مردم را کشته و خطوط لوله

روز یکشنبه دوک انرژی و سلطه اعلام کرد لغو خود را گاز خط لوله پروژه اطلس خط لوله است. با استناد به ثابت چالش ها

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

روز یکشنبه دوک انرژی و سلطه اعلام کرد لغو خود را گاز خط لوله پروژه اطلس خط لوله است. با استناد به ثابت چالش های قانونی و افزایش هزینه های ساخت و ساز—خط لوله در حال حاضر تقریبا دو برابر آن در پیش بینی هزینه های انرژی شرکت های توقیف این پروژه در حالی که ملک به طور جداگانه اعلام برنامه های خود به فروش آن در دیگر خطوط لوله گاز طبیعی و ذخیره سازی دارایی برای برکشایر هاتاوی انرژی است.

تنهایی مرگ ACP می شده اند به اندازه کافی برای ایستادگی کردن به عنوان به یاد ماندنی دستاورد است. اما پس از آن در صبح روز دوشنبه ایالات متحده دادگاه منطقه منتشر شد یکی دیگر از شوکه کننده: از آنجا که لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده "نقض ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند" هنگامی که آن را با صدور مجوز است که اجازه داکوتای دسترسی خط لوله به اجرا در زیر دریاچه Oahe دادگاه حکم داد که این خط لوله باید توقف همه عملیات اوت 5 تا جدید بررسی های زیست محیطی می تواند تکمیل شود.

آن قابل توجه بود و تقریبا باور نکردنی به تماشای دو به طور گسترده ای منفور خطوط لوله سقوط در طول 24 ساعت. و وجود دارد یک پیام حیاتی در عینک: این پروژه های استخراجی که در معرض خطر این افراد در مسیر خود بودند در پایان مسدود شده به طور خاص توسط افرادی که می تواند به طور مستقیم تحت تاثیر آنها است.

از طریق بسیاری از معنی مستقیم اقدام سیاسی سازماندهی و البته دادگاه چالش های بومی, سیاه, اسپانیایی, سیاه و سفید جوامع در سراسر جنوب شرقی سازمان یافته برای اولین بار در میان خود هنگامی که دوک و قلمرو آمد ضربه زدن, درخواست برای جامعه حمایت و یا تایید رسمی برای پروژه خود را. این اتفاق در میان ایستاده راک سو قبیله و شایانی رودخانه سو قبیله هنگامی که انتقال انرژی شرکای شروع به توسعه DAPL. این جوامع در تمام برگزار شد مکالمات در مورد اینکه آیا پول به ارزش بالقوه طولانی مدت مسمومیت از جوامع خود. بسیاری از آنها مانند Lumbee قبیله و Haliwa-Saponi قبیله در کارولینای شمالی را رد کرد و این خط لوله را پرداخت آف. زمانی که این شرکت همکاری خود را با تنظیم کننده های محلی و ملی و سیاستمداران برای دور زدن این, مخالفت, مردم آنچه را که آنها می تواند.

در سنگ آسیب دیده قبیله ای شهروندان و اعضای جامعه احداث یک اردوگاه است که تبدیل به یک جامعه خاص خود را دارد. آنها خیره کردن hyper-نظامی چند دولت نیروی پلیس و خشونت آمیز اجرای یک استعمار قدرت خواهد شد. آنها را کنار بگذارند رسانه های ملی, زیرا کسانی که در این رسانه ها هرگز تا به حال با دقت به نمایندگی از آنها. آنها با استفاده از رسانه های اجتماعی برای شکستن از طریق به یک ملت بلند بی اعتنا از بومی حقوق. و هنگامی که ایالات متحده کشت و زرع به جلو به هر حال قبیله ای سازمان ملل آنها را ضرب و شتم خود را در دادگاه. صدها مایل دور در مکان هایی مانند رابسون کانتی کارولینای شمالی و اتحادیه هیل ویرجینیا جوامع به حاشیه رانده شده و سازمان یافته صحبت آشکارا در مورد چه مقدار اولیه این تجارت خواهد بود ، آنها حاضر به ورود به سیستم در خط خال خال. آنها اعتراض و راهپیمایی; هنگامی که دوک و سلطه نادیده گرفته و آنها را با راهپیمایی به همان دادگاه و آنها نه تنها در برابر عظیم شرکت های انرژی و grifting سیاستمداران محافظه کار اما در مقابل دموکراتیک فرمانداران به عنوان به خوبی. یکی از بزرگترین پیروزی در برابر ACP تا آخر این هفته در آمد و در ژانویه هنگامی که مدار چهارم دادگاه تجدید نظر طرفه با گروه نمایندگی باکینگهام County, Virginia حاکم است که یک مجوز برای یک ACP کمپرسور ایستگاه های تاریخی سیاه و سفید در جامعه از اتحادیه هیل شکست خورده بود به روی چیزی حساب کردن با پروژه های امکان نامتناسب و عوارض جانبی در یک جامعه اقلیت. به عنوان برخی از جوامع به حاشیه رانده شده همراه برنامه ریزی مسیر خط لوله متوجه شدم در اوایل دادگاه تنها در میدان جنگ نیست و نقطه مقابل آنها را و پس از آن دادگاه ها که در آن آنها قوی تر قدرت خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن