یوسف Sabino Mistick: جورج فلوید 1974-2020

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 خرداد 1399

5 دقیقه پیش

Wمرغ ارسطو گفت: شهرها باید ساخته شود به طوری که برای حفاظت از ساکنان خود را و در همان زمان آنها را خوشحال" آن را بدون اشتباه است که او را "محافظت" ، مردم هرگز شاد مگر اینکه آنها احساس امنیت و در واقع محافظت می شود.

اما از روز بعد از برده داری سیاه آمریکایی ها شده اند محافظت می شود در اینجا. شده اند وجود دارد برخی از شجاع اقدامات به سمت این: رهایی اعلامیه های 13 و 14 و 15 اصلاحات سیاسی و آموزشی بهرهمند شدن ارائه شده توسط بازسازی 1964 حقوق مدنی عمل می کنند و در سال 1965 حق رای عمل می کنند. اما بسیاری از این کوتاه قطع شد.

ما شروع به در پای اشتباه با تحمل برده داری به منظور دلجویی از ایالات جنوبی و تشکیل یک اتحادیه و ما هرگز ما جای پای راست به این روز است.

به عنوان جو بایدن هفته گذشته گفت: "گناه اصلی این کشور هنوز هم لکه ملت ما امروز و گاهی اوقات ما را مدیریت به آن را نادیده گرفت. با ما خوشنودی ما سکوت ما همدست در تداوم این چرخه خشونت است."

کشتن جورج فلوید بود و نه نتیجه با عجله قضاوت تماس بگیرید و یا تقسیم دوم تصمیم با نتیجه غم انگیز. این بار ما نمی چشمانتان به تماشای تار و تشنجی و گاهی مبهم فیلم از یک پلیس.

مینیاپولیس افسر پلیس است که فشردن آخرین نفس از جورج فلوید خیره به دوربین تماشاگران شجاعانه آنها را به او را متوقف کند و شجاعانه همه ما را به انجام کار درست. و در حال حاضر ما باید.

این بی رحمانه است تناقض است که ما بسیاری قبر مشکلات تقاضا سریعترین راه حل در عین حال آنها نیز نیاز به مراقبت بزرگترین. زمانی که بسیاری از شهروندان ما رد شده است وعده آمریکا برای مدت طولانی درخواست آنها را به صبر کنید و حتی دیگر سخت است.

ما فقط می توانیم امیدوار باشیم این قتل یک مرد سیاه پوست توسط افسر پلیس که قسم خورده به حفاظت و خدمت به همه ما دارای جامعی رهبران ما به توجه همراه با بقیه از ما. اگر ما حل و فصل ممکن است تنها تغییر فوری اما این گام اول است.

آموزش پلیس و عمل باید گفت در همه جا. اکثریت بزرگی از خوب و درست افسران پلیس را خوش آمدید این. کسانی که فکر می کنند می تواند کشتن وعده آمریکا با نگه داشتن همسایگان ما در ترس باید ببینید که ما خارج از زمان هستند ،

عدالت کیفری اصلاح شده و تایید شده توسط هر دو طرف از طیف سیاسی است. بسیاری از بحرانی اصلاحات با هدف جرم حبس و وثیقه نقدی و مساوی نمایندگی قانونی برای متهمان فقیر در حال آماده شدن برای اقدام قوه مقننه.

چیزهای دیگر مهم است بیش از حد. اگر ما در نهایت جدی در مورد حفاظت از همه آمریکایی هستیم و باید با ارائه مراقبت های بهداشتی و آزادی از گرسنگی امن مسکن و آموزش و پرورش و محکم. به عنوان ما به بازسازی اقتصاد ما در ماه های آینده ما یک فرصت به آن را دریافت حق این زمان را به هر کس این فرصت آنها سزاوار است.

و ما باید در پایان رای دهندگان سرکوب در هر فرم.

شده است وجود دارد لعنت بر ما. و تا زمانی که ما شستن لکه تعصب نژادی از جوامع و موسسات و از خود ما ذهن ما محکوم به زندگی در این جهنم.

یوسف Sabino Mistick است پیتسبورگ وکیل. او را در رسیدن به misticklaw@gmail.com.

دسته بندی: یوسف Sabino Mistick ستون | نظر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن