در مورد علوم انسانی آموزش و پرورش در زمان بحران

این ویژگی ها همه ما را وادار به فکر می کنم و عمل ما فراتر از منافع خود—را برای همیشه فکر خوب بیشتر. به عنوان ا

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

این ویژگی ها همه ما را وادار به فکر می کنم و عمل ما فراتر از منافع خود—را برای همیشه فکر خوب بیشتر. به عنوان اعضای هیات علمی و دانشجویان کشف ایده های جدید و تازه روش به مدت طولانی از مشکلات آنها در حال فکر کردن در مورد بزرگتر تاثیر و پیامدهای اجتماعی از آنچه آنها در حال یادگیری و ساختمان. در یک فرهنگ مدنی در حال حاضر grievously به چالش کشیده برای تحت تاثیر قرار دادن بر ما تمام زندگی و مرگ عواقب ناشی از اعمال خود ما در حوزه عمومی است و بدون اغراق برای تعیین این مهارت ها به عنوان nonnegotiable ابزار بقا.

علوم انسانی نیز ما را قادر به حرکت هسته ای دیگر چالش های ناشی از ما بحرانزده مدنی سفارش—مانند تغییر آب و هوا نابرابری جرم حبس و مهاجرت—در حالی که کاوش گسترده تر, جامع تر مفاهیم مشترک خوب است. کاوش به معنی سوال دریافت حقایق باز بودن به درک جدید و راه دانستن برای یادگیری است که همه چیز نیست همیشه راه شما فکر می کنید آنها. این روش هسته, پشت, آموزشی, درخواست از همه نوع.

زمانی که فکر کردن در این راه ما به سادگی منعکس کننده در مورد یک مسئله یا یک مشکل در انزوا; ما در حال فکر کردن را از طریق آن. ما در حال فکر کردن با همدلی و دیدن در راه های جدید از فرهنگ ها و باورها و حتی واقعیت است که ما یک بار به عنوان "دیگر".

این است که چگونه دانش آموزان شروع به درک و درک تفاوت ها و مشترکات وجود دارد که در سراسر فرهنگ ها و نژادها و اقوام و جنسیت و تاریخ. آنها شروع به رسمیت شناختن است که حتی با وجود اینکه مرزهای ما باید در آغوش بی مرز. این در نهایت شامل شناخت و درک علوم و ریاضیات علوم انسانی و هنر و علوم اجتماعی با انجام آنها. آن است که "چه" آموزش و پرورش—مطالب مدنی هر درسی شایسته به نام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن