لرزنده دره محاسبه مالیات تاثیر برای پیشنهاد دبیرستان پروژه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

4 دقیقه پیش

لرزنده دره منطقه مدرسه برآورد تاثیر مالیات بر صاحبان املاک برای سه گزینه های توسعه یافته به جای 100-سال-دبیرستان قدیمی ساختمان.

یک به اصطلاح "پایه" گزینه که شامل بازسازی و گسترش ساختمان فعلی حمل یک برچسب قیمت حدود 73 میلیون نفر است.

تامین مالی $73 میلیون پروژه هزینه صاحب یک ملک ارزیابی در منطقه ميانه ارزش $227,850 اضافی $206 در سال است.

در حالی که بازسازی و گسترش ساختمان های موجود است و ارزان ترین گزینه مقامات منطقه می گویند آن را یک جایگزین مناسب.

"نوسازی و گسترش است و پیچیده و پر هزینه" گفت: منطقه دستیار سرپرست اندرو Surloff در طول های اخیر ارائه آنلاین.

در علاوه بر این به اختلال قابل توجهی به دبیرستان پردیس منطقه را به اجاره بالا-هزینه حمل و کلاس های درس در حالی که ساختمان در حال بازسازی است.

Surloff گفت: این سایت در حال حاضر نیز نیست "آماده ساخت."

"گسترش بر روی پشت جلوی خانه و دامنه کوه دارای چندین ژئوتکنیک چالش ها" گفت و اشاره کرد که با وجود نگرانی های عمیق در پایه مورد نیاز برای بزرگنمایی ساختمان به عنوان به خوبی به عنوان یک درز زغال سنگ اجرا می شود که در این ملک.

به دلیل ساختمان های موجود را پیکربندی گسترش خواهد در نتیجه تقریبا از 40 ، 000 فوت مربع از فضای غیر قابل استفاده "است که به حفظ شود, گرم و سرد" Surloff گفت.

"ما می دانیم که یک مرکز جدید هزینه خواهد شد بیش از 72 میلیون دلار," او گفت:. "اما هیئت مدیره مدرسه و دولت معتقد است که تفاوت یک ارزش فوق العاده ای برای این جامعه برای 100 سال آینده."

نوسازی و توسعه نیز نمی خواهد آدرس برخی از زمان دبیرستان مبرم ترین مشکلات — محدود کردن دسترسی تراکم ترافیک و کمبود پارکینگ. حدود 70 درصد از دبیرستان 14-اموال هکتار نیز واقع شده است در یک دشت سیل.

به دلیل عوامل منفی در ارتباط با نوسازی ساختمان های قدیمی منطقه مقامات تکیه نسبت به احداث یک ساختمان جدید در 150 هکتار سایت آنها در حال حاضر خریداری شده در طول جلسه اردوگاه و کمی Sewickley نهر جاده ها.

برچسب قیمت برای یک ساختمان جدید در محدوده از $87 میلیون دلار به 95 میلیون بسته به تعدادی از ویژگی های اضافی اضافه شده به این پروژه گفت: Scott Antoline منطقه است مدیر امور مالی و عملیات.

در علاوه بر این به یک ساختمان جدید که با این منطقه نیازهای فعلی برخی از ویژگی های است که می تواند گنجانده شده است در $87 میلیون پروژه شامل کلاس های درس تربیت بدنی و سلامت کسب و کار و بازاریابی آزمایشگاه فضای اضافی در ساختمان "شل" برای توسعه آینده زمین تنیس و یک تفریح زمینه است.

مالیات دهندگان را مجبور به پرداخت اضافی $272 یک سال در ملک مالیاتی برای تامین مالی یک $87 میلیون ساختمان.

اضافه کردن ویژگی های اضافی به پروژه مانند یک زمینه خانه و ارکستر اتاق خواهد دست انداز قیمت تا حدود 95 میلیون, که اضافه کردن حدود 305 یک سال به ساکنان' صورت حساب های مالیاتی.

"ما به این اعداد برای کمک به ارائه بودجه برخی زمینه" Antoline گفت. "تصمیم گیری نشده است ساخته شده که در مورد قطعات این پروژه انتخاب خواهد شد."

Antoline گفت: انتخاب چه ویژگی های را شامل می شود با ورودی از مشاوران و عمومی است.

"ما همچنان برای برگزاری جلسات عمومی به بحث در مورد پروژه" او گفت:. "و هنگامی که ما معماران و مهندسان در هیئت مدیره ما را در موقعیت بهتری برای تصمیم گیری آنچه که ما می خواهیم باشد."

Anoline گفت: افزایش مالیات برای تامین مالی پروژه های مدرسه بالا خواهد بود گسترش بیش از چندین سال.

مدرسه مدیره تصویب 0.565-آسیاب افزایش مالیات در ژوئن 2019 برای 2019-20 سال تحصیلی افزایش یافته است که این millage رای دادن به 19.4711 میلز.

هیئت مدیره برگزار خط در مالیات برای 2020-21 سال تحصیلی.

فعلی 19.4711 آسیاب رای دادن به معنی صاحب یک ملک به ارزش $227,850 است که ارزش متوسط برای منطقه خواهد پرداخت حدود $4,436 یک سال در مالیات املاک و مستغلات به امور مالی مدرسه ،

لرزنده دره مدرسه منطقه در خدمت شهرداری 11.

تونی LaRussa یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با تونی در 724-772-6368, tlarussa@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Sewickley هرالد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن