Ivanka Trump خالی منظره در مورد خشونت علیه زنان بومی

تصویر می گوید یک داستان خوب: Ivanka Trump—لبخند با یک کلید طلایی در دست می ایستد در کنار دستیار وزیر برای ادار

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

تصویر می گوید یک داستان خوب: Ivanka Trump—لبخند با یک کلید طلایی در دست می ایستد در کنار دستیار وزیر برای اداره امور هند تارا Sweeney, کاهش سو جامعه هند معاون رئیس جمهور فضل Goldtooth و وزیر کشور دیوید برنارد. آنها وجود دارد به مناسبت افتتاح یک دفتر در بلومینگتون, مینه سوتا, اختصاص داده شده به سرد موارد در کشور هند. به طور خاص, دفتر طراحی شده است به آدرس گم شده و قتل زنان بومی و یا MMIWG بحران است و یکی از هفت دفاتر که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: آن را باز خواهد شد در سراسر کشور هر نتیجه یک فرمان اجرایی رئیس جمهور امضا شده در ماه نوامبر گذشته. در آن صورت آن را فوری تعهد در پاسخ به سال های فدرال غفلت است.

اما در نمونه مغلوب ساختن پیشی جستن سبک آن کمی بیشتر از یک P. R. شیرین کاری فقط یکی دیگر از نام تجاری ورزش برای Ivanka و یک تلاش ضعیف توسط دولت به جین تا برخی از کوتاه نیت در هند کشور است. در پاسخ به خالی منظره, مردم جمع شده بودند در مقابل دفتر در اعتراض. پرداختن به آن جمعیت, مریم Kunesh-Podein دموکراتیک خلق-کشاورز-حزب کارگر و دولت نماینده و ایستاده راک سو نسل که مادر و مادر بزرگ مادری بودند شهروندان توصیف شب رویداد به عنوان یک "شگرد سیاسی." با وجود هیاهو در اطراف مراسم و Ivanka حضور Kunesh-Podein گفت: جمهوری جدید است که او و دیگر مقامات منتخب در دولت شده اند به طور فعال مشغول به کار در این مسائل بودند مشورت نیست.

"چهار سال گذشته وجود دارد و همیشه به نظر می رسید به بی میلی و یا کشیدن پا به سرمایه گذاری می آید و یا ایجاد برنامه های که در حال رفتن برای کمک به بومیان آمریکا" Kunesh-Podein گفت. "ما هیچ اعتماد برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. بنابراین حق دور ما در گارد. چه به این دلیل است که آنها در حال انجام این کار کمتر از 100 روز قبل از انتخابات ؟ این یکی از کسانی که: 'در اینجا چیزی است که ما قصد انجام این کار را برای شما, شما رو از ما تشکر خود را رای.' و این واقعا چیزی است که ما احساس می کنیم این همه مورد بود."

Kunesh-Podein می داند چه واقعی جامعه-رهبری پاسخ به نظر می رسد. تحریک در سال 2017 قتل روح دریاچه سو قبیله شهروند ساوانا Greywind و 2018 گزارش مقدماتی از کانادا MMIWG ملی تحقیق Kunesh-Podein که انتخاب شد در سال 2016 گردد و تصفیه لایحه ای برای ایجاد و صندوق MMIWG نیروی کار که خواهد بود وظیفه با ارائه سیاست های برنامه های مورد نیاز برای معنی دار پاسخ. به این پیشنهاد به عنوان جامع به عنوان ممکن است او را با زنان بومی قبیله ای جوامع های غیر انتفاعی سازمان های دولتی و خانواده ها از MMIWG قربانیان که در حال حاضر مشغول به کار برای جلب توجه به بحران است. این قانون موفق به عبور از جمهوری خواه کنترل مجلس قانونگذاری پس از او برای اولین بار معرفی آن در سال 2018 اما گذشت در سال 2019 پس از دموکرات بدبختانه دولت ، آن را امضا و به قانون توسط فرماندار مینه سوتا تیم Walz که سپتامبر.

مینه سوتا نیروی کار یکی از چندین MMIWG دولت-led طرح های شکل گرفته در طول پنج سال گذشته, تشکیل اولین ورکشاپ پاییز گذشته. در کمتر از یک سال زمان نیروی کار رفته به مینه سوتا بومی جوامع میزبان یک سری از گوش دادن جلسات برای MMIWG قربانیان و خانواده های تکمیل رایزنی با رهبران قبیله ای و سازماندهی اطلاعات از دولت به وزارت امنیت عمومی و وزارت دادگستری. Kunesh-Podein به من گفت که آنها انتظار برای انتشار گزارش این آینده دسامبر است که طرح خود را در جریان یافته ها و پیشنهادات برای دولت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن