نیو ساوت پارک دختران, مربی تیم فوتبال هیجان زده برای فرصت مادر آلما

توسط: Michael عشق چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 | 9:29 PM Timesmart تصاویر T. J. o'brien جدید

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

توسط:
چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 | 9:29 PM


برای T. J. o'brien وجود دارد هیچ جایی مانند خانه است.

او نمی باید به کلیک بر روی قرمز دمپایی شیشه ای مانند دوروتی در جادوگر شهر از. او به سادگی به حال به می گویند بله زمانی که ارائه شده دختران فوتبال مربی در جنوب پارک.

اوبراین یک سال 2006 پارک جنوبی و فارغ التحصیل سابق عقاب فوتبال پسران standout شد استخدام روز پنجشنبه گذشته و طول می کشد بیش صدفی Burch که پا را در ماه دسامبر پس از دو دهه در راس.

"هنگامی که این فرصت در مورد من احساس آن زمان به نوع مرحله به خود من و خود من برنامه گفت:" اوبراین که در خدمت به عنوان یک تیم اول دانشگاه یا دانشکده دستیار در ماه گذشته دو فصل است.

اوبراین گفت: او را درک بزرگی از جنوب پارک دختران, فوتبال, برنامه و آنچه در آن انجام شده تحت Burch را سرپرستی از 2000-19.

عقاب برنده پنج WPIAL عناوین از سال 2000. 2018 کلاس AA قهرمانی بود و این برنامه برای اولین بار پس از آن برنده سه مستقیم از 2006-08.

در سال گذشته پارک در جنوب آن ساخته شده به WPIAL کلاس AA نیمه نهایی و موفق به کسب مقام سوم بازی را برای سفر به ایالات متحده. عقاب دچار دو وقت اضافه از دست دادن به منطقه 5 قهرمان بدفورد در دور اول.

"هدف من و هدف من مربیگری کارکنان است را به یک برنامه است که در طول تاریخ بزرگ و نگه داشتن آن در سطح بالا" اوبراین گفت. "وجود دارد بسیاری از انتظارات با این گروه در آینده و ما می خواهیم به آنها را به بازگشت به بالا که در آن ما فکر می کنیم آنها تعلق دارند."

South Park مدیر ورزشی تام Kayda گفت: او به نظر می رسد به جلو به آینده عقاب فوتبال دختران برنامه با اوبراین پیشرو در راه است.

"بودن آلوم جنوبی پارک او می داند برنامه و انتظارات" Kayda گفت. "با چه صدفی انجام داده بود و ما می خواستیم تا مطمئن شوید که هر کس ما آورده می دانستند آنچه را که آنها گرفتن. T. J. می داند که چگونه برنامه ای است که ریشه دوانده در جامعه است."

پیوستن به اوبراین در کارکنان سابق جنوب پارک Beadling و Duquesne standout کلی (نی) Shoplik. او اخیرا در خدمت سه فصل به عنوان دختران سر مربی در بلدوین (2016-18).

همچنین در هیئت مدیره جاش سهام دانشگاهی بازیکن در کالج کینگ در شمال شرقی پنسیلوانیا در اواخر 1990s است که شناخته شده در فوتبال محلی برای محافل مربیگری خود دخالت در قرن ایالات باشگاه برنامه.

اوبراین گفت: او به نظر می رسد به جلو به یک زمان در چند ماه آینده زمانی که او می تواند با همه بازیکنان خود را در فرد. این PIAA یک زن و شوهر از هفته پیش تاسیس ژوئیه 1 به عنوان یک آزمایشی تاریخ برای تیم ها برای شروع offseason تمرینات.

در حال حاضر اوبراین گفت: جلسات و استراتژی برای فصل آینده با بازیکنان و پدر و مادر و بوستر در حال انجام از طریق مجازی به معنی در سیستم عامل های مانند زوم و اسکایپ.

"من می دانم که دختران از آموزش خود را و ما امیدواریم که برای استفاده از منابع در اختیار ما برای توسعه برخی از مرتب کردن بر اساس یک offseason برنامه است که هنوز هم حفظ اجتماعی فاصله دستورالعمل از دولت," او گفت:.

"ما باید حساس است. ما باید بازی را از گوش و یک بار همه چیز باز از بالا ما می توانید تنظیم کنید. یکی از چیزهایی که من نمی دانم این است که وقتی این گروه چراغ سبز آنها در حال رفتن به."

اوبراین گفت که در حالی که او خوشحال است که به مادر آلما دشوار بود به ترک Moon برنامه و تمام روابط او توسعه یافته است.

"من نمی توانم بگویم به اندازه کافی در مورد تمام پشتیبانی برای برنامه," او گفت:. "(Moon) است چنین مثبت جامعه برای فوتبال. اما چیزی است که به توان گفت برای زمانی که خود را مادر آلما تماس و فرصتی مانند این در دسترس می شود."

اوبراین ساخته شده تاثیر خود را در طول زمان به عنوان یک بازیکن در پارک جنوبی پسران تیم. او کاپیتان های 2005 عقاب با 23 گل به ثمر رساند به یک شکست نخورده فصل (23-0-3) و WPIAL و PIAA کلاس AA عناوین.

در پایان با 48 حرفه ای اهداف اوبراین به دست آورده همه WPIAL افتخارات به عنوان یک تازه وارد و همه WPIAL و همه-به رسمیت شناختن به عنوان یک ارشد و انتخاب شد به 2005 Tribune-Review نخبگان 11 تیم.

موفقیت در فوتبال به دنبال اوبراین به دانشگاه در بخش دوم Wheeling یسوعیون (در حال حاضر Wheeling دانشگاه).

دو سال کاپیتان به دست آورده همه-غرب ویرجینیا کنفرانس ورزشی بین دانشکده افتخارات دو بار به عنوان هافبک و دربسته در محیط دانشگاهی خود را حرفه ای با کمک 2009 کاردینالها به 17-3 رکورد یک کنفرانس قهرمانی و یک نقطه در NCAA بخش دوم در اقیانوس اطلس منطقه ای.

او بخشی از یک چرخش در Wheeling یسوعیون از یک winless فصل فقط دو سال پیش از آن.

با قوی backround در باشگاه فوتبال در برنامه هایی مانند قرن متحده Beadling و STM (فولاد شهر سحر و جادو), اوبراین مربیگری حرفه ای در زمان خاموش در سطح باشگاه در مدت کوتاهی پس از کالج.

"آن را سرگرم کننده برای کار با جوانان و نخبگان اردوگاه های فوتبال, کمک های فنی و بازیکن و توسعه" اوبراین گفت. "ما برخی از سفر وابستگی با آن است."

در سال های اخیر, او غوطه ور خود را در باشگاه مسئولیت مربیگری در Beadling مربیگری 2001 ویترین و 2002 نخبگان تیم است.

اوبراین پا به دنیای دبیرستان مربیگری در پاییز سال 2017 به عنوان یک داوطلب با دیرین جنوبی پارک سر مربی جان Cantwell.

"جان خوب بود به اندازه کافی به من و من درگیر با دبیرستان صحنه" اوبراین گفت. "این یک تجربه بزرگ است."

او ساخته شده و سپس پرش به ماه در سال 2018 به عنوان ببر در حال حرکت بودند تا به چهار-یک پس از پیروزی پشت به پشت WPIAL و PIAA کلاس 3A عناوین.

آنها واجد شرایط برای WPIAL پلی آف این فصل داشتند و در لبه شمالی, Allegheny, 2-1 در دور اول.

این پاییز گذشته ماه بود بخش 2-4A co-قهرمانان با پیترز شهرستان به دست آورده و شماره 3 دانه برای پلی آف. ببر شد طرح میتوانست با شماره 6 سنکا دره 1-0 در یک چهارم نهایی.

"هنگامی که ما وجود دارد و ما می دانستیم که آنچه که ما راه رفتن به عنوان یک ستاد" اوبراین گفت. "آنها از دست داده بود و فقط یک بازی در دو سال است. ما وارد یکی از سخت ترین بخش در چهار A. ما می دانستیم که دیوار ما تا به حال به صعود. ما درک شدت بازی و که هیچ خاموش روز یا شب. اما دختران بدون توجه به وضعیت همیشه مشغول به کار واقعا سخت است و هرگز حمایت کردن از یک چالش است."

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل از طریق ایمیل در mlove@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: South Park



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن