من هنوز قطره های آب به دلیل Covid بحران به پایان نرسیده مرز بحران

ما همچنین با استفاده از آب گرم برای تمیز کردن سطل زباله و مقابله با خرابکاری تامین ما مانند ما بطری های آب در

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

ما همچنین با استفاده از آب گرم برای تمیز کردن سطل زباله و مقابله با خرابکاری تامین ما مانند ما بطری های آب در حال نابود شده است. این یک اتفاق معمول است—من می خواهم بگویم ما هنوز هم مواردی از خرابکاری در هر هفته. در حالی که آن را سخت برای اطمینان می دانم که آن را انجام می دهند چرا که شما تا به حال هر دو گشت مرزی و شکارچیان را در اینجا, اما پس از آن ما یک تجزیه و تحلیل از ما سفرنامه در سراسر چند سال و دریافتند که وجود دارد نبود یک تفاوت قابل توجهی در خرابکاری بین فصل شکار و بار دیگر. به دلیل چگونه گسترده خرابکاری است و چگونه مکرر آن است که ما به این نتیجه رسیدند که گشت مرزی تا حد زیادی به عهده دارد. در حال حاضر آن را 100 درجه در هر روز—هیچ کس از چهار مایل از جاده ها به جز مرز گشت.

بیش از چند سال گذشته, گشت مرزی در تلاش است تا نام تجاری جدید تعریف کمی و تمرکز بیشتر بر روی آنها عملیات جستجو و نجات و بحث در مورد چگونه آنها همچنین ماموریت های انسان دوستانه. اما آن را احساس می کند کمی مانند یک کاپیتان کشتی هل دادن همه در قایق خود را به آب و سپس پرتاب در چند جلیقه نجات. آنها به طور مستقیم مسئول بحران—آنها مناسب پاسخگوی. گشت مرزی یکی از حداقل پاسخگو در سازمان ها در ایالات متحده است. کشتن آنها با مجازات وجود ندارد راه های بسیاری برای ارائه نظارت برای آنها کار می کنند از جمله در مناطق دور افتاده.

با اخیر مهاجرت و سفر از محدودیت های ما نیز دیدن در حال حاضر که آنها در حال گرفتن به عنوان بسیاری از مردم به بازداشتگاه دیگر. آنها به سرعت در حال اخراج مردم بدون رفتن را از طریق رسمی اخراج روند به شهرهای مکزیک در امتداد مرز در بنادر از ورود است که تا به حال هیچ تبعید توافق با ایالات متحده در گذشته است. افرادی که حتی از مکزیک—مردم از هر کشور مبدا که توسط گشت مرزی در کویر—تنها شدن محور به مکزیک و نوع کاهش یافته است. و شهرهای آن ندارد و زیرساخت برای قبول مردم آمدن از زندان و یا از صحرا.

من واقعا سپاسگزار برای افرادی که در خیابان ها در حال حاضر مبارزه علیه خشونت پلیس و خواستار defunding. برای یک چیز, سیاه مهاجران مستند نشده به احتمال زیاد برفلد توسط پلیس و کشیده قرار داده و به رسیدگی به اخراج از غیر سیاه مهاجران مستند نشده. و من فکر می کنم ارتباط بین پلیس مهاجرت و گمرک و مرز گشت شفاف هستند: این یک داستان مشترک برای ما و برای اجرا به مردم در صحرا بودند که زندگی در آمریکا و با هدف اجرای قانون برای یک تخلف جزئی مانند رانندگی بدون عقب یا چیزی و سپس به پایان رسید تا در زندان و یا تبعید شدند و در حال حاضر به آینده را از طریق بیابان. و flipside از آن است که ما در حال حاضر دیده می شود گمرک و حفاظت مرزی هواپیماهای بدون سرنشین پرواز بیش از مینیاپولیس به عنوان به خوبی به عنوان گشت مرزی بودن مستقر در واشنگتن دی سی من فکر می کنم تقاضا پال خواستار قطع بودجه دولت است که به دست آوردن بخار و من امیدوارم که آن را به پایان می رسد تا در انعکاس سیاست بیش از چند سال آینده به دلیل من فکر می کنم این پتانسیل را واقعا تغییر وضعیت در اینجا بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن