مقابل خانه: آرام دفتر خانه طراحی

محتوای مقالهاجتماعی فاصله گرفتن اقدامات منجر به بسیاری از مردم در حال کار از خانه است و این روند ممکن است در ا

توسط MASTERNEWSS در 3 خرداد 1399

محتوای مقاله

اجتماعی فاصله گرفتن اقدامات منجر به بسیاری از مردم در حال کار از خانه است و این روند ممکن است در اطراف چوب می گوید: Eric Andreasen, VP فروش و بازاریابی برای ونکوور توسعه دهندگان Adera.

"من در اینجا در دفتر من در 22nd کف Bentall برج 4 (Burrard و Dunsmuir) و من به دنبال در تمام این ساختمان من و مردم در آنها را برای اولین بار. من در این 13 سال و من هرگز دیده می شود بسیاری از مردم در حال کار از خانه," او می گوید.

این چند ماه گذشته که مردم متوجه شده اند که چگونه آنها می توانید از خانه کار می کنند به طور موثر آن را باز کرده است تا گزینه های خود را در جایی که آنها می توانید زندگی می کنند Andreasen می گوید.

"مردم در حال فکر کردن در مورد راه دور, ویدیو کنفرانس و کار از خانه یک تعداد روز در هفته.

VS0523_Homes_ for Home Front column by Rebecca Keillor
نگه داشتن فضای خانه خود را مرتب و سازمان یافته کمک می کند تا اگر شما صرف تمام روز وجود دارد و تلاش به کار می کنند. حسن نیت ارائه میدهد از Ferm/jpg

Adera آرام در خانه (آکوستیکی اجرای بالا چوب-قاب فن آوری ساختمان) توسعه داده شد چند سال پیش اما Andreasen می گوید آن را واقعا به خود در دو ماه گذشته که ایده آل برای کسانی که زندگی در آپارتمانهای یا خانه و سر و صدا آگاهانه و در حال حاضر بسیار مفید برای خانه و دفاتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب