همه گیر پروب: برزیل حمله پلیس ریو فرماندار اقامت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

ریو دو ژانیرو — برزیل پلیس هدفمند یک حریف سرسخت رئیس جمهور Jair Bolsonaro فشار به آسانسور اقدامات برای جلوگیری از گسترش covid-19 در یکی از بیماری نقاط داغ, جستجو, اقامت, Rio de Janeiro دولت فرماندار در روز سه شنبه.

فدرال دادستانی در بیانیه ای گفت که رژیم صهیونیستی. Wilson Witzel سابق قاضی فدرال بود شخصا هدفمند توسط 12 جستجو و تشنج حکم در ریو و سائو پائولو متحده است. تحقیقات جاری با اشاره به بی نظمی در قراردادهای اعطا شده برای ساخت اورژانس بیمارستان در ریو و درگیر بهداشت مقامات پلیس در بیانیه ای گفت.

Witzel وعده داده است هشت اورژانس بیمارستان اما تنها یکی در نزدیکی Maracaná ورزشگاه فوتبال باز کرده است.

Witzel ابراز خشم در آنچه که او به نام "یک عمل خشونت علیه دولت دموکراتیک" و متهم کردن رئیس جمهور به بهره برداری است.

"یک عمل سیاسی آزار و اذیت آغاز شده است در این کشور" Witzel به خبرنگاران گفت:. "آنچه برای من اتفاق افتاد خواهد اتفاق می افتد به دیگر فرمانداران در نظر گرفته شود دشمنان است."

در حالی که برزیل می شود, جدید, جهانی, کانون برای همه گیر در برزیل فدرال و دولت های ایالتی باقی می ماند در تقابل بیش از چگونه برای مقابله با این ویروس.

Bolsonaro را علنا به چالش کشیده بسیاری از فرمانداران' اقدامات حاوی ویروس' گسترش با Witzel هدف اصلی. برزیل رهبر را متهم فرمانداران از تشویش و وحشت در میان جمعیت با آنچه که او ادعا می کند بیش از حد ماندن در خانه توصیه ها و محدودیت در تجارت است که او می گوید را خراب اقتصاد و تولید و بدتر سختی از ویروس.

Bolsonaro بخشی متهم شده است که تلاش برای نادرست با دخالت پلیس فدرال سیاسی و یا شخصی به پایان می رسد ادعا ساخته شده توسط وزیر دادگستری سابق Sérgio مرو که او استعفا داد در ماه گذشته. مرو گفت: Bolsonaro به او گفت در موارد متعدد که او می خواست به جای رئیس پلیس فدرال با کسی که می تواند تسهیل دسترسی به تحقیقات و گزارش های اطلاعاتی — اتهامات در قلب تحقیقات در دیوان عالی کشور مجاز در 27 آوریل.

رئیس جمهور مدیر ارتباطات فابیو Wajngarten گفت: در توییتر که Witzel در تلاش بود برای بدجلوه دادن حقایق متهم Bolsonaro با استفاده از پلیس فدرال در برابر مخالفان خود را.

کارلا Zambelli فدرال نماینده مجلس که نزدیک به رئیس جمهور گفت: در مصاحبه روز شنبه با Rádio Gaúcha که فدرال نیروی پلیس در دست بررسی فرمانداران برای جرائم مربوط به کروناویروس قرارداد. در حالی که او نمی گویند که فرمانداران شد و در حال بررسی Witzel با اشاره به نظرات از قانونگذاران تراز وسط قرار دارد با Bolsonaro به عنوان مدرک وجود داشته است نشت و تلاش برای "ساخت یک روایت که هرگز تایید شود."

Bolsonaro صحبت در برازیلیا پایتخت را تکذیب کرد و گفت هیچ دانش قبلی از حمله.

"من یاد گرفتم که در مورد آن در حال حاضر" Bolsonaro به خبرنگاران گفت:. "تبریک به پلیس فدرال."

در مه 14, دادستان فدرال راه اندازی یک عملیات در ایالت' covid-19 پاسخ خدمت 25 جستجو و حکم بازداشت در ریو و همسایه, Minas Gerais متحده است.

دادستان فدرال گفت: پس از آن که یک گروه از تجار و بازرگانان به حال به دنبال امکان استفاده از جدید کروناویروس همه گیر و کولاک برخی 3.95 میلیون reais (بیش از $725,000) در منابع عمومی از طریق قرارداد برای ساخت و ساز بیمارستان.

ریو یکی از کشورهای متاثر covid-19 با بیش از 4000 مرگ و میر و تقریبا 40,000 موارد تایید شده. برزیل ثبت کرده است نزدیک به 375,000 مورد دوم تنها به ایالات متحده و تقریبا 23,500 مرگ و میر با توجه به تعداد دانشگاه جانز هاپکینز.

"شکنندگی نظام سلامت و مشکلات اجرای قرنطینه اقدامات باعث شده است بسیاری از مرگ و میر" گفت: Mauricio سانتورو یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی ریو دو ژانیرو. "بحران سیاسی بین دولت های فدرال و دولت تنها تقویت درام انسان در این بیماری همه گیر"

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن