در داخل بدن coronavirus است و حتی بیشتر شوم از دانشمندان تا به حال متوجه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

16 دقیقه پیش

جدید کروناویروس شهرت برای خراب با دانشمندان فرض گرفته شده واقعا وحشت زده به نوبه خود.

محققان با بررسی تعامل بین coronavirus و آن میزبان را کشف کرده اند که وقتی SARS-CoV-2 ویروس انسانی همراه این مجموعه یک فرومایه تحول است. پیروی از دستورالعمل های از این ویروس به تازگی آلوده سلول جوانه چند جانبه شاخکهای نکردم با ذرات ویروسی.

این ریخت زامبی سلول ظاهر می شود با استفاده از آن جریان رشته یا filopodia برای رسیدن به هنوز سالم سلول های همسایه. این protuberances به نظر می رسد با مته سوراخ به سلول های بدن و تزریق ویروسی خود سم به طور مستقیم به کسانی که سلول های ژنتیکی مراکز فرماندهی — نتیجه ایجاد یکی دیگر از زامبی.

نویسندگان این مطالعه جدید یک تیم بین المللی به رهبری محققان در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو می گویند coronavirus به نظر می رسد با استفاده از این تازه جوانه زده دندریت ها برای افزایش بهره وری آن در گرفتن سلول های جدید و ایجاد عفونت در آن قربانیان انسانی.

تحقیقات خود را منتشر شد که هفته گذشته در مجله Cell.

این دانشمندان همچنین بر این باورند آنها شناسایی چندین مواد مخدر است که می تواند مختل ویروسی تصاحب سلول و آهسته روند که covid-19 طول می کشد نگه دارید. این ترکیبات که بسیاری از آنها طراحی شده بودند به عنوان درمان سرطان به نظر می رسد به احتمال زیاد به کار به دلیل آنها بلوک سیگنال های شیمیایی که فعال filopodia تولید در وهله اول.

در میان هفت داروهای آنها شناسایی شده به عنوان به طور بالقوه مفید در برابر covid-19 Silmitasertib یک هنوز-داروی آزمایشی در اوایل بالینی به عنوان یک درمان برای سرطان مجرای صفراوی و یک شکل از دوران کودکی سرطان مغز; ralimetinib یک داروی ضد سرطان طراحی و توسعه توسط الی لیلی و gilteritinib (به بازار عرضه شده به عنوان Xospata) مواد مخدر در استفاده از در حال حاضر برای درمان لوسمی حاد ميلوييدی.

تحقیقات جدید پدیدار از بلند پروازانه تلاش برای شناسایی امیدوار کننده covid-19 درمان با استفاده از علم "پروتئوميکس" این تعاملات میان پروتئین است. دانشمندان مجموعه ای برای شناسایی سیگنال های شیمیایی و آبشاری زنجیره ای از حوادث که اتفاق می افتد هنگامی که یک ویروس دیدار و سبقت یک سلول میزبان. سپس آنها به دنبال مواد مخدر ترکیبات است که می تواند تقلا کسانی که سیگنال های شیمیایی و اخلال در روند عفونت است.

تا به حال روند که coronavirus به فکر آلوده کردن سلول های بسیار اجرا از آسیاب برای یک ویروس: آن یافت می شود گیرنده های سطح سلول است که خط انسان دهان و بینی و دستگاه تنفسی و ریه ها و عروق خونی.

مانند مهاجمان فضا در داستان های علمی تخیلی داستان کوچک ویروس شناخته شده بود و به حوض در سطح بسیار بزرگتر همراه است. ویروسی فرود حزب آمد داخل و ربوده سلول معمول تابع آن ساخت یک کارخانه برای تکرار آن.

این کشف که coronavirus آغاز جوانه زدن از filopodia در سلول های آلوده نشان می دهد که آن را در برخی از نقطه در تکامل آن توسعه یافته بیش از یک راه برای اطمینان حاصل شود آن را به سرعت گذشت از یک سلول به سلول.

به طور معمول یک افزایش سریع در سلول های آلوده را جمع آوری یک قربانی ویروسی بار او احساس بیمار و ترویج و انتقال این ویروس به افراد دیگر. UC San Francisco Nevan Krogan یکی از کاغذ ارشد نویسندگان گفت: بسیار وجود دارد در مورد کوروناویروس که مطابقت ندارد دانشمندان انتظارات.

اما کشف filopodia در coronavirus-سلول های آلوده نشان می دهد که این ویروس را توسعه داده است بیش از یک راه برای wheedle راه خود را به سلول ها و ایجاد خود را به عنوان یک نیروی محسوب می شود.

"این فقط تا شوم که این ویروس با استفاده از مکانیسم های دیگر برای آلوده کردن سلول های دیگر قبل از آن کشت سلول" Krogan گفت. محققان دیگر شامل دانشمندان از تن. سینا در نیویورک کوه های راکی Labs در مونتانا (که این تصاویر میکروسکوپ الکترونی ساخته شد) در انستیتو پاستور در پاریس و دانشگاه فرایبورگ در آلمان است.

سلول های جوانه filopodia آیا فقط نگاه وحشت زده; آنها با حفظ برخی بسیار تند و زننده شرکت به عنوان به خوبی.

Vaccinia عضو poxvirus خانواده است که باعث آبله با استفاده از filopodia که جوانه از سلول های آلوده به "گشت و گذار" نسبت به آن دسته از سلول ها و تزریق آنها را با بیش ویروسی ذرات 2008 مطالعه یافت می شود. اچ آی وی و برخی از ویروس های آنفولانزا شناخته شده است به استفاده از filopodia به منظور افزایش توانایی خود را برای شکستن و ورود به سلول است. بسیاری از ویروس ها تغییر اسكلت از سلول های آنها را آلوده و القا filopodia یکی از راه آنها آن را انجام دهد گفت: دانشگاه کلمبیا virologist آنجلا L. راسموسن. و در حالی که بالا بردن عفونت است یکی از نقش آنها اغلب بازی وجود دارد بسیاری از دیگران است.

اما Krogan گفت: حتی کسانی که ویروس ها به نظر نمی رسد برای تنظیم کردن پرکار رشد رشته های که دیده می شد و توسط همکارانش در coronavirus-سلول های آلوده. این شاخه شاخکهای بیرون زده از آن سلولها بسیار غیر معمول است.

دانشگاه کلمبیا میکروبیولوژیست Stephen P. Goff خواست احتیاط در فرض کنید که filopodia لزوما رفتار به عنوان حالت دوم از آلوده کردن سلول ها با ویروس.

"آن را جذاب و واقعا سرد مشاهده" Goff گفت. این مطالعه قابل توجه تصاویر نشان می دهد که filopodia حاوی مقدار زیادی از ویروس ها و که در آزمایشگاه مهار رشد خود را به نظر می رسید به کاهش تکثیر ویروس. این به شدت نشان می دهد که filopodia به نحوی amping تا این ویروس توانایی آلوده کردن سلول های او اذعان کرد.

"اما ما هنوز نمی دانند چه مرحله (عفونت) تحت تاثیر قرار است" با عجیب و غریب بیرون زدگی او گفت:. "از آن خواهد شد بسیار سرگرم کننده برای پیدا کردن."

دسته بندی: Coronavirus | سلامت | اخبار



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن