Penticton RCMP افسر که دروغ در مورد امر هنوز هم در مرخصی 3 سال بعد

محتوای مقاله در ادامهآزار و اذیت که کشیده از سپتامبر 2016 به اوت سال 2017 شامل بلانچارد داشتن شخصی روانکاری و

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

آزار و اذیت که کشیده از سپتامبر 2016 به اوت سال 2017 شامل بلانچارد داشتن شخصی روانکاری و تحویل به Degen همسر سابق; پستی کتاب های کودکان خود را در موضوع طلاق و امضای خود را بر روی یک سایت دوستیابی و ارسال یک خواستگار به خانه اش.

به عنوان یک نتیجه از Degen این شکایت به پلیس هر دو بلانچارد و Degen قرار داده شد و در مرخصی اداری توسط نیروی در ماه اوت سال 2017, زمانی که داخلی پروب آغاز شد و زد به موازات تحقیقات جنایی.

Degen بود مصاحبه اول و "به دروغ خود را برتر توسط افسر انکار است که او درگیر شده بود در یک رابطه خارج از ازدواج با یک همکار افسر پلیس ... که تا به حال این اثر به تأخیر انداختن شناسایی از خانم بلانچارد به عنوان مجرم" عدالت استیون ویلسون نوشت: در جولای 23 قضاوت در دادگاه خانواده است.

بلانچارد در نهایت به یک کامل اقرار و داخلی پروب با نتیجه جولای 2018 تصمیم "که در آن به بررسی مامور پلیس RCMP با اشاره به عدم همکاری و کمک از (Degen) در جریان تحقیقات و تحریم (Degen) خود را برای انجام" با توجه به ویلسون که نمی ارائه جزئیات بیشتر از مجازات است.

همانطور که از هفته گذشته Degen "همچنان در استرس ترک و توصیه می کند که او تشخیص داده شده است با اختلال استرس پس از سانحه. در شواهد مستقیم او با اشاره به دو حادثه که رسوب استرس ترک که هر دو باید برخی از مماسی اتصال به خانم بلانچارد — اولین شکست در ازدواج دوم, RCMP داخلی بررسی است."

Degen موقعیت در Penticton جدا می پردازد $97,886 در هر سال "باز می ماند به او" قاضی اضافه شده و "آن پیشنهاد شده است اما هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است که او ممکن است بازگشت به کار در پاییز سال 2020 است."

Degen نمی تواند نظر خود را از طریق وکیل سه شنبه. Penticton RCMP Supt. برایان شکارچی کاهش یافته است به نظر.

ادامه مطلب Penticton هرالد اخبار در اینجا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن