رابرت Lighthizer: USMCA جایگزین نفتا امروز مدل برای تمام آینده موافقت نامه های تجاری

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

5 دقیقه پیش

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد, در بخش, در وعده های خود را به تغییر جهت از آمریکا و سیاست های تجاری پس از آن را آمریکا برای اولین بار. او نگه داشته است که وعده با موافقت نامه های تجاری و دشوار اجرای اقداماتی که شکستن موانع تجارت خارجی محافظت امریکا رقابتی و جلوگیری از برون سپاری مشاغل آمریکا.

کلید تهمت موفقیت — و مهم وعده نگه داشته شده به پایان کار-قتل توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA) و جایگزین کردن آن با یک کامل و طولانی سر رسیده تحول است.

زمانی که نفتا به اثر رفت بیش از 25 سال پیش آن را پیش بینی شد برای ایجاد 170,000 جدید ایالات متحده شغل و حفظ تعادل تجارت با مکزیک در مازاد نیز به 2000s. به جای نفتا سرکوب رشد دستمزد برای آمریکایی یقه آبی کارگران در بسیاری از صنایع در حالی که incentivizing شرکت های آمریکایی به برون سپاری شغل به مکزیک. حتی مکزیک و خود کارگران را دیدم کمی به نفع آمریکا کسری تجاری با مکزیک افزایش یافت.

نفتا را شکسته وعده های رنگی پس از آن بحث بر آمریکا سیاست های تجاری. تقریبا هر متحده توافقنامه تجارت پس از دریافت کرده است کمتر و کمتر حمایت هر دو حزب در کنگره است.

به جای نفتا تهمت مذاکره مدرن, state-of-the-art توافقنامه تجارت با مکزیک و کانادا خواهد شد که این مدل است که توسط آن تمام آینده موافقت نامه های تجاری در نظر گرفته.

جدید ایالات متحده-مکزیک-کانادا توافق (USMCA) — می رود که به اثر در تاریخ 1 ژوئیه — طراحی شده است برای ایجاد مشاغل تولیدی در ایالات متحده امن دسترسی بیشتر برای آمریکا صادرات و افزایش امریکا رهبری در فن آوری و نوآوری است.

قریب به اتفاق رای حمایت از USMCA دریافت در کنگره رای بیشتر از هر توافقنامه تجارت — بیشتر اثبات این که تهمت موفق شده است در نمودار جسورانه دوره جدید برای امریکا سیاست های تجاری.

این تاریخ سازی توافق را افزایش می دهد کشور مبدا مورد نیاز برای تولید خودرو از 62.5% تحت نفتا به 75%. این بدان معنی است که حداقل سه چهارم از اتومبیل ها و کامیون ها واجد شرایط برای منافع تعرفه خواهد بود ساخته شده در شمال امریکا است. بیشتر از کسانی که برای اتومبیل ها و کامیون های فروخته شده در آمریکای شمالی نیز خواهد شد ساخته شده توسط کارگران درآمد حداقل 16 دلار در هر ساعت کاهش دستمزد اختلاف که منجر به برون سپاری از ایالات متحده تولید شغل است. این مقررات هستند و دلیل اصلی که چرا USMCA است که انتظار می رود به ایجاد 76,000 شغل جدید در ایالات متحده در بخش خودرو به تنهایی بیش از پنج سال آینده.

این USMCA نیز یک پیروزی بزرگ برای ما کشاورزان است. ایالات متحده امن دسترسی بیشتری به کانادا لبنی در بازار و همچنین به عنوان فرصت های بیشتر برای صادرات آمریکا مرغ و تخم مرغ است. علاوه بر این کانادا توافق برای توقف آزادسازی میلیون دلار یارانه به محصولات لبنی که فشار آمریکا تولید کنندگان خارج از کشور سوم بازار. بعلاوه USMCA گام برای رفع کانادا تبعیض آمیز دانه بندی سیستم قرار داده است که آمریکا گندم تولید کنندگان در یک نقطه ضعف رقابتی. ما می توانیم انتظار یک $2.2 میلیارد دلار افزایش در ایالات متحده کشاورزی و صادرات مواد غذایی به لطف USMCA.

برای کسب و کارهای کوچک است که نگه داشتن اقتصاد ما رقابتی و پویا ، USMCA باعث می شود آن را آسان تر برای آنها را به شرکت در تجارت مرزی و شیر را به بازارهای خارجی با به روز رسانی قوانین تجارت است که هزینه های پایین تر و برش سنگین نوار قرمز است.

این USMCA همچنین شامل یک برای اولین بار از نوع خود بررسی و ارائه ختم به اطمینان حاصل شود ما هرگز دوباره خودمان را پیدا و با منسوخ شده و نامتعادل آمریکای شمالی توافقنامه تجارت. تحت مغلوب ساختن پیشی جستن, ایالات متحده دیگر نمی خواهد "فروش" دسترسی به بازار ما برای همیشه; در عوض, ما را اجاره و در آن شرایط است که متقابل و عادلانه بلکه به اندازه کافی بلند به تشویق سرمایه گذاری است.

قرار داده و نفتا و USMCA side-by-side و روشن است که USMCA مراتب بهتر از ایران برای امریکا کارگران و کشاورزان و دامداران و کسب و کار. با توجه به کمیسیون تجارت بین المللی (ITC) را USMCA افزایش خواهد یافت و ایالات متحده اشتغال توسط 176,000 شغل. تاثیر مثبت آن بر ما تولید ناخالص داخلی خواهد بود بیش از دو برابر آنچه که ITC پیش بینی شده برای چند جانبه Trans-Pacific Partnership.

در کوتاه مدت با USMCA ما را قوی تر رشد اقتصادی و شغل بیشتر. به عنوان ملت ما مبارزه برای بازیابی از covid-19 چیزی می تواند مهم تر است. در نهایت رئیس جمهور آمریکا تحویل داده شده در وعده های خود را.

رابرت Lighthizer است که ایالات متحده تجارت نماینده.

دسته بندی: برجسته تفسیر | نظر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب