تعجب آور کراس نژادی حماسه مدرن نابرابری ثروت

به تازگی منتقدان از racialized maldistribution ثروت را به تصرف در مفهوم "نژادی شکاف ثروت" به عنوان یک ویژگی تع

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

به تازگی منتقدان از racialized maldistribution ثروت را به تصرف در مفهوم "نژادی شکاف ثروت" به عنوان یک ویژگی تعریف از آمریکا اقتصاد سیاسی—و اصرار داشت که این شکاف شده است یک عامل کلیدی در این اساسا متفاوت اقتصادی تاثیر حاضر Covid-19 رکود اقتصادی در سراسر نژادی تقسیم. هنوز نژادی شکاف ثروت است نه تک-گلوله توضیح ناهموار توسعه اقتصادی در سیاه و سفید امریکا که پیروان پایان نامه تصور آن می شود. این روشن می شود هنگامی که ما تغییر تمرکز از بحث از ثروت واقعی و سرمایه گذاری ملک است که همواره عمیقی بکشید سیاه اقتصادی دستیابی به درآمد که در آن پیشرفت در حالی که به دور از قوی کرده است با اینحال شده است قابل توجه است. بیشتر چه, وقفه در توزیع درآمد بین سیاه و سفید خانواده های آمریکایی هستند و کلید آنرا به صلیب نسل نابرابری نژادی در ملک-برگزاری ردیابی تحت موضوع از شکاف ثروت. (مشابه نقطه را می توان در مورد نژادی و نابرابری در مسکن است که من مورد بحث در آینده ستون.)

این حیاتی به یاد داشته باشید اول از همه که طولانی مدت در روند نابرابری درآمد تاکید چقدر مهم اجتماعی دستمزد سیاست هایی که به کاهش نابرابری شده است در پرداختن به نژادی و نابرابری. بین سال 1968 و 2016 آفریقایی آمریکایی تا حد زیادی به عنوان یک نتیجه از پیروزی جنبش حقوق مدنی و ضد تبعیض اجرای ساخته شده است پیشرفت های قابل توجهی به مشاغل و دسته های شغلی که قبلا نگه سیاه کارگران در حاشیه جریان اصلی موفقیت—هنگامی که آنها را پذیرفت و آنها را در همه. اما به این دلیل که آمریکایی های آفریقایی تبار' درآمد باقی مانده است اما بدون تغییر به عنوان یک درصد از سفید پوستان' درآمد پس از 1968-57 درصد در سال 1968 به 56 درصد در سال 2016 است که دستاوردهای است که آمریکایی های آفریقایی تبار ساخته شده اند در اشتغال و دستمزد شده اند جبران تشدید نابرابری درآمد در کشور به عنوان یک کل.

یک 2018 مطالعه نشان داد که در طول این همان 48-سال span آفریقایی آمریکایی متوسط درآمد خانواده متوجه نسبی سود در کل درآمد ملی و توزیع. در سال 1968 سیاه, متوسط درآمد خانواده در رتبه 25 centile ملی توزیع درآمد; این بدان معنی است که درآمد از خانواده ها کاهش یافت و در این پایین ربع از خانواده های آمریکایی است. در سال 2016 ميانه سیاه درآمد خانواده نقل مکان کرده بود تا به 35 centile معنی که متوسط درآمد کاهش یافت و کمی جلوتر از پایین سوم از درآمد ملی و توزیع. یک شکاف قابل توجهی در نژادی درآمد رتبه باقی ماند اما از آن بسته شده بود به طور قابل توجهی; آفریقایی آمریکایی رتبه در کشور توزیع درآمد به حال 40 درصد افزایش یافته از سال 1968. در ضمن سفید متوسط درآمد خانواده نقل مکان کرد و تنها از 54 centile در سال 1968 به 57 centile در سال 2016. این رتبه فاصله متوسط درآمد خانواده بین سیاه پوستان و سفید پوستان بسته با 28 درصد است. با این وجود متوسط آمریکایی آفریقایی درآمد باقی مانده به عنوان یک درصد از متوسط سفید درآمد کلی.

دلیل اصلی که کلی نژادی شکاف درآمد باقی ماند و عملا بدون تغییر بود, غلظت شدید درآمد در بالا طی نیم قرن. کم درآمد و با درآمد متوسط خانواده, دو, سیاه و سفید, درآمد از دست رفته در رابطه با ثروتمندترین آمریکایی ها. به عنوان جامعه شناس رابرت Manduca اشاره سیاه, متوسط درآمد در 25 centile در سال 1968 برابر 55 درصد از ملی معنی است که در سال. اما در سال 2016 درآمد در 35 centile مساوی تنها 48 درصد از درآمد ملی به طور متوسط. بنابراین با وجود بهبود قابل توجه در آمریکایی های آفریقایی تبار' متوسط رتبه در توزیع ملی اشتغال و درآمد و موقعیت خود را یافت و به عنوان یک درصد از میانگین درآمد ملی.

در این بزرگتر الگوی رکود و کاهش فوقانی-اقشار آفریقایی خانواده های آمریکایی نشان داده اند پیشرفت قابل ملاحظه. بین سال 1967 و 2016 درصد از خانواده ها درآمد بین $35,000 و 100.000 دلار (در سال 2016 دلار) افزایش یافته و از 35 تا 40 درصد از کل کسانی که درآمد کمتر از $35,000 از کاهش 63 به 46 درصد است. اما بیشترین افزایش در میان کسانی که درآمد 100.000 $یا بیشتر. در سال 1967 تعدادی از خانواده های آمریکایی درآمد $200,000 یا بیشتر از یک سال و ناچیز بود. سال 2016 تنها 3 درصد از خانواده ها تا به حال چنین درآمد و نزدیک به 15 درصد درآمد بیش از 100.000 دلار در سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن