منموته سوارکاران انتخاب کنید تا Haskell سواری به دلیل covid-19

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

سوارکار اسب دوانی شدن جو براوو اتحاد غیر منتظره شانس خود را برای برنده 1 میلیون دلار Haskell سهام در منموته پارک در روز شنبه.

براوو بوده است که منجر سوار 13 بار در نیوجرسی آهنگ. او می شود افزایش Haskell پس از نیویورک مسابقه انجمن تصمیم به نوار آن سوارکاران که سوار دیگر در racetracks.

براوو برداشت کوه در بلمونت استیکس runner-up Dr پست زمانی که به طور منظم سوار Irad Ortiz تصمیم گرفتند کردن تاد Pletcher-آموزش کلت این هفته به جای از دست این فصل ساراتوگا دوره مسابقه دیدار در نیویورک است.

نیویورک حاکم آمد و پس از چند برجسته سوارکاران اعلام کرد که آنها تا به حال آزمایش مثبت برای covid-19 Del Mar مسیر مسابقه در نزدیکی سن دیگو لغو آخر هفته مسابقه پس از 15 سوارکاران آزمایش مثبت است.

"بعد از این همه مثبت در کالیفرنیا, من فکر می کنم racetracks فقط در تلاش برای گرفتن بهترین اقدامات احتیاطی برای رفتن خود را به پایان برساند دیدار بدون دردسر" گفت: Cory موران براوو را دوانی عامل. "آنها با استفاده از پروتکل های ایمنی از سوارکاران خود را تا زمانی که این چیزی که می میرد. آن است که واقعا گرفتن از دست, با مثبت."

کلاس من Haskell — این نمونه ممتاز ویژه نمایش مسابقه در منموته — به نظر می رسد به یک مسابقه با دو بسیار خوب کلت و پنج طولانی عکس.

Dr پست 5-2 انتخاب دوم در 1 1/8 مایل مسابقه. مربی باب Baffert را معتبر است 4-5 مورد علاقه پس از برنده سه چهار شروع می شود با گذشته خود بودن دوم در سانتا آنیتا دربی در کالیفرنیا است.

"من فقط در جای مناسب در زمان مناسب" براوو گفت: آسوشیتد پرس از طریق تلفن. "با همه این مقررات جدید که Irad تا به حال به دنبال من خوش شانس بود تاد برداشت من و من فقط خوشحالم که بخشی از این تیم است."

براوو نیز این کوه به دلیل او تا به حال موفقیت, صورت, کلت صاحب Vinny Viola, صاحب, Florida Panthers.

"او بسیار قدرتمند و اسب او می تواند در داخل و یا خارج و Pletcher هیجان زده در مورد او به طوری که من هیجان زده در مورد او" براوو گفت: دکتر پست که درو شماره 1 پست و موقعیت.

Dr پست تمایل به اجرای, از پشت, آن چیزی است که او در برابر Tiz قانون در بلمونت. معتبر که شماره 2 پست یک پیشتاز خواهد شد که به دنبال به Baffert رکورد گسترش نهمین پیروزی در Haskell.

"شما هرگز می خواهید برای overthink یک مسابقه" براوو گفت. "شما می خواهید اجازه دهید به یک اسب خود را انجام دهد در حال اجرا و اقامت در خارج از راه خود را. اما decisionwise به نظر می رسد مانند وجود دارد مقدار زیادی از سرعت بر روی کاغذ. من فقط امیدوارم که همه آنها نشان می دهد آن را و از آن خواهد شد آسان تر برای من برای گرفتن آنها را به پایین خط."

مایک اسمیت که سوار توجیه به تاج سه گانه در سال 2018 است که از کالیفرنیا به رسیدگی معتبر برای اولین بار.

قبل از او می شود به منموته پارک 54 ساله سوار خواهد شد که برای تولید یک منفی covid-19 آزمون از روز که مسابقه وزیر جان Heims گفت. مسیر را تعیین کرده است تا 12 دقیقه ای آزمون به صورت بیرون از شهر سواران رقابت شنبه. اگر او می گذرد اسمیت و دیگر سوارکاران خواهد بود جدا از به طور منظم منموته سوارکاران.

همچنین وارد شده در Haskell در پست و موقعیت سفارش با کره اسب دوانی و شانس بودند از:

عیسی تیم نیک خوارز, 15-1; جنگجو باستان, Trevor, مک کارتی, 20-1; شهرت به معروف Jose C. فرر, 30-1; Lebda الکس, Cintron, 20-1; و نیویورک ترافیک Paco لوپز 7-2.

این Haskell ارائه خواهد شد امتیاز برای کنتاکی دربی با 100 رفتن به برنده 40 به نفر دوم 20 برای سوم و 10 برای چهارم. علاوه بر این برنده به طور خودکار واجد شرایط برای Breeders' Cup کلاسیک.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن