غنی جمهوریخواه Nihilists اهمیتی نمی دهند اگر شما نمی توانید پرداخت اجاره

در اکثر موارد البته اعضای کنگره با توجه به غنی به سادگی به معنای به دنبال پس از خود را دارند. به عنوان مرکز سی

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

در اکثر موارد البته اعضای کنگره با توجه به غنی به سادگی به معنای به دنبال پس از خود را دارند. به عنوان مرکز سیاست پاسخگو اشاره کرد در ماه آوریل بیش از نیمی از اعضای کنگره که در زمینه درآمد آشکار از طریق 2018 شد میلیونرهای با ثروتمندترین میان آنها دو حزبی دسته. در زمان پر کردن جمهوری خواه سناتور ریک اسکات به ارزش 260 میلیون دلار; ویرجینیا سناتور دموکرات مارک وارنر به ارزش بیش از $214 میلیون; Nancy Pelosi بود به ارزش حدود 115 میلیون دلار. بعلاوه با توجه به کوارتز دن Kopf متوسط عضو کنگره رو غنی تر در سال های پس از رکود بزرگ در حالی که ارزش خالص ترین خانواده های آمریکایی کاهش یافته است. آن را کمی تعجب آن است که سیاستگذاران بوده است پس از دفع به جزوه برای غنی در حالی که همچنین مخالف بودجه برای برنامه های عمومی.

کنتراست دائمی کسری فرسایش—که آغاز شده است را دوباره در این میان حتی بیشتر ویرانگر سقوط اقتصادی—با کنگره را به طور کلی پاسخ به این نوع بدهی است که تاثیر می گذارد به مراتب بیشتر از مردم است. بدهی دانشجو در حال حاضر در مجموع بیش از $1.6 تریلیون و یک نظرسنجی انجام شده توسط تپه در سال گذشته نشان داد که اکثریت مردم و 72 درصد از دموکرات ها حمایت از ایده شهریه دانشگاه آزاد و لغو و از بدهی های دانشجویی. به عنوان روزنامه نگاران Alissa Quart Astra تیلور و بریتنی M. پاول نوشت: اوایل این ماه در گاردین آن را به خصوص دلسرد کننده است که بسیاری از همان کارگران ضروری در حال حاضر قرار دادن زندگی خود را در خطر مبارزه با وام دانشجویی بار متحمل شده در حالی که تکمیل آموزش های مورد نیاز برای شغل خود را. "من فکر می کنم من در آموزش و پرورش بود و ارزش آن. من از خواب بیدار هر روز با یک حس از هدف" پزشکی دکتر سوزان جان گفت: نگهبان. "اما من فکر می کنم قیمت بیش از حد بالا است. آن را فقط به مقدار دلار که به آن می افزاید. همچنین قیمت به شما پرداخت در استرس و اضطراب و افسردگی است." اگر شده است وجود دارد برخی از هر دو حزب علاقه به گسترش توقف پرداخت وام دانشجویی در طول مدت این بیماری همه گیر وجود دارد کمی شتاب در کنگره در موضوع بخشش بدهی حتی اگر یک گروه از بیش از 100 مردمی گروه های تروریستی برای چنین اندازه گیری و حدود 63 درصد از حمایت عمومی از بین بردن $20,000 بدهی برای همه وام گیرندگان.

آن را احتمالا خیلی از تعجب کسی در این نقطه است که برخی از ترکیبات و نگرانی های خود را در حال برابر بیشتر از دیگران در چشم ما ظاهرا دموکراتیک-مقامات منتخب. هنوز یک سال 2018 گزارش در نیویورک تایمز نشان داد که شخص تا چه حد است که اعضای کنگره ادامه به طور کامل misapprehend منافع و اولویت های مردم آنها به معنای به نمایندگی. با توجه به یک تیم از محققان که در مصاحبه های ارشد کنگره کارکنان—است که افرادی که به طور منظم توصیه قانونگذاران در سیاست—نمایندگان به طور مداوم و به شدت دست کم گرفت موکلین خود' برای حمایت از دخالت دولت در مسائل مانند تغییر آب و هوا و چک پس زمینه در تفنگ خرید. از سوی دیگر در حالی که 70 درصد از آمریکایی ها در سال 2017 پشتیبانی بالا بردن حداقل دستمزد کنگره جمهوری خواهان به جای آن گردد و سرانجام عمیقا منفور کاهش مالیات برای ثروتمندان است.

و حتی با انتخابات بلندی مقدار زیادی از اعضای کنگره به نظر می رسید که رها از هر گونه تظاهر از کار برای مردم و نه در منافع خود است. فقط قبل از او سرنگون شد در نیویورک ژوئن اولیه نیویورک نماینده الیوت انگل خواسته به صحبت می کنند در یک تظاهرات علیه خشونت پلیس بود و معروف در یک میکروفن و گفت: "اگر من یک اولیه من نمی مراقبت." هر چند انگل جایگزین خواهد شد در کنگره توسط جمال بومن—سابق عمومی و مدیر مدرسه که مبارزات انتخاباتی در مدیکر برای همه عدالت کیفری اصلاحات و دیگر مترقی تخته و خودداری شرکت سهم خود را در طول اجرا—سبک خود را از حکومت باقی می ماند تاسف استاندارد در هر دو مجلس نمایندگان و سنا.

عمیق قطع ارتباط بین بسیاری از کنگره ها و ترکیبات آنها کاملا به معنای واقعی کلمه در حال حاضر تهدید معیشت میلیون ها نفر به عنوان قانونگذاران جمهوری خواه در تلاش برای عقب مزایای بیکاری. ("من نیاز اضافی که کمی از پول را به نگه داشتن چراغ و مواد غذایی در معده ما," برانکس ساکن کریستین Montpeirous که مراقبت برای مادر بزرگ خود را در علاوه بر این به پرداخت خود را اجاره و لوایح گفت: ایالات متحده آمریکا امروز در اوایل این هفته است.) همان کسانی که خواهان باید به طور همزمان گرفته تا جدید جنگهای صلیبی برای محافظت از کسب و کار از شکایت برای قرار دادن مردم در معرض خطر است. "یکی از مفید سیاست خواهد بود قوی قانونی برای حفاظت از مدارس و کالج ها سازمان های غیر انتفاعی و کارفرمایان که در حال قرار دادن گردن خود را در خط برای بازگشایی," میچ مک کانل گفت: در ماه گذشته. هیچ کلمه ای در عین حال بر حمایت از هر کس دیگری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن