پرسه زن, جولای 2, 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

خود را سازمان غیر انتفاعی رفتن به جمع آوری کمک? ارسال اطلاعات به پرسه زن حداقل یک هفته پیش به vndnews@tribweb.com یا پرسه زن, اخبار دره اعزام 210 چوب سنت Tarentum PA 15084. لطفا یک روز شماره تلفن.


نیو کنسینگتون Salvation Army بسته, پیر محل

نجات ارتش در نیو کنسینگتون می خواهم به همه یادآوری است که آنها دیگر خود را 1101 Fifth Ave. محل و کمک های مالی باید به سمت چپ وجود دارد.

آنها در حال حرکت به یک مکان جدید و نمی تواند قبول کمک های مالی نشده است. برای اهدای لطفا تماس بگیرید نجات کامیون ارتش در 724-335-7221 به برنامه یک وانت.


Vandergrift کتابخانه های عمومی در حال حاضر پذیرش کمک های مالی

Vandergrift کتابخانه عمومی است که پذیرش کمک های مالی از کتاب ها و دی وی دی کتاب های صوتی و پازل در طول عامل ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر سه شنبه ها و پنج شنبه ها و از ساعت 11 تا 4 بعد از ظهر چهارشنبه در کتابخانه 128C Washington Ave.

سهم نباید قدیمی, کپک زده و یا کپک زده. با استفاده از کتاب باید در هدیه دادن وضعیت. هیچ ویژگی های کتاب, متن کتاب, فشرده, کتاب ها و یا منسوخ سلامت و فن آوری کتاب پذیرفته می شود.

لطفا ما را ترک نکن اقلام خارج از کتابخانه هنگامی که آن را بسته است.


تقویم

آپولو

آپولو منطقه تاریخی موزه جامعه است بازگشایی شد. ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر چهارشنبه ها و شنبه ها. صفحه نمایش فعلی ویژگی های سبکهای قدیمی اسباب بازی.

فریپورت

جولای 11: سفارشات پذیرفته شده به صورت یک باربیکیوی مرغ فروش مجموعه 11 صبح تا مواد غذایی اجرا می شود در Freeport عقاب 101 نبش پنجم هزینه: $7.50, شامل, هوای آزاد, کبابی مرغ و سالاد کلم. سفارش مهلت: جمعه. سفارشات: 724-295-9979 یا عقاب' Facebook صفحه.

Gilpin

جولای 11: سفارشات پذیرفته شده توسط Gilpin Volunteer Fire Department به صورت یک درایو-از طریق takeout شام بوقلمون مجموعه برای 3:30 p. m. در firehall, 113 Firehall جاده ها است. هزینه: $10. پیشرفت سفارشات ترجیح داده است. سفارشات: 724-845-7200

Kiski Township

پنج شنبه: Kiski Township کمیسیون برنامه ریزی دیدار خواهد کرد در 6 p. m. در شهرستان شهرداری ساختمان 1222A پیر جاده دولت. اجتماعی فاصله را مشاهده خواهد شد. کسانی که حضور در تشویق به پوشیدن ماسک.

لاور بارل

شنبه: به لاور بارل بازار کشاورزان خواهد بود از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در تالار شهر پارکینگ 2800 بتل سنت ماسک صورت مورد نیاز است. جزئیات: 724-339-1452

نیو کنسینگتون

شنبه و دوشنبه: جامعه لباس گنجه 1129 Kenneth Ave. جدید Kensington باز است از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای شنبه و ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای دوشنبه. ماسک صورت مورد نیاز و حداکثر 25 نفر می تواند در یک زمان. کمک های مالی در حال حاضر پذیرفته شده است.

Tarentum

این Tarentum ساختمان شهرداری است که بازگشایی شد ، ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر روزهای هفته تا کی.

Vandergrift

جولای 10: Vandergrift آتش نشانی شماره 1 در حال شکل گرفتن سفارشات برای یک ماریانا را hoagie و پیتزا فروش. Hoagies: $8 برای 14 اینچ hoagie. انواع: ایتالیایی ژامبون و سوئیس, ترکیه, همه آمریکایی و ژامبون باشگاه. پیتزا: 9 دلار برای 12 اینچ پیتزا. : انواع پنیر و پپرونی سفید و گوشت عالی. تاریخ تحویل: جولای 21. تحویل در دسترس Vandergrift خانه. سفارشات: 724-681-0228

غرب گوزن

جمعه: غرب گوزن مستقل داوطلب شرکت آتش نشانی شماره 2 برگزار خواهد شد یک جلسه عمومی در 6 p. m. در firehall, 2163 Saxonburg بلوار. به بحث در مورد خرید دقت اسپارتان کامیون آتش. عمومی خوش آمدید.


لغو و تغییرات

حنایی

Alle-Kiski موسیقی روز اردوگاه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 26-31 لغو شده است با توجه به covid-19 بیماری همه گیر. سازمان دهندگان می خواهم برای تشکر از کسانی که کمک های مالی این سال است.

فورد شهرستان

جولای 15-18: خانواده FunFest اسپانسر شده از طرف فورد شهرستان رنسانس جامعه مشارکت لغو شده است.

Aug. 29: The Armstrong County روز کارگر رژه و قومی feastival استفاده هستند لغو شده است.

فریپورت

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

هریسون

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kittanning

جولای 30 Aug. 2: قلعه آرمسترانگ عامیانه جشنواره لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس مدرسه بالا از سال 1953 مراسم برنامه ریزی شده در ماه ژوئن لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

نیو کنسینگتون

شنبه: مخلوط کردن جامعه کافه بسته خواهد شد برای تعطیلات روز استقلال. کافه را بازگشایی سه شنبه.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

پارک تونشیپ

Oct. 3: نقدی سادگی باش اسپانسر شده از طرف فوقانی بارل و پارک های داوطلب آتش شرکت لغو شده است.

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

اسپرینگدیل

سالانه اسپرینگدیل جشنرژه و آتش بازی هستند لغو شده است.

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 خواهد بود Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن