زمانی که پلیس کشتن مردم سفید و سیاه زندگی هنوز هم مهم

برخی فراتر از محافظه کار اتاق اکو موافق به شيوع سفید قربانیان تضعیف Black Lives Matter, پیام, حتی اگر نمی یکسر

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

برخی فراتر از محافظه کار اتاق اکو موافق به شيوع سفید قربانیان تضعیف Black Lives Matter, پیام, حتی اگر نمی یکسره رد نهادی نژادپرستی در پلیس. حدود یک هفته پس از این موضوع مورد بحث قرار گرفت در شعله های, روزنامه نگار و کلمبیا استاد جان McWhorter مشترک Timpa داستان و اضافه کرد که "اقتصادی و اجتماعی فاصله بین سیاه پوستان و سفید پوستان است که بدون شک مهم عاملی" در احتمال بالاتر از سیاه پوستان که با عینک پلیس. سیاه پوستان فقیر هستند و بنابراین احتمال بیشتری برای ارتکاب جرم و زندگی در محله ای که پلیس به طور معمول به نام McWhorter که سیاه و سفید است, استدلال. اخیر مردم سیاست پروژه مطالعه اثبات ارتباط بين فقر و حساسيت به خشونت پلیس اما متوجه شد که سیاه پوستان هستند به طور نامتناسبی در معرض خشونت پلیس حتی بعد از کلاس در میان است با سیاه پوستان در ثروتمندترین محله کشته شدن توسط پلیس در حدود همان نرخ به عنوان سفید پوستان در فقیرترین ،

اما عقل آن را ممکن است به نظر می رسد ما نباید عجله به اخراج نژادی animus در تیراندازی پلیس مانند Timpa و کسانی که از سفید پوستان فقیر به دلیل زیر: مقدار خشونت دولتی شده است وارد بر چنین حاشیه سفید افراد به نام سفید برتری. بیمار روانی ماده-وابسته جنسی "بزهکار" و سفید پوستان فقیر اند و گمان در چشم قانون چون این افراد تشدید نگرانی در مورد سیاه و nonwhite "دیگران" را در نژاد سفید.

ممکن است هیچ مثال واضح تر از این نسبت در مورد بهسازی نژادی هنوز طنين انداز مجموعه ای از شبه ایده های علمی که آمد به جلو در اوایل قرن بیستم منجر به ده ها هزار نفر از ظاهرا پایین تر از سفید پوستان بودن هدفمند برای عقیم سازی اجباری و تبعیض نژادی است. در اوایل دهه جنبش یک بیمار روانی مرد سفید مصرف پورنوگرافی می تواند به راحتی در پیدا کردن خود را بسته به یک جدول و تحت یک چاقو به این دلیل ساده که مقامات می ترسید نوردیک نژاد در حال از دست دادن تسلط. در آن زمان تعداد بی سابقه ای از اروپای شرقی بودند و مهاجرت به آمریکا و آمریکایی های آفریقایی تبار بودند مهاجرت از جنوب به شمال شهر است. بسیاری از ترقی خواهان از جمله رئیس جمهور وودرو ویلسون و تدی روزولت, می ترسید این "عناصر نامطلوب" را به زودی پیشی سفیده در تعداد و یا در غیر این صورت آلوده استخر ژن اگر مقامات نیست دخالت کند.

تحت گوشته تقویت نژاد سفید, مقامات در بسیاری از ایالت ها شروع به استریل معیوب سفیده (اشاره به عنوان "زباله بشریت"), همراه با عامل بر برخی از مردم از رنگ منع ازدواج میان نژادی و اعمال سختگیرانه مهاجرت محدودیت. به عبارت دیگر پالايش ضعیف و سفید "سطل زباله" را از صفوف خود بود و ضروری هر چند نه جامع بخشی از حفظ سفیدی در بالای سلسله مراتب اجتماعی.

کالیفرنیا eugenicist به نام پل Popenoe که کار الهام گرفته از رهبران رایش سوم و پیشنهاد در سال 1928 که حدود 10 میلیون آمریکایی—پس از آن یک دهم جمعیت—نیاز به استریل به منظور از بین بردن "به ارث برده" صفات مانند فقر و جرم و جنایت. در حالی که او و هم سن و سالان خود نمی آیند نزدیک به دستیابی به این هدف قبل از منتقدان نشان داد که علم در زمینه اصلاح نژاد فوق العاده slapdash آنها موفق به ساخت بر معاون کمیسیون و نیروهای پلیس به منظور کنترل سفید طبقه کارگر. برای مثال آنها مجبور "feebleminded," بیکار ماده-وابسته و جنسیتی-nonconforming سفیده به دولت خانه که در آن بسیاری از مسموم شدند به مرگ است.

به عنوان قرن عینک و به خصوص به عنوان آمریکایی های آفریقایی تبار را به دست آورد حقوق مدنی مردم از رنگ جایگزین سفیده به عنوان هدف اصلی از عقیم سازی اجباری. (پس از جنگ جهانی دوم عقیم سازی نیز نقل مکان کرد و از دولت-اجرای تیمارستان به بیمارستان های دولتی که در آن پزشکان اغلب در زمان آزادی از استریل سیاه وقتی که آنها آمدند در برای روش های دیگر.) اما دولت همیشه سوال برانگیز سفید پوستان در نظر.

امروز حدود 28 درصد از سفید استعفا دبیرستان خواهد بود زندانی در طول عمر خود. در حالی که برخی ممکن است تصور این افراد مرتکب جرم و جنایت بیشتر از خود بیشتر تحصیل کرده (و احتمالا ثروتمند) همسالان و دیگران را مشاهده اجرای قانون hyperattention به آبی-جرایم یقه مانند دزدی از مغازه و نسبت بی تفاوتی به یقه سفید جرایم مانند دستمزد سرقت. غیر فعال سفیده به طور مشابه به بیش از ای اداره. این واقعیت که مسلح پلیس در حال پیش فرض پاسخ در موارد مانند Timpa را نشان می دهد که دولت حق اولیه است که هنوز هم برای کنترل به جای حفاظت یا حمایت از کسانی که با بیماری های روانی است. در نیوهمپشایر تنها امن روانی واحد (یک بخش برای افراد تلقی می شود در معرض خطر خشونت) است واقع در زندان است. در سال های اخیر قضات غیر ارادی مرتکب متعدد مردان جوان مبتلا به اسکیزوفرنی یا اختلال اسکيزوافکتيو به این مرکز جایی که آنها در حال درمان مانند زندانیان—عکس, مجبور به پوشیدن روپوش مخصوص و جدا شده برای 23 ساعت در روز است. سفید, کالج, دانشجو اندرو ساقی شد و زندانی پس از اجرای قانون محلی در بر داشت او را در حال اجرا را از طریق جنگل و مشت زدن درختان در حالی که دچار پارانویا و توهم است. او هرگز کسی صدمه دیده است و یا مرتکب هیچ جرم و جنایت است.

این classist سیستم از اجرای قانون رشد از دیروز نژادپرستی و بیگانه ستیزی در حال حاضر مرکب نژادی نگرانی از حال حاضر نگرانی که والش و بک می خواهید ما را به چشم پوشی است. جالب این بحث در رادیو میزبان دیدگاه در "قدرت سفر" است که بسیاری از پلیس ظاهرا تجربه بدون آزار به بپرسید که چرا یک حرفه ای تحت سلطه توسط مردان سفید پوست است بنابراین گرفتار بحران مردانگی. آنها به سادگی نمی پروب چرا افسران در Timpa مورد احساس مجبور طعنه زدن یک بیمار روانی مرد و نه چرا ریش تراش قاتل اچ به تفنگ حمله "شما افتاد." و نه آنها تعجب می کنم که چرا افسران پلیس سوء استفاده اعضای خانواده خود را در چهار بار نرخ جمعیت عمومی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن