نیهیلیسم و سفید سعادت در امریکا قابل زندگی ترین شهر

از یک فاصله Le Magnifique به نظر می رسد تقریبا مانند یک صحنه از کارتون. قهرمان مجسمه سابق پنگوئن مرکز و کاپیتا

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

از یک فاصله Le Magnifique به نظر می رسد تقریبا مانند یک صحنه از کارتون. قهرمان مجسمه سابق پنگوئن مرکز و کاپیتان Mario Lemieux است اسکیت یکی از راه های با جن آویزان بر روی تیغه چوب خود هر بیت تهدید در باز کردن یخ که به دست آورده او را به حق به نام بهترین بازیکن هاکی که تا کنون زندگی می کردند. (در این شهر Gretzky همیشه دوم. و پس از چند آبجو, بحث در مورد چه نوع از اعداد سیدنی کرازبی را قرار داده تا در طول ایستاده goaltending عصر نیز آمده است.) در طرف دیگر از Lemieux دو مدافع اسکیت مخالف کامل راه بازه زبانم بند آمده توسط این مارول از یک انسان که اسکیت گذشته با Looney Tunes پوزخند بر روی صورت خود را. مجسمه زیبا صرفه جویی برای مو. مو بر مجسمه های برنز همیشه به نظر می رسد کمی عجیب و غریب texturally مانند نپخته رشته فرنگی رامش.

مجسمه قطاری یک لحظه از یک ماه دسامبر سال 1988 بازی برابر New York Islanders, بازی های برگزار شده در عرصه مدنی که Lemieux تقسیم دو مدافع و نمایش خشونت آمیز قدرت او می تواند روشن و خاموش کردن. مانند بسیاری از شهر سفید ساکنان طرفداران این بسیار سفید بازی من احساس افتخار می کنم که مجسمه بالا رفت. قهرمان ما این شهر نماد در نهایت جاودانه. و مانند بسیاری از شهر, سفید, ساکنان, من نمی دانم چه بود در همان نقطه او skated حدود 30 سال قبل در 1950s که شهر را با خاک یکسان بیش از یک هزار سازه و آواره 8,000 ساکنان اکثریت قریب به اتفاق آنها سیاه شروع به عرصه ساخت و ساز.

آخر هفته گذشته در پیتسبورگ قیام در پاسخ به قتل عام جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسر پلیس, معترضان اسپری رنگ داس و چکش و بالاتر از ماریو قدرتمند واگن و عبارت "این است که حق به شورش." بر خلاف فقر توده نظارت و روال خشونت دولتی که ساکنان این شهر به طور معمول در معرض, و است که معترضان خود را هدف اسپری رنگ چلپ چلوپ کردن در این شهر بت بود به اندازه کافی برای دریافت سفید Pittsburghers در نهایت به توجه. رادیو ورزش شخصیتهای فنر به عمل به دفاع از فقرا مجسمه قادر به دفاع از خود و طرفداران بسیج پشت سر آنها decrying احتمال است که هر واقعی Pittsburgher هرگز محو کردن Lemieux.

ضمنی بی طرفی مجسمه—اعتقاد به این که برخی از نمادها می تواند وجود داشته باشد خارج از سیاست یا جغرافیای نژاد—تلاش برای دور زدن فوری سوال در مورد که در آن ما در حال حاضر و به همین دلیل است. مانند چرا یک مجسمه سفید ورزشی آیکون و عرصه آن نگهبانان ممکن است به طور فعال نشان دادن چیزی کاملا متفاوت برای نسل از ساکنان آواره از حق رای دادن است که عمل به عنوان یک انتخابی موتور برای رفاه در یک شدت تفکیک شهرستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن