IHIT شناسایی بدن در سوخته خودرو به عنوان مظنون فروشنده مواد مخدر

محتوای مقاله در ادامه"بسته به میزان خسارت آتش سوزی به خصوص در آتش سوزی که در آن accelerants مانند گاز وجود دار

توسط MASTERNEWSS در 11 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"بسته به میزان خسارت آتش سوزی به خصوص در آتش سوزی که در آن accelerants مانند گاز وجود دارد, آن است که همیشه بلافاصله آشکار است که وجود انسان باقی می ماند در حال حاضر گفت:" Supt. گراهام لا Gorgendiere از برنابی جدا RCMP.

پلیس گفت: در انتشار اخبار است که وجود خواهد داشت یک بررسی از اقدامات آتش سوزی محقق برای دیدن اگر بهبود را می توان به روش.

در حالی که چان اعتقاد بر این است درگیر در تجارت مواد مخدر او شناخته شده نیست به یک باند خاص وابستگی. او خانواده در کوکیتلام و زندگی وجود دارد زمانی که او از میان رفت. چان همچنین با استفاده از نام شیدا Jotie با توجه به استانی دیوان پایگاه داده.

در مارس 2016 او محکوم 2015 حمله در برنابی و همچنین نقض چندین دادگاه دستور شرایط. او 90 روز جمله شرطی. که در همان ماه او التماس کرد گناه در ونکوور به مقاومت در برابر دستگیری در Lions خلیج و تحویل داده شد و شش ماه تعلیقی.

در سال 2017, او تا به حال یکی دیگر از محکومیت حمله کردم و 42 روز در زندان است.

در اکتبر 2018 او به اتهام حمله باعث آسیب بدنی برای سال 2016 حمله در ونکوور. او موفق به دریافت یک جمله از 288 روز در زندان و 18 ماه' مشروط — به این معنی که او می شده اند و در شرایط آن زمان ناپدید شدن او.

با فایل های از کیم بولان و کانادا مطبوعات



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن