مایکل Goehring: معدن ارائه می دهد اهالی بریتیش کلمبیا یک فرصت برای کمک به اقتصاد ما رشد و بهبود یافتن از COVID-19

محتوای مقالهزندگی اهالی بریتیش کلمبیا بوده است و اساسا تغییر توسط COVID-19 بیماری همه گیر. غم انگیز آن را گرفت

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

محتوای مقاله

زندگی اهالی بریتیش کلمبیا بوده است و اساسا تغییر توسط COVID-19 بیماری همه گیر. غم انگیز آن را گرفته است عزیزان خود را قبل از زمان در حالی که تمام بخش های اقتصاد ما بسته شده اند, با حدود 400,000 مشاغل از دست رفته در ماه های مارس و آوریل به تنهایی.

در B. C. معدن بخش همه گیر باعث سریع و قاطع پاسخ به حفاظت از سلامت و ایمنی کارکنان و جوامع و حفظ worksites و عملیات ضروری برای اقتصاد و معیشت بیش از 33 ، 000 اهالی بریتیش کلمبیا.

با وجود COVID-19 ماه گذشته B. C. مقننه اعلام کرد ممکن است به عنوان معدن در ماه به رسمیت شناختن این صنعت طولانی مدت سهم به استان ما. در حالی که وجود دارد هیچ جشن انجمن در این سال آن را به موقع به رسمیت شناختن معدن اهمیت به اهالی بریتیش کلمبیا' استاندارد زندگی و آینده اقتصادی ما به ویژه که ما بازگشایی ما کتک اقتصاد است.

برخی از اهالی بریتیش کلمبیا ممکن است معدن به عنوان یک چیزی از گذشته است که مهم نیست به B. C. آینده. دیگران ممکن است فکر می کنم معدن مربوطه فقط به روستایی, British Columbia. این نمایش حال دور از حقیقت است. واقعیت این است معدن حیاتی برای اقتصاد ما. آن منافع هر فرد و در هر شهر و شهرستان در B. C.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن