موج دوم برای پدر و مادر: چه چیزی برای انجام با بچه های خود را در طول مدت COVID تابستان

محتوای مقالهپس از سه ماه از تحصیل در خانه, B. C. پدر و مادر در حال حاضر در مواجهه با موج دوم از چالش ها: چه چی

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

محتوای مقاله

پس از سه ماه از تحصیل در خانه, B. C. پدر و مادر در حال حاضر در مواجهه با موج دوم از چالش ها: چه چیزی برای انجام با کودکان خود را در تمام تابستان با اکثر اردوگاه ها و فعالیت یا لغو و یا کوچک به دلیل این که از COVID-19 محدودیت.

"در ماه مارس چند هفته به ما جدید قرنطینه صفحه اصلی-تحصیل معمول که شامل عمدتا از روزانه چند بداخلاقی های مکرر بلایای ... و یک خانه شبیه یک جنگ منطقه" برنابی مادر ایدا Gazzola نوشت: Postmedia به تازگی "من تا به حال فکر می کردم که من افزایش یافته عذاب: آنچه که در تابستان رفتن به نگاه مانند? هیچ اردوگاه های تاریخ بازی و یا حتی معمول از مدرسه. ارباب مگس ها به ذهن آمد."

زمانی که COVID-19 به ارمغان آورد بسیاری از استان به توقف سنگ زنی در اواسط ماه مارس کودکان در میان سخت ترین ضربه. مدارس تعطیل شد ورزش لیگ و اکثر فعالیت های فوق برنامه لغو شد و حتی تاریخ بازی و sleepovers ممنوع شد.

که در سمت چپ پدر و مادر با ضروری-خدمات شغل تقلا برای مراقبت از کودک و چپ دیگران کار از خانه شکار برای آرام فضاهای به زوم تماس به عنوان بچه های خود را نفوذ ، و اکنون تابستان است که بسیاری از تعطیلات خانواده شده اند در کنار یک شبه اردوگاه شده اند توقیف و اکثر روز در اردوگاه ها و دیگر برنامه های تابستانی شده اند یا اوراق و یا در حال اجرا هستند در حد اندازه های کوچکتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن