ونسا برایانت فایل ادعا در برابر LA County sheriff بیش از Kobe Bryant, سقوط, سایت عکس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

17 دقیقه پیش

لس آنجلس — ونسا برایانت ثبت شده است ادعا می کنند در برابر لس آنجلس کلانتر بیش از نماینده های "غیر مجاز" عکس از صحنه سقوط هلیکوپتر که به کشته شدن شوهرش کوبه برایانت دختر خود و هفت نفر دیگر.

با توجه به این ادعا ظ جمعه کلانتر الکس بیانوبا "شخصا به او اطمینان داد" که نمایندگان شد تامین امنیت محل سقوط برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی او.

"در واقعیت هیچ کمتر از هشت معاونین کلانتر شد و در صحنه خوراکی تلفن همراه, عکس از کودکان مرده پدر و مادر و مربیان" با این ادعا که یک پیشرو به طرح دعوی در دادگاه گفت. "به عنوان گروه بعدها اعتراف وجود دارد هیچ تحقیقی هدف نمایندگان برای گرفتن عکس در محل سقوط. بلکه نمایندگان در زمان عکس های خود را برای اهداف شخصی است."

این ادعا نیز متحده بخش پاسخ به رسوایی شده است "به شدت ناکافی است."

"خانم برایانت بود مضطرب به یاد بگیرند که بخش نیست آغاز یک تحقیق رسمی تا پس از L. A. Times شکست داستان" آن را گفت. این سند گفت: نمایندگان پنج و سه کارآموزان و یا رزرو نمایندگان در زمان و یا به اشتراک گذاشته شده عکس هایی از صحنه است.

این ادعا مدعی است که این نمایندگان که در زمان و به اشتراک گذاشته شده عکس ها در قبال سهل انگاری عمدی از پریشانی روحی و تهاجم از حق خود برای حفظ حریم خصوصی.

بخش کلانتر گفت: آن را دریافت نکرده و ادعا می کنند کاهش یافته است به نظر. بیانوبا نمی تواند نظر رسیده است.

لس آنجلس تایمز برای اولین بار فاش کرد که نمایندگان به اشتراک گذاشته شده عکس های گرفته شده در محل سقوط در نزدیکی کالاباساس کسی که پس از ثبت یک شکایت کتبی به بخش کلانتر سه روز پس از Jan. 26 تصادف.

یک جوان معاون شد نشان وحشتناک عکس های گرفته شده در صحنه از فاجعه در, Baja California Bar & Grill در نورواک شکایت گفت.

برای هفته های رهبری کلانتر تلاش برای نگه داشتن درب ظرف را در این قسمت به جای زیر نرمال تحقیقی پروتکل — حتی پس از تعیین چند که بیشتر نمایندگان به دست آمده بود عکس.

بیانوبا دستور نمایندگان به بی سر و صدا حذف عکس یک حرکت است که برخی در داخل گروه و همچنین کارشناسان حقوقی گفت: می تواند به مقدار تخریب شواهد.

پس از افشاگری وکیل برای ونسا برایانت گفت که او می خواهم به کلانتر, پس از سقوط و درخواست منطقه تعیین می شود یک "منطقه پرواز ممنوع" و محافظت از عکاسان.

"در آن زمان کلانتر الکس بیانوبا مطمئن باشید ما تمام اقدامات خواهد بود در محل قرار داده برای محافظت از خانواده ها و حریم خصوصی و آن این است که ما درک که او سخت کار می کرد را به افتخار کسانی که درخواست" وکیل گری Robb گفت. او خواستار آن شدند که نمایندگان شناسایی شود "را به اطمینان حاصل شود که عکس ها هستند نه بیشتر میشود."

Robb درخواست امور داخلی رسیدگی به اتهامات و "شدیدترین ممکن است نظم و انضباط" برای کسانی که مسئول. او به اتهام رفتار "غیر قابل توجیه و اسفناک است."

"این غیر قابل نقض نجابت انسانی و احترام و حقوق و حریم خصوصی قربانیان و خانواده خود را," او گفت:.

پس از تایمز گزارش داد در رسوایی بیانوبا گفت که راه اندازی یک بررسی که از او پرسید: دفتر بازرس کل برای نظارت بر.

بازرس کل حداکثر شکارچی ارائه شده را به بیش از این تحقیقات به عنوان دفتر کار خود در گذشته انجام داده است که تضاد منافع بوجود آمده اند.

"همانطور که شما آگاه هستند, ما در حال انجام یک تحقیق به این اتهام که LASD فرماندهی ستاد دستور تخریب شواهد از صحنه تصادف عکس و سرکوب تحقیقات قبل از این موضوع گزارش علنا" شکارچی گفت: در این نامه است.

بخش کلانتر در روز جمعه گفت که امور داخلی مورد "هنوز در دست بررسی و در حال بررسی است."

در اوایل این هفته در کالیفرنیا مجلس خشم رسوایی گفت که او می خواهد به آن را یک جرم برای مأموران اجرای قانون را غیر مجاز عکس های کشته شدگان در حوادث و جنایات.

دولت, مجلس مایک Gipson یک دموکرات معرفی کرده است قانونی که آن را یک تخطی از قانون مجازات به یک سال زندان و 5 ، 000 دلار جریمه برای پاسخ اول به استفاده از گوشی های هوشمند و یا دستگاه های دیگر به عکس یک فرد متوفی برای هر هدف دیگر از اجرای قانون رسمی کسب و کار.

دسته بندی: ورزشی | ایالات متحده آمریکا/ورزش جهان | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن