پرسه زن 29 جولای 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

24 دقیقه پیش

Follow @VNDStroller در توییتر به صورت روزانه با لینک پرسه زن.


Tarentum کلیسا برای جمع آوری استفاده می شود تحرک دستیاران

مرکزی کلیسای پروتستان Tarentum است جمع آوری تحرک تجهیزات برای اهدا به لینک های جهانی یک موسسه خیریه است که کار می کند به تغییر مسیر هنوز-مواد مفید و دور از محل های دفن زباله برای حمایت از بهداشت عمومی و برنامه های هدفمند در جوامع در سراسر نیمکره غربی است.

مورد نیاز شامل عصا مطرح صندلی توالت, دوش صندلی IV قطب عصا واکر شستشوی صندلی و بدون صندلی چرخدار الکتریکی

موارد را می توان به ارمغان آورد از طریق Aug. 31 به کلیسا 305 Allegheny سنت برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید کلیسا در 724-224-9220 ایمیل centralpresoffice@verizon.net.


Allegheny County, به جای واکسن هاری

Allegheny County خواهد جای واکسن هاری طعمه آغاز جمعه در سراسر شهرستان به خصوص در پارک ها.

طعمه تحویل داده خواهد شد هر دو با دست از زمین وسایل نقلیه و هلی کوپتر. دست طعمه خواهد بود روز جمعه از طریق Aug. 10 و هلیکوپتر طعمه خواهد بود از اوت. 10 Aug. 17. هلیکوپتر را به پرواز در شمال و جنوب برش عرضی است که بر مناطق مسکونی. به عنوان برش عرضی نزدیک به هم برای اطمینان از کافی طعمه ساکنان ممکن است دیدن این هلیکوپتر در حال حرکت به آرامی در طول همان منطقه چندین بار در یک دوره کوتاه از زمان.

ساکنان باید نگه داشتن سگ در یک دسته سه تایی و اجازه نمی دهد آنها را به خوردن طعمه. طعمه خود را صدمه نمی زند سگ اما ممکن است باعث ناراحتی معده و/یا اسهال اگر آنها عادت به خوردن بیش از حد بسیاری از. اگر طعمه باید نقل مکان کرد, استفاده از یک, لاتکس, دستکش یا کیسه های پلاستیکی به آن را لمس کنید.

برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید 877-722-6725 یا 412-350-4046 و یا بازدید www.achd.net/raccoon/.


Armstrong County, تاریخچه رویداد برنامه ریزی شده در Kittanning

The Armstrong County موزه تاریخی و شجره نامه جامعه را در حال حاضر "نگه داشتن تاریخ زنده" با مهمانان ویژه 62nd پنسیلوانیا داوطلب پیاده نظام خانواده از 1 تا 8 بعد از ظهر شنبه و 1 تا 4 بعد از ظهر پنج شنبه در موزه 300 N. McKean خیابان Kittanning.

مایکل کراوس متصدی و مورخ از سربازان & ملوانان سالن یادبود و موزه Pittsburgh, صحبت خواهد کرد و در ساعت 2 بعد از ظهر شنبه و در حال حاضر موارد مربوط به Armstrong County جنگ داخلی واحد است. مت Hankinson و آرمسترانگ جنگ داخلی میزگرد انجام خواهد شد یک پای بخاری نشست شنبه شب.

سیندی McShane را در حال حاضر "فرانسه مریم" داستان ماری Tepe در ساعت 2 بعد از ظهر یکشنبه.

همه رویدادها رایگان هستند. پارکینگ برای کسانی که با تحرک نگرانی در دسترس خواهد بود در پشت موزه.


کتابخانه محلی گروه تاریخ در حال حاضر باز وقت

محلی گروه تاریخ در جامعه کتابخانه Allegheny ولی در هریسون (آرکانزاس) در حال حاضر ارائه می دهد قرار ملاقات برای دسترسی به منابع کتابخانه.

قرار ملاقات ها در دسترس هستند از ظهر تا 4 بعد از ظهر روزهای دوشنبه و چهارشنبه و از ساعت 10 صبح تا ظهر, سه شنبه, پنج شنبه ها و جمعه ها. دسترسی در دسترس خواهد بود به تمام منابع تاریخ محلی از جمله یک کامپیوتر میکروفیلم خوان و تحقیقات شخصی کمک.

یک محدودیت وجود دارد از یک ساعت برای هر نفر روزانه. برای یک قرار ملاقات تماس 724-226-3491.


محدود کردن رمپ در حال نصب در Oakmont

PennDOT شروع به نصب آمریکایی ها با معلولیت عمل محدود کردن سطح شیب دار کاهش همراه هولتن جاده در Oakmont.

تک خط محدودیت رخ خواهد داد از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر روزهای هفته از طریق پایان ماه اوت در هولتن جاده در تقاطع Allegheny رودخانه بلوار.


بل Volunteer Fire Department برنامه تفرج گلف

بل شهرستان Volunteer Fire Department تفرج گلف خواهد بود Aug. 29 در آپولو الک کشور باشگاه 151 الک تسلیم جاده Kiski Township.

این رویداد خواهد شد چهار مرد تقلا و تفنگ ساچمهای شروع خواهد شد و در ساعت 8 صبح

هزینه 70 دلار در هر گلف باز و شامل یک سبد غذا و نوشیدنی است. وجود دارد خواهد بود بخت آزمایی.

برای یک نرم افزار ایمیل کریس در station67president@comcast.net تماس بگیرید و یا 724-396-6419 تماس بگیرید و یا کودی در 724-454-6053 و ترک یک پیام.


تقویم

Allegheny Township

چهار شنبه: Allegheny Township منطقه بندی جلسه هیئت مدیره انجام یک جلسه عمومی در 7 p. m. در شهرستان لنجان, جامعه, ساختمان 136 جامعه سازی جاده ها است.

Allegheny Township/Harrison/نیو کنسینگتون

جمعه: دره نقاط Family YMCA حمایت کریسمس در ماه جولای قرعه کشی برای تکمیل یک رول در هر یک از $20, $10 و 5 دلار خراش کردن بلیط. هزینه: $10 در هر فرصت. تعداد برنده خواهد شد گرفته شده از تاریخ 31 ژوئیه شب Pa. انتخاب-3 قرعه کشی. درآمد حاصل خواهد شد به نفع YMCA کمک های مالی برنامه. تنها 1000 بلیط فروخته خواهد شد. بلیط: توقف در هر یک از YMCA شاخه و یا بازدید vpfymca.org.

آپولو-Ridge منطقه مدرسه

امروز: آپولو-ریج هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد یک جلسه ویژه در 6:30 بعدازظهر به صورت آنلاین در زوم.ما. دسترسی به اطلاعات: apolloridge.com

Brackenridge

شنبه: Pioneer شلنگ شرکت انجام خواهد شد نقاشی برای تفنگ خود باش live at noon در شرکت Facebook صفحه. برندگان اطلاع داده خواهد شد. بلیط ها هنوز هم در دسترس است. بلیط: ارسال پیام در Facebook صفحه.

گوزن دریاچه منطقه مدرسه

پنج شنبه: گوزن دریاچه هیئت مدیره مدرسه را برگزاری یک نشست ویژه در 6 p. m. به صورت آنلاین در زوم.ما به آدرس بازگشایی طرح است. آنلاین دسترسی به اطلاعات: Deerlakes.net. فقط صدا: 1-312-626-6799

فریپورت

امروز: فروشگاه صرفه جویی لباس وزارت در Freeport, United Methodist Church, 211 چهارم سنت باز خواهد شد از ظهر تا 3 بعد از ظهر در کلیسا. فقط پول نقد. کمک های مالی باید متمرکز. جزئیات: 724-295-2476

هریسون

پنج شنبه: دره نقاط Family YMCA میزبان آمریکایی صلیب درایو خون از ظهر تا 5 بعد از ظهر در ورزشگاه از Allegheny دره شعبه 5021, Freeport, جاده, Natrona ارتفاعات. انتصاب: 1-800-733-2767 و یا بازدید RedCrossBlood.org

سپتامبر: جامعه کتابخانه Allegheny دره حمایت نقدی تقویم قرعه کشی برای سپتامبر. شماره های برنده خواهد شد گرفته شده از 7 p. m. Pennsylvania روزانه انتخاب کنید 3 نقشه کشی. هزینه: $5 برای دو عدد. بلیط با شماره های خواهد شد به طور تصادفی انتخاب شده و از طریق پست الکترونیکی برای شما. برنده فرستاده خواهد شد. بلیط: بازدید از کتابخانه سایت.

لاور بارل

شنبه: یک پارکینگ گنجینه های فروش خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر در کلیسای خدا 273 چستر دکتر فضاهای: $5. فضای رزرو: 724-335-4422 یا lbcog@hotmail.com

نیو کنسینگتون

شنبه: St. John کلیسای ارتدوکس 150 Elmtree جاده است گرفتن سفارشات برای pierogi فروش. انتخاب خواهد شد تا از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شنبه در کلیسای اسلاوی جشنواره غذا. شامل انواع سیب زمینی و پنیر چدار, کلم ترش و پنیر. هزینه: $9 در ده. پیشرفت سفارشات تشویق کرد. سفارشات: 724-226-0942 یا saintjohnnewken@gmail.com

شنبه: مونت سنت پیتر کلیسای در حال انجام یک جایزه قرعه کشی با جوایز 2500$, $500 و دو نفر از $250. نقاشی خواهد بود پس از 5 p. m. Aug. 1 جرم است. هزینه: $1 در هر. بلیط: توقف در دفتر کلیسا, 100 فریپورت جاده ها است.

شمال آپولو

Aug. 29: شمال آپولو Volunteer Fire Department است که مصرف رزرو از کامیون مواد غذایی برای یک تظاهرات برنامه ریزی شده برای 4 تا 9 بعد از ظهر در آتش سالن 311 16th St. رزرو: nachief170@gmail.com

Oakmont

شنبه: Dormition از Theotokos Greek Orthodox Church, 12, Washington Ave. پذیرش سفارشات برای گرفتن و رفتن نیمی از تابه از spanakopita, pastitso و moussaka. هزینه: spanakopita, $30 برای 16 نفر; pastitso, $35 برای 12-16 نفر; و moussaka, $35 برای 12 تا 16 نفر. موارد اجاق گاز-آماده و آمد در یک بار مصرف 9-x 13-inch تابه با دستورالعمل های پخت و پز. مواد غذایی آماده خواهد شد پس از شنبه. سفارشات و وانت مقدمات: dormitionpgh.org/FoodToGo. سوال: foodfestival@dormitionpgh.org

Vandergrift

جمعه ها و شنبه ها: از سربازان جنگ های خارجی را به فروش takeout مواد غذایی از 4 تا 8 بعد از ظهر در پست 141 سامنر Ave. منو: ده چاشنی بال با سیب زمینی سرخ کرده بزرگ $20; میگو با سیب زمینی سرخ کرده, $8; چهار مرغ تخته با سیب زمینی سرخ کرده 5 دلار و پیتزا. غذاهای انگشت همه $4: قارچ میله های پنیر پیتزا, سیاهههای مربوط, پوشیده با نان گل کلم و سیب زمینی سرخ شده, پنیر, خایه ها, فلفل هالوپینو poppers کلم بروکلی و پنیر چدار گزش حلقه های پیاز و پوشیده با نان کدو سبز است. سفارشات بعد از ساعت 2 بعد از ظهر: 724-568-1427

Washington Township

پنج شنبه: Washington Township شهرداری را ملاقات خواهد کرد در 7 p. m. در ساختمان شهرداری, 285 کاج اجرا کلیسا جاده ها است.


 

لغو و تغییرات

ساقی

Aug. 28: ساقی کلاس مدرسه بالا از سال 1970 مراسم لغو شده است و موکول به آخر هفته Aug. 28, 2121 در Butler باشگاه کشور. وجود دارد در حال برنامه ریزی برای یک محله شب و تفرج گلف.

فورد شهرستان

Aug. 29: The Armstrong County روز کارگر رژه و قومی feastival استفاده هستند لغو شده است.

فریپورت

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

اکتبر: به فریپورت هالووین کارناوال لغو شده است.

هریسون

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kiski Township

Aug. 6 تا 8: زیر و رو کردن فروش برنامه ریزی شده در بهار کلیسای لوتری کلیسای لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

پارک تونشیپ

Oct. 3: نقدی سادگی باش اسپانسر شده از طرف فوقانی بارل و پارک های داوطلب آتش شرکت لغو شده است.

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

جنوب بوفالو

Aug. 8: تفنگ باش برنامه ریزی جنوبی بوفالو شهرستان Volunteer Fire Department تغییر شده است به یک رویداد آنلاین در 6:30 p. m. در بخش Facebook صفحه. برخی از جوایز در دسترس نیست با توجه به covid-19 محدودیت. اگر شماره بلیط خود را برای نامیده می شود یکی از این جوایز که در دسترس نیست, شما خواهد شد دریافت پول نقد در مقدار بخش هزینه از تفنگ است. همه ساعتی جوایز باقی خواهد ماند. 7 p. m. جایزه بزرگ خواهد بود 2000 $و نیز کشیده شده بر روی Facebook. تمام برندگان تماس گرفته خواهد شد از طریق تلفن و شماره های برنده شده در Facebook و در firehall درب. بدون بازپرداخت خواهد شد صادر شده است.

اسپرینگدیل

Oct. 3: مونت کارلو شب برنامه ریزی شده توسط سندی دبیرستان دانش آموختگان لغو شده است. انجمن جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department لغو نقدی باش. 50/50 مترقی بلیط بخت ازمایی مورخ 9 مه سال 2020 کشیده خواهد شد در سپتامبر. 12. آتش سوزی شرکت با تشکر از همه برای ادامه حمایت خود در طول این مدت تلاش.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

پنج شنبه: الویس کنسرت برنامه ریزی شده برای روز پنج شنبه در ریورویو پارک یادبود لغو شده است. جزئیات: 724-448-1470

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شده است.

جمعه و شنبه: غرب گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن