده است برای ماه همراه با دوقلو, خواهر, Meghan.

"من بازی در یک تورنمنت در کالج ایالتی در آغاز ماه ژوئن و من یک مسابقات آینده در هرشی در حدود یک هفته و نیم," او گفت:.

لایحه Beckner جونیور یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس لایحه از طریق ایمیل در bbeckner@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Freeport, Greensburg, C. C., پن-Trafford, Peters Township



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب