نیویورک باز می شود درب به کوچک مذهبی تجمعات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 اردیبهشت 1399

7 دقیقه پیش

نیویورک — نیویورک خواهد اجازه می دهد مذهبی تجمعات تا 10 نفر به عنوان بستری نرخ همچنان به کاهش است. تست های بیشتر و تلاش های امداد رسانی در حال برنامه ریزی برای ضربه نیویورک شهرستان محلات. موزه متروپولیتن می تواند بازگشایی درهای خود را در اواسط ماه اوت است.

Coronavirus تحولات در نیویورک:

خدمات مذهبی

نیویورک اجازه خواهد داد که کوچک مذهبی تجمعات شروع پنج شنبه به عنوان دولت به تدریج شل گیر محدودیت های رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت.

مذهبی و مجالس به 10 نفر خواهد بود مجاز در سطح ایالت به عنوان طولانی به عنوان شرکت کنندگان با پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله. دولت همچنین اجازه می دهد درایو و خدمات پارکینگ.

دولت کار خواهد کرد با ادیان شورای مشورتی برای بحث در مورد طرح های پیشنهادی با خیال راحت به بازگرداندن خدمات مذهبی. این شورا متشکل از ده ها تن از رهبران مذهبی از جمله کاردینال تیموتی دولان و برگرد. دکتر کالوین ته.

"من درک می کنم تمایل خود را برای رسیدن به مراسم مذهبی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. به عنوان یک سابق پسر محراب من آن را دریافت" کومو گفت. "اما ما نیاز به پیدا کردن چگونه به آن را انجام دهد و انجام آن را با خیال راحت انجام دهید و آن را هوشمندانه. آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که یک مراسم مذهبی است که بادها داشتن بیشتر افراد آلوده."

دستورالعمل برای کوچک مذهبی گردهمایی یک روز پس از کومو گفت: دولت اجازه خواهد داد که روز یادبود مراسم به 10 نفر و حتی غیرضروری اجتماعات منع شده اند در نیویورک از ماه مارس.

نیویورک اتحادیه آزادی های مدنی گفت: هر دو اطلاعیه افزایش قانون اساسی نگرانی.

"ما توافق حوادث کوچک که در آن مردم رعایت اجتماعی فاصله باید مجاز است به درخواست به متمم اول قانون اساسی, حوادث بدون در نظر گرفتن پیام و صرف نظر از اینکه مذهبی یا سیاسی" کریستوفر دونن گروه حقوقی مدیر نوشت: در یک ایمیل.

شماره

نیویورک ثبت 112 جدید مرگ و میر در سه شنبه اندکی افزایش از 105 روز قبل اما هنوز هم کمتر از هفته گذشته است.

وجود دارد 5,570 افراد بستری در سطح ایالت و ادامه کاهش آهسته آغاز شد که در اواسط ماه آوریل است. به طور متوسط 295 نفر در روز به تازگی بستری برای covid-19.

بیشتر محله های تست

کومو گفت: هدف تست و توسعه گسترش خواهد یافت و کم درآمد شهر نیویورک محله شده اند که باغ از وقوع.

نمایش نتایج: از حدود 8,000 آنتی بادی آزمایش های انجام شده در شهر نیویورک کلیسای سایت نشان می دهد که چه داده های قبلی نشان داده اند: کم درآمد و غیر سفید محله در شهر شده است به خصوص ضربه گیر. برای مثال در حالی که نرخ مثبت برای آنتی بادی های سراسر شهر بود که 20 درصد آن بیش از دو برابر است که در Morrisania در برانکس با توجه به نتایج اولیه ذکر شده توسط کومو.

"گسترش ادامه دارد در آن دسته از جوامع که در آن موارد جدید در حال آمدن از" کومو گفت.

گسترش آزمایش شامل 72 کلیساها و مبتنی بر ایمان سایت و سایت های دیگر در تحولات مسکن.

تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری شامل ساخت بیشتر دنده محافظ در دسترس است و بیشتر در آموزش و پرورش است.

کومو گفت: او کارگردانی است همه دولت های محلی برای تست جوامع کم درآمد و توسعه برنامه های توسعه.

ملاقات به تنظیم مجدد

شهری موزه هنر برنامه ای برای بازگشایی عمومی در اواسط ماه اوت مقامات موزه اعلام کرد.

این ملاقات بوده است و پس از توقیف 13 مارس در زمانی که بسیاری از این شهر فرهنگی موسسات بسته به دلیل شیوع کروناویروس.

ملاقات مقامات گفت: موزه اصلی خیابان پنجم ساختمان باز خواهد شد در اواسط ماه اوت و یا احتمالا چند هفته بعد. وجود خواهد داشت هیچ تورهای کنسرت مذاکرات و یا دیگر حوادث از طریق پایان سال 2020 سالانه ملاقات جشن را برگزار نمی شود, مقامات گفت.

هیچ بازگشایی شده است اعلام کرد برای ملاقات دیگر دو سایت صومعه و ملاقات Breuer.

دیگر تحولات

-برانکس شده است ضربه سخت تر توسط coronavirus بیش از هر جای دیگر در شهر نیویورک در منطقه شهری. و در برانکس تقریبا هیچ جایی بوده است و آمار به عنوان سخت به عنوان Co-op شهرستان. اطلاعات منتشر شده توسط بهداشت شهرستان مقامات دوشنبه نشان داد که این ویروس به کشته شدن 155 نفر زندگی می کنند در کد پستی است که تحت پوشش مجتمع.

-برای اولین بار در دو ماه مشتریان dined در خارج از منزل در رستوران ها در سراسر کنتیکت به عنوان دولت شروع یک فرایند طولانی از تسهیلات به منظور مبارزه با گسترش coronavirus.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب