تجدید نظر در مطبوعات در رابطه با پلیس

در طول هفته گذشته و نیم بیش از 200 روزنامه نگاران شده اند maced مورد ضرب و شتم با باتوم teargassed و دستگیر شد

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

در طول هفته گذشته و نیم بیش از 200 روزنامه نگاران شده اند maced مورد ضرب و شتم با باتوم teargassed و دستگیر شده توسط پلیس در حالی که پوشش ضد پلیس تظاهرات. بسیاری از این روزنامه نگاران به وضوح شناسایی خود را به عنوان اعضای رسانه ها در برخی موارد خبرنگاران به نظر می رسد هدف قرار دادند چرا که آنها خود را شناسایی. در حالی که برخی از آنها حمله شده است توسط معترضان یا vigilante گروه پلیس مسئول اکثریت قریب به اتفاق بیش از 80 درصد از حملات. آمریکا آزادی مطبوعات ردیاب فهرست 150 آزادی مطبوعات نقض حقوق بشر در سال 2019 است; آن است که در حال حاضر در حال بررسی نزدیک به 300 حوادث از هفته گذشته. "این یک مقیاس است که ما را دیده اند" سازمان سردبیر کریستین McCudden گفت: زمان. "این بی سابقه ای در دامنه بدون شک."

روزنامه نگاران به مدت طولانی تحت پوشش تظاهرات با برخی از جدا شدن. این اغلب به معنای واقعی کلمه مورد با دوربین ها و خبرنگاران را به سمت عمل است. روزنامه نگاران را به طرف. اما در حال حاضر به دلیل چگونه آنها درمان شده اند توسط پلیس آنها را گروه بندی می شوند با معترضان و دچار همان خشونت است که در حال اعتراض کردند. خبرنگاران شده اند zip-گره خورده است; زن و شوهر از استرالیا کانال 7 ضربه بود با یک سپر ضد شورش; سی ان ان عمر Jimenez دستگیر شد ، این روشن نقض متمم اول قانون اساسی. آنها همچنین یک بیدارباش برای روزنامه نگاران که برای بیش از حد طولانی داده اند بیش از حد اعتبار به پلیس این طرف داستان.

این ضمنی و تعصب نسبت به پلیس روایات در اشکال مختلف می آید. این می تواند دیده می شود در دستور زبان است. به عنوان نیک مارتین مستند در جمهوری جدید در اوایل این هفته نیویورک تایمز با استفاده از صدا فعال هنگامی که توصیف معترضان آزار روزنامه نگاران ("معترضان رخ داد یک روزنامه نگار با خود میکروفون") اما با استفاده از passive voice هنگامی که توصیف پلیس آزار روزنامه نگاران ("یک خبرنگار برخورد با یک فلفل توپ به صورت زنده از تلویزیون توسط یک افسر است که به نظر می رسد هدف او"). بسیاری از روزنامه نگاری سازمان تمایل به احترام به پلیس در حالی که کمتر احترام از اراذل و اوباش—بازتابی از قدرت پویا در محل کار در این شرایط. نتیجه این است که زبان با هوا از رئالیسم جادویی به عنوان اگر گاز اشک آور شلیک شد و هر کس بدون کشیدن ماشه و باطوم شناور از طریق هوا به آمار معترضان.

به عنوان مایک قوانین نوشت: در این Columbia Journalism Review "در پوشش اخبار از سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و سرزندگی, anodyne کلماتی مانند استقرار پراکنده و تعامل را به عنوان یک براق در دولت مجوز تجاوز papering بیش از شهرداری نیروهای ملی و Guardsmen غالبا هولناک جمعیت-کنترل تاکتیک است." این تصاویر ما را دیده اند از این اعتراضات سوراخ این کلیشه. شده است وجود دارد هیچ چیز سازمان یافته و یا ملایم در مورد راه که پلیس باید درمان معترضان و یا رسانه ها. مردم هستند نه "پراکنده" آنها در حال شارژ در و هل داد. گاز اشک آور ممکن است "مستقر" اما آن را نیز می سوزاند. دور از تشکیل ارقام از دستور پلیس در حال عوامل هرج و مرج است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب