یک ترفند سریع برای مهار سوخت های فسیلی صنعت نفوذ سیاسی

ملی نیز می تواند بسیار ارزان نسبت به دهها میلیارد دلار آلوده دریافت هر سال و تریلیون ها در حال حاضر صرف در سال

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

ملی نیز می تواند بسیار ارزان نسبت به دهها میلیارد دلار آلوده دریافت هر سال و تریلیون ها در حال حاضر صرف در سال 2020 در coronavirus امداد. به عنوان Skandier پل و Renzy توجه داشته باشید در این گزارش "در حالی که چند سال پیش مصرف بیش از فقط بالای 25 نفت و گاز و شرکت های زغال سنگ مورد نیاز خواهد بود بیش از $1.15 تریلیون امروز یک تصاحب می تواند هزینه فقط $550–700 میلیارد دلار (یا نیمی از که اگر فدرال رزرو شد برای به دست آوردن تنها اکثریت کنترل—51 درصد از شرکت ها)."

خواستار اقدام آب و هوا—آیا در صورت تنظیم در آلوده یا به ساخت انرژی های تجدید پذیر—تمایل به گریز از نفت خیس فیل در اتاق: که آن را به عنوان لابی برای کمک مالی و تا کنون بیشتر سخاوتمندانه یارانه صنعت سوخت فسیلی سعی خواهد کرد و سرکوب چیزی به نام سیاست آب و هوا با آن عملا نامحدود فروشگاه های نقدی. سنتی پاسخ به این از قانونگذاران دموکرات شده است به خلق و خوی کاهش تولید گازهای گلخانه ای طرح های پیشنهادی به طوری که آنها می توانید با جمع اوری ایران با سیاستمداران در آنها نفت و زغال سنگ و گاز شرکت های تکیه به نگاه کردن به منافع خود. حتی اگر آن را ممکن است به ریشه decarbonize اقتصاد در حالی که حفظ مدل کسب و کار از بزرگترین آلوده وجود دارد بدون هیچ دلیل خوب به گمان آنها می خواهم همراه با آن است.

نسبتا متوسط و عمیقا ناقص کلاه-و-اندازه گیری دموکرات ها در تلاش برای عبور از کنگره در سال 2009 مبتنی بر حمایت از برخی از بخش از صنعت سوخت فسیلی. هنگامی که آن را مناسب و در حال حاضر اندک حمایت از حزب جمهوری خواه شروع به افول, آلوده,' فرستادگان غوطه ور کردن از گراند سبز-شرکت ائتلاف شده بود هل دادن قبض آب و هوا در ایالات متحده اقدام مشارکت. علاوه بر این شرکت هایی مانند BP و ConocoPhilips, که درگیر شده بود در USCAP به حال تمام شده است در حالی که پرداخت به قدرتمند انجمن های صنفی مانند موسسه نفت آمریکا و انجمن ملی تولید کنندگان که در تلاش بودند به آن. برای صنعت آن برنده-برنده: اگر لایحه به تصویب آن می تواند به اندازه کافی آبیاری معافیت آنها از طیف گسترده ای از قوانین و مقررات. بهتر است آن را ممکن است عبور نمی کند و صحبت از آب و هوا را برای چند سال به عنوان دموکرات ها علاقه از دست رفته. دومی دقیقا چه اتفاقی افتاد و سوخت های فسیلی شرکت کرده اند دو برابر کردن هزینه های پس از. در سه انتخابات چرخه Skandier پل و Renzy توجه داشته باشید—2014, 2016 و 2018—صنعت نفت و گاز ساخته شده است و 254 میلیون دلار ارزش کمک های مبارزات انتخاباتی. فقط در سال 2019 آن را صرف $125 میلیون لابی اعضای کنگره است.

کسانی که پیشنهاد ملی شدن صنعت اشاره می کنند که صنعت سوخت فسیلی رهبران هستند نه عادلانه آب و شریک مذاکره به swayed حقایق و دلیل و نباید چنین رفتار شود. سال خود را صرف بودجه انکار آب و هوا با وجود شناخت عمیق خطرات ناشی از افزایش درجه حرارت به تأخیر انداختن به موقع اقدام در این موضوع و ادامه داد: تعهد به یک مدل کسب و کار استوار بر بهره برداری از زغال سنگ و نفت و گاز در دهه های آینده همه آنها را مانع اصلی برای جلوگیری فاجعه بار سطح زمین است. البته ملی نمی تلنگر از یک سوئیچ و خواهان شروع رای گیری برای پررنگ سیاست آب و هوا و عدالت زیست محیطی اقدامات; مقدار زیادی از دیگر آلاینده منافع—از جمله Koch Industries—پرداخت آنها نیست. اما آن می تواند به توقف جریان دلار از امثال شورون و اکسون به کاپیتول هیل ساخت بیشتر و بهتر آب و هوا سیاست بیشتر احتمال دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن