سواری مجانی برگزاری لوله های فلزی نگه می دارد تا بزرگراه 1 در نزدیکی ماهی قزل آلا بازوی

محتوای مقالهیک گزارش از یک مرد با اشاره اسلحه گرم در عبور وسیله نقلیه در بزرگراه 1 بین Sicamous و بازوی ماهی ق

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

محتوای مقاله

یک گزارش از یک مرد با اشاره اسلحه گرم در عبور وسیله نقلیه در بزرگراه 1 بین Sicamous و بازوی ماهی قزل آلا در روز دوشنبه باعث شد پلیس به تعطیل بزرگراه در هر دو جهت برای 40 دقیقه در حالی که آنها مورد بررسی قرار گرفت.

افسران RCMP از هر دو Sicamous و بازوی ماهی قزل آلا در پاسخ به این صحنه پس از یک زن رانندگان به نام 911 در 2:50 p. m. به گزارش دیدن یک مرد با اشاره به آنچه او فکر یک تفنگ در ماشین خود را به عنوان او سوار شرق در امتداد Trans-Canada بزرگراه در نزدیکی برنی جاده ها است.

پلیس قادر به دستگیری این مظنون که تبدیل به یک سواری مجانی برگزاری یک لوله فلزی.

"یک مرد مطابق مشکوک فیزیکی شرح بود واقع در منطقه مهار و بازداشت بدون حادثه" گفت: سرجوخه اد گالو) جسی O'Donaghey سخنگوی RCMP جنوب شرقی منطقه در آزادی. "مرد که پلیس مصمم شده بود اولین بار بود و نه در اختیار داشتن هر گونه سلاح گرم پس از دستگیری او. اما تحقیقات بیشتر نشان داد که او تا به حال شده است برگزاری یک لوله فلزی که افسران این باور شده اند می تواند به راحتی اشتباه توسط یک عبور رانندگان به عنوان شبیه بشکه از اسلحه گرم."

RCMP جنوب شرقی منطقه Emergency Response Team اتفاق افتاده است به آموزش در Shuswap منطقه و در پاسخ به این صحنه برای کمک به جستجو برای شک دارم.

"RCMP مایل به تشکر از تمام کسانی که نهفته بودند توسط اورژانس بزرگراه بسته شدن برای صبر و درک ما به عنوان افسران مشغول به کار برای اطمینان از ایمنی شخصی و رفاه گفت:" سرجوخه اد گالو) O'Donaghey.

mraptis@postmedia.com

twitter.com/mike_raptis



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب