چرا محافظه کاران بر این باورند چینی آزمایشگاه ایجاد Coronavirus

به عنوان ایالات متحده در تلاش برای مهار اولیه یورش coronavirus همه گیر چند محافظه کاران میفروخت عجیب و غریب یک

توسط MASTERNEWSS در 26 خرداد 1399

به عنوان ایالات متحده در تلاش برای مهار اولیه یورش coronavirus همه گیر چند محافظه کاران میفروخت عجیب و غریب یک نظریه برای توضیح ریشه های این بیماری است. این ویروس در آنها ادعا پدیدار نیست در ووهان بازار که در آن بسیاری از کارشناسان معتقدند به نظر می رسد اما در ووهان موسسه ویروس شناسی, یک آزمایشگاه تحقیقاتی در مورد هشت مایل دور. در اواخر ماه ژانویه به واشنگتن تایمز پیشنهاد شده است که دانشمندان در آزمایشگاه در حال توسعه این بیماری به عنوان بخشی از چین biowarfare برنامه. حتی پس از یک مقاله در طبیعت یافت می شود که ساختار شیمیایی این ویروس به اثبات آن نمی تواند یک "آزمایشگاه, ساخت," نظریه تا به حال هیچ مشکل در حال جهش به یک جدید با دوام تر فرم: اگر این ویروس تا به حال تولید شده است شاید آن را تا به حال موفق به فرار از آزمایشگاه با, تصادف محصول نه از biowarfare اما از غیر بهداشتی چینی سهل انگاری.

رسانه ها و شخصیت که شروع به پریدن کرد دورترین پایین این سوراخ خرگوش بود نه یک روباه میزبان و یا یک Breitbart هک اما مرکز-راست وبلاگ نویس جیم Geraghty از ملی نقد و بررسیبود که قبل از در حال حاضر بیشتر شناخته شده برای ساده انتخابات تفسیر. در اوایل ماه آوریل Geraghty ترجمه شده تجزیه و تحلیل گزارش های رسانه ای و فیلم های یوتیوب برای شناسایی "دنباله منجر به ووهان آزمایشگاه" نظریه پردازی است که محققان ممکن است به ارمغان آورد یک خفاش به آزمایشگاه از یک غار و سهوا شده پخش شده توسط آن در خون در حالی که تحصیل آن است. "این نبود بیوتروریسم" او هشدار داد چند هفته بعد "اما بعد virus می تواند عمدی."

هنگامی که جریان اصلی رسانه های خبری گزارش دادند که بسیاری از کارشناسان در نظر گرفته ووهان تسهیلات به امن او اذعان کرد که آنها تا به حال یک نقطه خوب "به جز ... می توان مطمئن بود که هیچ محقق در هر نقطه ساخته شده است هر گونه اشتباه است؟" به زودی سناتور تام پنبه از آرکانزاس بود متهم به "چینی حزب کمونیست" از انتشار ویروس از طریق سهل انگاری عمدی و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود اشاره است که محققان تا به حال اجازه دهید این ویروس سست توسط "اشتباه" -- یک کلاسیک عمل Trumpian طرح طراحی شده برای منحرف کردن اذهان از بسیاری از فاجعه miscues دولت او متعهد شده است تمام تلاش خود را برای مهار این ویروس.

این اولین بار نیست که یک سیاستمدار آمریکایی در تلاش است تا پین یک بیماری همه گیر در چین: در سال 1900 جراح عمومی مقصر مهاجران چینی برای یک طاعون شیوع خواستار آن است که یک "شرقی, بیماری عجیب و غریب به برنج خواران." اما ووهان آزمایشگاه تئوری است که به ویژه نگرانی از آن گرفتار شده نه تنها با حاشیه پردازان توطئه و گاه به گاه سرکش سلامت رسمی اما با سیاستمداران در بالاترین سطوح دولت. شاهین مانند پنبه به دنبال مقابله با چین برای سال در حال حاضر آنها می توانند متهم Xi Jinping دولت از یک جرم و جنایت به مراتب بدتر از دستکاری نرخ ارز و یا جنگ سایبری. در حال حاضر بیش از دو سوم از جمهوری خواهان بر این باورند که ویروس از ووهان آزمایشگاه و به انتخابات نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن است مطمئن شوید که به دنبال یک محل برای تمرکز خشم خود را پایه. و اگر پردازان در اطراف او parlay حیوان خانگی خود را از تئوری به عمل در برابر تجاوز چین, درمان ممکن است در واقع به اثبات بدتر از بیماری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن